Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkomaalaiset ystäväni sanovat suomalaisten naisten olevan kauniita mutta...

Vierailija
06.06.2017 |

Miehet eivät ole saman tasoisia. Miehet näyttävät siltä, etteivät pidä itsestään huolta tai välitä ulkonäöstään. Naiset ovat kuulemma paljon paremman näköisiä ja satsaavat ulkonäköön huomattavasti enemmän. Ajatuksia?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi ovat täysin oikeassa.

Alkoholi, lihavuus (ei, se 66 % ei tarkoita lihaksia, jotka ovat vatsakummun kohdalla) ja tupakka turmelevat todella monia suomalaismiehiä.

Vierailija
2/30 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä samaa lässyn lässyn. Miten olisi joku muu aihe kuin ulkonäkö? Onnistuuko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli suoraan sanottuna naisille turhamaisuus on tyypillisempää kuin miehille.

Vierailija
4/30 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomen naisetkaan ole kauniita kuin pääsiasiassa lounaisella rannikolla. Etelä- ja länsirannikkolaiset ovat myös ihan okei, mutta sisämaahan mentäessä alkaa tulla kyllä aikamoista rämämajavaa tulla vastaan. Sinänsä kyllä jännä, että rannikolla miehetkin ovat paremman näköisiä.

Vierailija
5/30 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sitä ulinan, itkun ja alapeukkujen määrää, jos aloituksen sukupuolet olisivat toisin päin. :D

Vierailija
6/30 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirväen kiinnostavaa, että ihan ulkomaalainen oli tätä mieltä. Eipä siis herätä oikeastaan mitään mielipiteitä yhden random tyypin mielipide, vaikka olikin kotoisin ihan mystisestä ulkomaasta. 

Vierailija
7/30 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovaa faktaa ulkomaalaiselta. Minun mielestä ruotsalaiset miehet on maailman komeimpia, joten asia on näin. En hyväksy vastaväitteitä.

Vierailija
8/30 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se totta. Monet suomalaiset miehet pitävät neitimäisenä touhuna ulkonäöstä huolehtimista. Collegehousut, kulahtaneet farkut, lippis ja bändipaita ovat paras vaatekerta. Onneksi nuorempi sukupolvi ei ole niin kaavoihin kangistunutta ja nuoremmat miehet tuntuvat jo rohkeammin panostavan tyyliin ja ulkonäköönsä.

Vierailija
9/30 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sitä ulinan, itkun ja alapeukkujen määrää, jos aloituksen sukupuolet olisivat toisin päin. :D

Ulina on palstamiehekästä, ei naisellista.

Aloitus kertoi totuuden, faktan.

Sinun ehdotuksesi olisi raakaa ivaa. Ei ylipainoisia miehiä saa kiusata! :(

Vierailija
10/30 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näin se menee parisuhteessakin, meillä esim. Mies tykkää että olen posliini, minä tykkään että miehellä ei ole partaa eikä viiksiä. (Mieheni tietää tämän.) Minä ajelen itseni joka viikko, poikkeuksetta, mies ajelee naamansa ehkä kerran kuukaudessa ja sitäkin pitää potkia 20 kertaa perseelle ennenku tekee sen. Yhdessä ollaan oltu 7 vuotta. Eli kyllä pitää paikkansa minustakin, naiset huolehtivat ulkonäöstään enemmän.

Vierailija
11/30 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No näin se menee parisuhteessakin, meillä esim. Mies tykkää että olen posliini, minä tykkään että miehellä ei ole partaa eikä viiksiä. (Mieheni tietää tämän.) Minä ajelen itseni joka viikko, poikkeuksetta, mies ajelee naamansa ehkä kerran kuukaudessa ja sitäkin pitää potkia 20 kertaa perseelle ennenku tekee sen. Yhdessä ollaan oltu 7 vuotta. Eli kyllä pitää paikkansa minustakin, naiset huolehtivat ulkonäöstään enemmän.

Miehet ovat sellaisia kuin ovat ihan itselleen. Samaa mitä naisetkin yleensä väittävät kun esim. näiden meikkaaminen kyseenalaistetaan. Sillä erolla tietenkin, että miehet ovat sellaisia ihan oikeasti eikä se ole mikään tekosyy.

