Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka luulitte pitkään jäävänne ilman kumppania

Vierailija
06.06.2017 |

Kuinka kauan uskoitte näin? Miksi uskoitte näin? Mistä kumppani lopulta löytyi?
Löytyikö ollenkaan?

Terveisin pelokas kaksikymppinen jolla takana vain pitkiä, mutta erittäin huonoja ja sairaita suhteita. Vuosi sinkkuna ja pieni pelko kaihertaa että mitä jos olen yksi niistä jotka jäävät loppuelämäkseen yksin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä halutessasi kumppanin saat. Suomessa on paljon enemmän miehiä kuin naisia. Miehillä tuo ongelma on todellinen.

Vierailija
2/5 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei parikymppisenä voi olla taka pitkiä suhteita monikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on pitkä suhde ap? Kuinka sinulla voi olla noin nuorena takana useita pitkiä suhteita? 

Menin suhteeseen 18 vuotiaana ja se loppui kun olin 30 v, mielestäni pitkä suhde. 18 v asti luulin, että en löydä miestä, mutta sitten katseeni kohtasi tuon nykyisen exäni kanssa ja päätin samantien, että tuon tahdon. Suhde vahvisti itseluottamustani ja sen jälkeen en olekaan ihmetellyt muuta kuin miten joidenkin on vaikeaa sitoutua. Minähän olin sitoutunut jo 18 v ikäisenä! Kumppanin löytäminen on helppoa, mutta pitäminen onkin haasteellisempaa, mutta ei jäänyt viimeiseksi pitkäksi suhteeksi tuo ekakaan...

Vierailija
4/5 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä ikisinkuksi jää, kun takana on jo suhteita.

Suhdeihmiset ajautuvat helpommin uusiinkin suhteisiin edellisten päätyttyä, eli ei huolta.

Käsittelet ja tiedostat ne "sairaat" jutut edellisissä (tai itsessäsi, miksi hakeudut tietynlaiseen seuraan?) ennen seuraavaa, niin et ehkä päädy taas sairaaseen suhteeseen.

Minä olen 25-vuotias enkä ole ikinä seurustellut, eli mun kohtalo voi todellakin olla se, etten pariudu koskaan.

Isotätini oli myös koko pitkän elämänsä yksin ja lisäksi setäni (52v) on ollut aina yksin, eli "sukurasitetta" löytyy.

Muut sukulaiset ovat pariutuneet nuorena ja olleet loppuelämän sen saman kanssa.

Vierailija
5/5 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero kahdelle tiedoksi että voi olla takana pitkiä suhteita monikossa. Ensimmäinen suhde alkoi 13vuotiaana,kesti 2vuotta. Seuraava 15vuotiaana, kesti 3vuotta. Seuraava 18vuotiaana, kesti n. 2vuotta. Ja minun ikääni verrattaen pidän noita pitkinä suhteina.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän