Ihan naapuriin nousee Attendon hoivakoti, kannattaisiko hakea sinne töihin?
Kertokaa kokemuksia kyseisestä putiikista.
Kaikenlaisia juttuja olen kuullut ja lukenut, mutta millaista arki (työolosuhteet, työajat, palkkaus jne.) todellisuudessa ovat?
Tällä hetkellä olen töissä kunnallisessa palvelutalossa sijaisena. Työn jatkuminen aina epävarmaa, pomo vihjailee ettei ole töitä ja sitten kuitenkin tulee työvuorolistaa nenän eteen :/ en jaksa
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Kotipaikkakuntani Attendo hakee sairaanhoitajaa. Hmm...
Ovat varmaan kadottaneet sen jonnekin pihalle.
Hae vaan Attentpniin niin pääset hyville ansioille 8000€ kuussa eikä tarvitse olla kuin kuukausi. Kaikki jotka ovat saaneet kenkää sieltä tai ovat itse ymmärtäneet lähteä ovat haukkuneet paikkaa rikolliseksi järjestöksi.
Tottakai. Uusille insuliinihoitajille ja Aino Nykopp-Koskille on nykyisin suorastaan kysyntää. He olivat aikaansa edellä.
Meidän perhe oli tosi tyytyväinen Attendon toimintaan. Vanha mummi valitti ja oli raskas hoidettava perheelle. Veimme hänet Attendon hoitokotiin ja muutaman kuukauden päästä hänet jo haudattiin ja saimme perintörahat tilille. Ei mitään valittamista Attendon hoitotyöstä.
Attendo ei arvosta työntekijöitä. Kohtelu on ala-arvoista ja työntekijät lokeroidaan kasveihin. Mikäli on laitoshuoltajia he eivät ole johdolle minkään arvoisia. Haukutaan ja otetaan puhutteluun kuin 40- luvulla.
Jos olet suorittanut kunnallisella puolella Lop/love lääkeluvat/näytöt, pätee Espoo, Helsinki, Vantaa kotihoidossa, esperi ja attendo vaatii talokohtaiset näytöt ja palkka 300 kuussa pienempi käteen. Melkein 4000 vuodessa.
Talossa olet siivooja hoitajana olemisen lisäksi, ohjaajan nimikkeellä teet töitäsi, vaikka työ on kaukana ohjaamisesta. Ylitöitä saat paiskia niin paljon kuin vain jaksat. Työkavereina sinulla on enemmistönä ulkomaalaisia, joista vain pieni osa puhuu ymmärrettävää suomenkieltä. Ammattitaitoisia hoitajia talossa pieni määrä, harvalla kokemusta vanhustenhoidosta. En suosittele todellakaan.
Sama meininki v. 2020. Monet työntekijät ovat ihan kynnysmattoja ja tätä työnantaja käyttää suorastaan törkeästi hyväkseen.
En menisi Attendolle töihin. Uudellamaalla ja Keski-Uudellamaalla jatkuvasti haetaan hoitajia. Mistähän syystä?
Hae potilaaksi niin pääset helpommalla.
Lähtökohtaisesti on huonoa idea asua ihan työpaikkansa naapurissa. Arvaa kenet hälytetään aina tuuraamaan äkillisiä sairastumisia, se toisella paikkakunnalla asuva työntekijä, jolta kestää vähintään 1,5 tuntia saapua paikalle, vai se naapurissa asuva, joka pääsee töihin 15 minuutissa.
Oletko miettinyt mitä näillä summilla maksetaan? Jalkahoito ja parturi tilataan erikseen totta kai asiakas joutuu ne itse maksaa.. huoh..
Kotipaikkakuntani Attendo hakee sairaanhoitajaa. Hmm...