Mitä kissasi tekee juuri nyt?
Kommentit (25)
2 narttukissaa, molemmat 5 vuotiaita, tuollaisia mustia missä valkoisia pieniä yksityiskohtia, ja kyllä he ovat siskokset.
Toinen pesee itseään sohvalla ja toinen nukkuu vessan lavuaarissa.
Kehrää sydämessäni💔 Ikävä ei lopu koskaan...
Kolme poikaa, 2 herraa 4v ja yksi 2-vuotias. Kaikki makaa sohvalla vieressä, pienin pesee itseään. Yksi "punainen", yksi kokomusta ja yksi mustanharmaa. Kaikki maatiaisia.
Maatiaisneiti 15 v kadonnut johonkin piilopaikkaansa päikkäreille
Nukkuu ketarat oikosenaan keskellä sänkyä. On hirveä väsy, kun piti viime yönä herätä jo puoli kolmelta riehumaan niin minun kuin naapureideni iloksi.
Kyseessä on 12 viikkoinen oranssi kollin koltiainen, jolla ei ole vielä oikein ymmärryksessä päivärytmi. Ehdottomasti parhaimillaan näin unten mailla ollessaan. Jos jollain on jotain vinkkejä yöajan rauhoittamiseksi, niin mielelläni kuulisin. Itse jaksan kyllä vähemmiläkin unilla jonkun aikaa, mutta säälittää naapurit, kun kyllähän tuollainen ralli ihan varmasti alakertaan kuuluu. Mulle ainakin kuuluu, jos yläkerrassa vaikkapa tippuu lattialle jotain, mikä lähtee kierimään.
Leikkii parvekkeella ja nauttii auringonpaisteesta. 8-vuotias maatiaispoika.
Kierivät auringossa olohuoneen matolla. Tyttöjä, toinen 2v löytökissa (näyttää puoliksi Egyptin maulta), toinen 7v hopea somali.
Ensimmäinen, 1-vuotias maatiaisnarttu juoksee kulkuspallon perässä, toinen, 2-vuotias maatiaisnarttu leikkii kissanminttuhiirellä. Kumpikin lehmänkirjavia.
Kaks ikäneitoa 13v ja 14v, maatiaisia, valkokirjokilpikonnia.
Toinen paistattelee päivää sohvalla villapeiton päällä siinä ainoassa aurinkopläntissä, mikä ikkunasta sohvalle osuu. Toinen ruoppaa hiekkalaatikollaan pökälettä piiloon.
Hei 6/10
Yöajan rauhoittamiseksi ei ole oikein mitään täsmä vinkkejä! Tervetuloa kissanomistajaksi ja yöllisen herätysliikkeen jäseneksi!
3v, valkoinen kollipoika. Makoilee ja kehrää mahani päällä, kun palstailen :)
Vierailija kirjoitti:
Hei 6/10
Yöajan rauhoittamiseksi ei ole oikein mitään täsmä vinkkejä! Tervetuloa kissanomistajaksi ja yöllisen herätysliikkeen jäseneksi!
Mulla on kyllä ollut kissoja ennenkin, tämä on nyt kolmas ja samalla ensimmäinen, joka ei ole rauhoittunut yöksi nukkumaan. Olen ilmeisesti päässyt liian helpolla aikaisemmin, kun ei tämmöistä ongelmaa ollut :D
Tämä poikanen poikkeaa muutenkin tässä vaiheessa kahdesta edellisestäni. On ihan hirmuinen suursyömäri eli huutamalla vaatii ruokaa vähän väliä ja sitten ahmii ihan kaiken, mitä eteensä saa. Huutaa muutenkin vähän väliä jotain ja riehuu tosiaan aivan tolkuttomasti koko ajan. Huvittais muuten, mutta ottaa vähän päähän naapureiden puolesta tuo yöriehuminen eli se saisi kyllä loppua pian.
Valkoharmaa tyttö, vuoden ja puoli, seikkailee ulkona täällä jossain.. Samoin kuin koira ja lapsetkin. Maalla on mukavaa.
Kissoilla on sisäinen kello jostain syystä. Olen monesti ihmetellyt, että jos sulla on tapana herätä klo 7, niin tismalleen siihen aikaan tulee herätys. Tosin jos rytmiin tulee vähänkään muutoksia, niin ralli pyörii jo amuyöstä.
Kaksi ruskeaa pörröistä poikakissaa ovat tuossa pihalla (eivät tietenkään vapaina vaan valjaissa). Vahdin niitä ikkunasta käsin. Toinen taitaa nukkua. Ovat 2v kummatkin.
En tiedä mitä tekevät. Olen töissä. Kisut kotona. Luultavasti nukkuvat.
Kolli on noin 16 - 17- vuotias, obeesi, valkoinen, tummia laikkuja.
Tyttö on noin 4-6 - vuotias, alipainoinen, kilpikonnaväritys.
12-vuotias Maine Coon makailee takapihan oven edessä (sisäpuolella) matolla aurinkoläiskässä. Kollin väritys on valkomustaruskea. Hieno kissa!
Tuo vanhempi 1 v 7 kk kolli nukkuu kerällä tuossa vieressä, nuorempi 7 kk nukkuu parvekkeella nojatuolissa. Parin tunnin kuluttua sitten onkin taas energiaa painella peräkanaa pitkin asuntoa. Ruskeita ovat molemmat väriltään.
Kokonaan musta 14v maatiasmummeli, pesee itseään sohvatyynyllä ja kehrää itsekseen <3
Kysymys siksi, että omani tuli tuohon ylpeänä teinitytön tamponin muovikuori suussaan esittelemään. 2-vuotias tyttökissa, ilmeisen metsäkissan peruja, ei viihdy sylissä ollenkaan vaan haluaa saalistaa. Ruskea-musta-harmaa- viirullinen ja valkoisia laikkuja, valkoiset tassut. Ihana otus, kova juttelemaan.