Vierailija
12/30 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä yllättynyt positiivisesti tänä keväänä, aika monta ihan tyylikkään ja huolitellun näköistä miestä tullut kaupungilla vastaan. Ehkä suomalaismiehet ovat alkaneet pikkuhiljaa muuttua tyylikkäämmiksi?

Viime kesänä näin kans miehen joka oli kuin suoraan jostain vaatemainoksesta, oli niin viimeisen päälle tyylikäs että huhhuh :D Harmi etten uskaltanut sanoa jotain kehua, olisi vaikka voinut luulla että yritän iskeä :D

Vierailija
13/30 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kyllä yllättynyt positiivisesti tänä keväänä, aika monta ihan tyylikkään ja huolitellun näköistä miestä tullut kaupungilla vastaan. Ehkä suomalaismiehet ovat alkaneet pikkuhiljaa muuttua tyylikkäämmiksi?

Viime kesänä näin kans miehen joka oli kuin suoraan jostain vaatemainoksesta, oli niin viimeisen päälle tyylikäs että huhhuh :D Harmi etten uskaltanut sanoa jotain kehua, olisi vaikka voinut luulla että yritän iskeä :D

Parempi näin. On nimittäin aika loukkaavaa, kun joku tavis tulee lässyttämään jotain kun liikun ulkona vähän paremmin pukeutuneena. Erittäin tasokas nainen on jo vaimona.

Vierailija
14/30 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset kasvonpiirteet sopii ehkä paremmin naiselle kuin miehelle ja niitä voi aina ehostaa meikillä jos on nainen.

Monet suomalaisnaiset ovat kyllä tosiaan kauniita mutta hajonta on suurta.

Ja suomenruotsalaiset ja heidän geenejään kantavat ovat tietty etulyöntiasemassa.

Vierailija
15/30 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättää ajatuksen, että tuo ulkonäkökeskeisyys saisi mun puolesta vähentyä reippaasti. t. nainen

Vierailija
16/30 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän miesten pukeutuminen on usein hirveää. Ei sitä usko todeksi. Todella masentavaa.

Vierailija
17/30 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista kansoista löytyy todella kauniita yksilöitä ja samoin myös niitä "maatuska-mammoja". Katsokaa vaikka slaavilaisia kansoja. Paljon kauniita ja vaaleita nuoria naisia, mutta myös pyöreitä, ryppyisiä ja kulahtaneita keski-ikäisiä/vanhoja eukkoja.

Se on kyllä totta että Suomessa miehet panostavat ulkonäköön vähemmän kuin naiset. Ehkä se kuuluu kulttuuriin. Ennen vanhaan oli turhamaista ja naurettavaa jos mies piti hyvin tarkkaan huolta habituksestaan.

Vierailija
18/30 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on vähän niinkin, että  tyypilliset suomalaiskansalliset piirteet pukevat helpommin naista kuin miestä: eli pyöreät kasvot ja nykerönenä. 

Vähän sama juttu kuin kuin thaimaalaisten miesten ja naisten suhteen, naiset kauniita, mutta miehet samoilla piirteillä vähän turhan feminiinisiä.

Tosin kaikilla suomalaisilla ei tietysti ole niitä suomalaiskansallisia piirteitä.

Vierailija
19/30 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä faktaahan tuo on. Itse olen myös etelä-eurooppalaiset sukujuuret omaavana huomannut, että itse kiihotun valtavasti blondeista arjalaisnaisista, kuin taas supisuomalaiset kaverini kuolaavat latino naisia

Vierailija
20/30 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväsi ovat täysin oikeassa.

Alkoholi, lihavuus (ei, se 66 % ei tarkoita lihaksia, jotka ovat vatsakummun kohdalla) ja tupakka turmelevat todella monia suomalaismiehiä.

N. 30 % sekä miehistä että naisista on vyötärölihavia, joten se siitä. Tupakointi on nuorten naisten keskuudessa jopa yleisempää kuin nuorten miesten keskuudessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi