Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan naapuriin nousee Attendon hoivakoti, kannattaisiko hakea sinne töihin?

Vierailija
06.06.2017 |

Kertokaa kokemuksia kyseisestä putiikista.

Kaikenlaisia juttuja olen kuullut ja lukenut, mutta millaista arki (työolosuhteet, työajat, palkkaus jne.) todellisuudessa ovat?

Tällä hetkellä olen töissä kunnallisessa palvelutalossa sijaisena. Työn jatkuminen aina epävarmaa, pomo vihjailee ettei ole töitä ja sitten kuitenkin tulee työvuorolistaa nenän eteen :/ en jaksa

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pomo koko ajan vihjailee ettei ole töitä, hakisin muualle.

Vierailija
2/34 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pomo koko ajan vihjailee ettei ole töitä, hakisin muualle.

Tottakai haenkin, mutta ei paikkoja ole auki. Samanlaista se kuulemma on muuallakin tässä kaupungissa. Pieniä pätkiä kirjoitetaan kerrallaan. Kerran mulla oli jopa 6kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Attendolla yksiköstä riippuen hoitaja tekee kaiken pyykkihuollosta ruuanlaittoon. Välissä pitäisi ehtiä vaipatkin vaihtaa. Asukkaita pitäisi ulkoiluttaa, mutta ei ehdi, joten asukkaalle laitetaan sängyssä monta peittoa päälle, pipo päähän ja ikkuna auki. Siinä ulkoilutusta.

Vierailija
4/34 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mietit jos ei ole muuta työtä? Parempi huono työ kun työtön. Sitten voit rauhassa jatkaa uuden paikan etsimistä.

Vierailija
5/34 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samanlaista se on hoitoalalla jokaisella isommalla työnantajalla ykistyisellä puolella. Attendo kuitenkin ihan ok verrattuna Mikevaan, joka on aivan pohjanoteeraus.

Vierailija
6/34 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Attendolla yksiköstä riippuen hoitaja tekee kaiken pyykkihuollosta ruuanlaittoon. Välissä pitäisi ehtiä vaipatkin vaihtaa. Asukkaita pitäisi ulkoiluttaa, mutta ei ehdi, joten asukkaalle laitetaan sängyssä monta peittoa päälle, pipo päähän ja ikkuna auki. Siinä ulkoilutusta.

Jopas on ulkoilua, no saa ainakin raitista ilmaa :D

Ei kerkeä kunnallisellakaan ulkoiluttamaan. Ehkä kerran viikossa on sellainen päivä, että ehtii. Mutta riippuu sitten säästä, pystyykö. Ja silloinkin ehtii viedä ulos sen vaan 1-2 asiakasta.

Millaista ruoanlaittoa? Ihan perunoiden keittämisestä lähtien vai tuleeko valmiina jostain, ja sit pitää itse lämmittää?

Nykyisessä paikassa ruoka tulee valmiina aamulla ja päivällä. Illalla se tulee valmiina mutta kylmänä, pitää itse lämmittää (ja tiskata).

Vierailija
7/34 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mietit jos ei ole muuta työtä? Parempi huono työ kun työtön. Sitten voit rauhassa jatkaa uuden paikan etsimistä.

Itse työstä pidän.

Siitä epävarmuudesta en pidä, kun en tiedä jatkuuko vai ei ja milloin saan pitää vapaata ja lomia.

Vierailija
8/34 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen vahvuus Attendolla on?

Esim. 15 asiakasta kohden kuinka monta hoitajaa (vuorossa esim. aamulla)?

Millaisia työaikoja?

Vierailija
9/34 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kunnallisella nykyään enkä kyllä vaihtaisi yksityiseen sitten millään .

Vierailija
10/34 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minimimiehityksellä mennään. Siivous, ruoanlaitto, pyykit lisänä. Paljon nuoria ja ulkomaalaisia töissä. Lisien kanssa saa olla tarkkana. Itse en viihtynyt.

Vierailija
11/34 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen vahvuus Attendolla on?

Esim. 15 asiakasta kohden kuinka monta hoitajaa (vuorossa esim. aamulla)?

Millaisia työaikoja?

Arkena aamussa 3 illassa 2. Viikonloput ja pyhät 2 ja 2. Palkka huonompi kuin kunnallisella.

Vierailija
12/34 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnallisella paljon parempi palkka. Attendon palkat on suorastaan riistoa.

Yksityisellä säästetään ihan kaikesta (kokemusta eri paikoista).

Vierailija
13/34 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni on monivammainen lähes täysin liikkumaton, ei puhu. 3 vuotiaan tasolla. Attendo on voittoa haaliva apalveluntuottaja. Paikassa jossa hän on asumassa, Attendolla on niin vähän hoitoresursseja ja (huonot palkat), että he eivät ehdi kuin pitää asukkaat hengissä. vaihtaa vaippoja, pestä pyykkiä, sotkea asikkaiden vaatteita keskenään, joskus käyvät sen tään ulkoilemassa. Asukkailla on omaisia, vanhempia, jotka auttavat ja neuvovat hoitajia, jotka siitä eivät tykkää. Osa hoitajista pitävät neuvomista kyttäämisenä. Oma lapseni ei pääse edes kelan kuntoutuksiin, kun ei liikene avustajia. Vanhemmat jos suinkin, pitäkää lapsenne kotona niin kauan kuin mahdollista ja jaksatte. Me emme enää jaksa.

Vierailija
14/34 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hyödyllinen tässä firmassa tasan niin kauan kun jaksat vetää niska limassa työtä hymyssä suin. Älä koskaan sairastu. Ja älä vain mene missään nimessä pyytämään mitä ysos tes mukaan olet oikeutettu saamaan. Jos valitat jostain niin vastaus on, ettei täällä ole pakko olla. Jos vaan on muita työpaikkoja tarjolla niin kannattaa kiertää kaukaa tämä firma huonoine palkkoineen, mutta eritoten työnjohdon asenteen vuoksi. Sijaisia kyllä palkataan ja kipeästi tarvitaan, mutta työntekijät ovat pelkkiä pelinappuloita

Vierailija
15/34 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärihommiin voi mennä Attendollekin, hoitajaksi ei kannata mennä mihinkään.

Vierailija
16/34 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän samanlaista se on hoitoalalla jokaisella isommalla työnantajalla ykistyisellä puolella. Attendo kuitenkin ihan ok verrattuna Mikevaan, joka on aivan pohjanoteeraus.

Attendo osti Mikevan

Vierailija
17/34 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Attendolla on tosi erilaisia paikkoja. Riippuu ihan paikan johtajasta millainen henki siellä on.

Vierailija
18/34 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmisyys hoitamisessa ei ole tärkeä hae. Attendo kyllä ohjaa miten teet työsi ja suhtaudut asiakkaisiin.

Vierailija
19/34 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kokemus asiakkaana että on tosi kallis.

Soluasuntoa vastaava huone ja vessa, ei keittomahdollisuutta.

Vuokra Lapualla 473 EUR/kk, tämän päälle hoitomaksu 570 EUR/kk ja ateriamaksu 280 EUR/kk

yhteensä 1323 EUR/kk. Lisäksi laskuttavat jokaisesta toimenpiteestä erikseen, esim. tukanleikkuu 25 EUR, jalkojen hoito 45 EUR.

Ovelasti hoitokulut on jaettu osiin niin ei näytä niin suurelta.

Harmittaa maksaa ulkomaalaiselle yritykselle Attendolle.

Vierailija
20/34 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni oli hoidossa attendon hoitokodissa toukovuoressa porvoossa vuokraan kuuluva rannehälytin ei toiminut ikinä omaisten valituksesta vaan hänelle annettiin vauvan helistin jota isäni ei jaksanut kuuluvasti heiluttaa hoivakodin johtaja väitti aina sen toimivan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi