Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä siinä on ettei parturilta koskaan saa sellaista tukkaa kun haluaa?

Vierailija
06.06.2017 |

Kerroksia en ole uskaltanut pyytää enää vuosiin (itsellä pitkä tukka), kun aina tulee sellainen skene-hakattu tukka jossa on vaan ohut takapiiska mistä ei ole mitään iloa. Vaikka miten pyydän että sellainen henkäyksen ohut kerrostus, josta tuskin edes huomaa että kerrostettu niin tadaa, lopputulos on kynitty takapiiska. Vähän kuin lyhyt tukka johon olisi liimattu taakse kökkö rotanhäntä-kerros pitkää, eli olen leikannut lyhyeksi sen jälkeen vaikka olisin hallunnut pitkänä pitää.
Aina olen mallikuvien kanssa liikenteessä ja selitän niin hyvin kuin mahdollista millaisen tukan haluan. Viimeksi oli kuva jossa oli pitkät hiukset ja edestä hieman lyhyempää, ei kuitenkaan otsatukkaa. Selitän että haluan samantyyppistä, niin että hiuksia auki pidettäessä kerros ei näytä otsatukkamaiselta erilliseltä osiolta, vaan nätisti häipyy muun tukan sekaan. Ja kiinni pidettäessä etukerros putoaa kehystämään kasvoja. No lopputulos oli sellainen ylikasvanut otsatukka eli juuri sitä mitä en halunnut.
Varmaan saa syyttää itseäänkin kun ei uskalla lopuksi sanoa että ei tullut mitä halusi. Ja tuleehan hiuksista tasaisemmin leikatut kun käy kampaajalla. Mutta tämä on syy miksi leikkaan yleensä itse hiukset. Saan vääränlaisen mallin tehtyä ihan ilmaiseksi.
On kokeiltu halvemmat ja kalliimmat parturit ja lopputulos aina sellainen johon en ole tyytyväinen. Miten muilla?

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai parturilta mitään tukkaa saa, ellei sitten mene laitattamaan sellaisia hiuslisäkkeitä. Minä käyn naisena kampaajalla ja mieheni parturissa. Emme kumpikaan saa sieltä mitään tukkaa, meillä on ihan omat hiukset kyllä päässä kiinni molemmilla sinne mennessä.

Vierailija
22/70 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama, miltä näyttää, mutta haluaisin kanssa ihan pienen kerrostuksen.

Aina on lyhimmät jossain takaraivolla, kun pisimmät roikkuu lapojen välissä.

Näyttää varmaan ihan hyvältä, kun pitää auki, mutta kun mä olen jo sen ikäinen, että pidän hiukset kiinni aina töissä, joskus juhliin (eli kolme kertaa vuodessa) voisin väsätäkin sellaisen kampauksen, jossa suurin osa hiuksista olisi auki ja kiharrettu.

Tehkää niin kuin sanon, ei sitä mikä näyttäisi teidän silmään parhaimmalta... Mur.

Mulla oli jo kerran yksi kampaaja, joka leikkasi hyvin (mutta värjäys ei onnistunut) ja samassa paikassa toinen, joka osasi värjätä mutta ei leikata. Voi kun olisi ollut kanttia vaatia näitä yhdistämään voimansa...

Itsellä juurikin sama! Painotan aina että pidän hiuksia enimmäkseen kiinni. Mutta kun pidän auki, niin olisi mukava jos olisi ihan pientä hentoista kerrosta joka nostaisi edes vähän tukkaa kun tarpeeksi asettelee. Edelleenkin pääpaino sillä että tärkeintä on saada hiukset kiinni ja tuo toinen on vaan mukava bonus. Niin sitten tulee sellainen rotanhäntä että aina karkaa tupsuja ponnarista eikä toivoa että saisi kiinni saati näyttäisi hyvältä auki kun jää vaan ohut luiru pitkää tukkaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kampaajaystäväni on kertonut, että monet asiakkaat tuovat mallikuvia, mikä on hyvä asia, mutta kun monella ei esimerkiksi ole yhtä tuuhea ja paksu tukka kuin noilla malleilla, niin ei se tukkakaan voi samalta näyttää. 

Mutta monet kampaajat kuitenkin leikkaavat asiakkaan ohueen tukkaan mallikuvan mukaisen kampauksen, eivätkä saa suutaan auki, ettei asiakkaan hiuksista yksinkertaisesti saa mallikuvan mukaista, kun "asiaks on aina oikeassa". Onko se sitten hyvää asiaspalvelua, lopulta kuitenkaan? Ei ihme, että kampaajan tuolista noustaan pettyneenä. Itse odotan kampaajaltani sitä, että hänellä on uskallusta kertoa, ettei tuomani mallikuvan mukainen kampaus onnistu pelkällä leikkaamisella, samalla odotan että kampaaja osaa ehdottaa kasvoilleni ja väreilleni sopivampaa mallia. Ja kehtaan odottaa vielä sitäkin, että kampaaja vinkkaa, miten uutta mallia voi parhaiten laittaa nätiksi.

Niin, se, että tekee sokeasti mitä ikinä asiakas keksii pyytää, ei vielä tee parturi-kampaajasta ammattitaitoista, tai edes hyvää.

Sitten tosiaan kannattaa vaihtaa kampaajaa, kun minulle ainakin on kampaajani juurikin ehdottanut miten haluamaani kampausta voi muuttaa niin, että tukkani on tuuheampi ja mitä tuotteita kannattaa käyttää. Kuuluu ehdottomasti asiaan tämmöinen.

Vierailija
24/70 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On . Mä lopetin kampaajalla käymisen myös monta vuotta sitten tämän takia. Leikkaan nykyään itse latvat ja pidän tasapitkänä. En enää edes värjäile. Ongelma varmaan on se, että kampaajilla on kauhea hinku kokeilla erilaisia leikkauksia ja uusia värjäystrendejä. Väkisin sitten tekevät niitä kaikille asiakkaille, vaikkei sopisi kyseiselle hiuslaadulle.

Itsellä on hyvin hento hiuslaatu, joten mulle ei todellakaan sovi selvät kerrostukset. Ne saavat hiukset näyttämään todella liiskalta ja vieläkin ohuemmilta. Tätä eivät kampaajat ole millään ymmärtäneet, kun olen yrittänyt sitä heille sanoa. Aina leikkasivat selvät kerrostukset, jolloin tukka piti tunkea täyteen kaikenmaailman tököttiä, että sai hiukset jotenkin näyttämään tuuheammilta.

Ainoastaan yksi kampaaja osasi tehdä kauniit hienovaraiset kerrostukset ja se oli Saksassa yksi mieskampaaja. Hän ei yrittänytkään tehdä mitään radikaalia leikkausta, kun huomasi hiuksen hentoisuuden. Hän kerrosti todella, todella kevyesti, vain latvoista ja säilytti muuten kunnolla pituutta. Ja se kerrostus vei aikaa! Tällöin latvat asettuivat kauniisti, mutta hiusten massa säilyi mahdollisimman paksuna, joten hiukset eivät näyttäneet ohuilta.

Suomessa minun tukkani on kerrostettu mm. siten, että on otettu puolet hiuksista ylös, rullattu spiraalille ja sitten partaterällä sahattu poikki!!! Aivan järkyttävää. Lopputulos oli kamala, itkin vain kotona. Kaiken lisäksi minulla oli pyörre päälaella, ja kun hiukset revittiin lyhyeksi, en saanut mitenkään pyörrettä asettumaan. Lyhyet hiukset törröttivät suoraan kattoa kohden. :(

Eli tuota yhtä ainoaa kokemusta lukuun ottamatta olenkin tottunut siihen, että kampaajat menevät sieltä, mistä aita on matalin eivätkä välitä yhtään, sopiiko tuo leikkaustapa juuri kyseiselle asiakkaalle. En enää luota lainkaan kampaajiin.

Nykyään kokeilen aina kerran vuodessa käydä kampaajalla, jos sattuisi osumaan OK tukka. Vaan muuten leikaan myös itse. Itselle siskoni onnistui vahingossa leikkaamaan todella nätin hentoisen kerrostuksen, jota olen kaipaillut takaisin (vaan sisko kun ei ole ammattilainen niin eipä se uudelleen onnistu ja tästä on aikaa vuosia).

Sama kokemus itsellä taas kampaajalla. Puolet tukasta nostettu ilmaan ja sanottu että "tämä voi näyttää paljolta kerrostukselta, mutta lopputulos on todella luonnollinen, usko pois!" ja sitten saksittu menemään. Lopputulos rotanhäntä, kaukana luonnollisesta. Se harmittaa kun tietää että on mahdollista saada kauniisti, ohuesti kerrostettu tukka, vaan jostain syystä parturilla sitten saa sen super hakatun version.

Ap

Vierailija
25/70 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinun hiuksiisi ei oikeasti saa leikattua haluamaasi kampausta? Minun hiuksissani on pyörteitä, joten olen jo tottunut siihen, että kampaukseni ei näytä sellaiselta, miltä pitäisi. 

Minä kasvatin pitkät hiukset, koska halusin pitää hiuksiani löysällä nutturalla, jossa hiukset tavallaan solmitaan tyylikkäästi toistensa ympärille. Eipä onnistunut, koska minulla on lasimaiset ja suorat hiukset, joita on paljon. Hiukseni liukuvat heti auki nutturasta.

Jos haluan siistin banaaninutturan, niin kampaaja kihartaa ja tupeeraa hiukseni ja laittaa niihin vähintää 40 pinniä ja karmean määrän lakkaa. Hurja määrä käsittelyä ja pinnejä, mutta hiukseni eivät pysy muuten paikoillaan. 

Vierailija
26/70 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hiuksissasi on rotanhännän volyymi, ei kampaaja voi taikoa hiuksia muuksi😱

Itse asiassa useamman kuvailemana (myös kampaajien) minulla ei ole rotanhännän volyymia. Ohut hiuslaatu, mutta tukkaa on kohtuu paljon, eli kyllä tuosta jotain pitäisi saada ja raaskia edes hieman kerrostaa. Kaverillani on ohut "rotanhäntätukka" jota usein tuskailee ja siihen ei uskaltaisi hentosempiakaan kerroksia laittaa.

Ap

Vierailija
27/70 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää varmaan ihan hyvältä, kun pitää auki, mutta kun mä olen jo sen ikäinen, että pidän hiukset kiinni aina töissä, joskus juhliin (eli kolme kertaa vuodessa) voisin väsätäkin sellaisen kampauksen, jossa suurin osa hiuksista olisi auki ja kiharrettu.

Tehkää niin kuin sanon, ei sitä mikä näyttäisi teidän silmään parhaimmalta... Mur.

Mulla oli jo kerran yksi kampaaja, joka leikkasi hyvin (mutta värjäys ei onnistunut) ja samassa paikassa toinen, joka osasi värjätä mutta ei leikata. Voi kun olisi ollut kanttia vaatia näitä yhdistämään voimansa...

Itsellä juurikin sama! Painotan aina että pidän hiuksia enimmäkseen kiinni. Mutta kun pidän auki, niin olisi mukava jos olisi ihan pientä hentoista kerrosta joka nostaisi edes vähän tukkaa kun tarpeeksi asettelee. Edelleenkin pääpaino sillä että tärkeintä on saada hiukset kiinni ja tuo toinen on vaan mukava bonus. Niin sitten tulee sellainen rotanhäntä että aina karkaa tupsuja ponnarista eikä toivoa että saisi kiinni saati näyttäisi hyvältä auki kun jää vaan ohut luiru pitkää tukkaa.

Ap

Pidemmässä tukkassa näyttää paremmalle jos se kevyt kerrostus on tehty sinne välihiuksiin (sinne alle siis), silloin hius kohoaa ja ei tule rotanhäntä-lookkia latvaan. Löysin kampaajan joka osaa tämän homman, itsellä longbob.

Kampaajat käyttää muotoilusaksia noissa latvojen kerrostuksissa. Huom! ennen nimi oli ohennussakset!!  :D. Näillähän saa helposti hiirenhäntä latvan jos ei selkeästi kerro kampaajalle ettei halua läpikuultavaa latvaa omaan päähän.

Vierailija
28/70 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lyhyt tukka ja jopa tällä tukalla on mahdoton löytää ihmistä joka osaisi_siistiä_ korvien ympäriltä ja niskasta kuten haluan. Haluan siis että jätetään pituutta ja yksinkertaisesti vaan häivytetään vähän mutta joka kerta mulle on leikattu ananastukka mitä en todellakaan halua. Mulla on mallikuva ja tiedän että haluamani malli on mahdollinen, hiukseni eivät ole ohuet.

Vierailija
29/70 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei vaan ole kovin korkeatasoista osaamista hiusten suhteen. Mulla on pitkä, paksu, luonnonkihra tukka, enkä ole IKINÄ saanut siihen hyvää leikkausta, vaikka ikääkin on jo reilusti yli 40 eli aika monta kampaajaa ja kaupunkia on tähän mennessä koettu. 

Espanjassa ja Tallinnassa olen saanut hyvät leikkaukset.

Vierailija
30/70 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pyytää se kerrostus vaan latvoihin ja samalla näyttää sormilla n. 5cm mittaa. Silloin ei luulis tyhmemmänkään kampaajan tekevän hiirenhäntää sulle. Tuo on toiminut ainakin mulle jo useampaan kertaan, saa vähän ilmavuutta ja eloa hiuksiin, mutta silti se koko pituus jää paksun näköiseksi.

Vierailija
31/70 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kampaajaystäväni on kertonut, että monet asiakkaat tuovat mallikuvia, mikä on hyvä asia, mutta kun monella ei esimerkiksi ole yhtä tuuhea ja paksu tukka kuin noilla malleilla, niin ei se tukkakaan voi samalta näyttää. 

En todellakaan odota että saisin mitään tuuheaa leijonaharjaa kampaajalta tai että hiukset näyttäisi just prikulleen niinkuin kuvassa, vaan ne on vaan suuntaviivana mukana. Katson päänmuotoa jotta natsaisi siinä suhteessa edes suunnilleen kohdilleen, että leikkaus saattaisi näyttää ihan hyvältä minulla. Oletan että kampaaja sanoo, kuinka vastaavan tyyppistä saisi tehtyä omaan tukkaan, ja mikä ei tule toimimaan samalla tavalla. Ja kun kerron mahdollisimman tarkkaan miten haluan leikattavan, niin menee sitten juuri toisin.

Ap

Vierailija
32/70 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta monet kampaajat kuitenkin leikkaavat asiakkaan ohueen tukkaan mallikuvan mukaisen kampauksen, eivätkä saa suutaan auki, ettei asiakkaan hiuksista yksinkertaisesti saa mallikuvan mukaista, kun "asiaks on aina oikeassa". Onko se sitten hyvää asiaspalvelua, lopulta kuitenkaan? Ei ihme, että kampaajan tuolista noustaan pettyneenä. Itse odotan kampaajaltani sitä, että hänellä on uskallusta kertoa, ettei tuomani mallikuvan mukainen kampaus onnistu pelkällä leikkaamisella, samalla odotan että kampaaja osaa ehdottaa kasvoilleni ja väreilleni sopivampaa mallia. Ja kehtaan odottaa vielä sitäkin, että kampaaja vinkkaa, miten uutta mallia voi parhaiten laittaa nätiksi.

Niin, se, että tekee sokeasti mitä ikinä asiakas keksii pyytää, ei vielä tee parturi-kampaajasta ammattitaitoista, tai edes hyvää.

Juuri näin! Ja olen yrittänyt muistaa aina kysyä että mitä mieltä kampaaja on, sopiiko tämä ja toimiiko yms, eikä koskaan ole mitään sanottu. Ja sitten on leikattu ja lopputulos on todella kaukana siitä mitä olin hakemassa. Seuraavalle kerralle joudun varmaan ihan tosissaan piirtämään jotkut kaaviot miten hiukset haluaa leikattavan.

Ap

Vierailija
33/70 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä pitkät hiukset, leikkaan ja värjään itse kotona.  Itsellä tällä hetkellä tuollaisen tyyliset kun alla olevissa kuvissa. Balayage värjäys ja hyvin hyvin kevyesti kerrostettuna. Aloin laittamaan omaa tukkaa jo yläasteella joten on oppinut tekemään kaikenlaista, youtube on täynnä videoita miten leikata hiukset kotona ja miten värjätään yms. Suosittelen opettelemaan itse, aloittaa vaikka latvojen siistimisestä ja sitten alkaa testailemaan muuta. Tosi monet kauneusgurut laittaa itse oman hiuksensa kotona.

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/21/72/13/2172132c89d9194c47c0…

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/fd/c7/0d/fdc70d2faf7512a7346f…

Vierailija
34/70 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten tosiaan kannattaa vaihtaa kampaajaa, kun minulle ainakin on kampaajani juurikin ehdottanut miten haluamaani kampausta voi muuttaa niin, että tukkani on tuuheampi ja mitä tuotteita kannattaa käyttää. Kuuluu ehdottomasti asiaan tämmöinen.

Tämmöistäkin legendaa olen kuullut. Opiskelukaveri aikanaan kertoi kuinka kävi parturissa, ja hänelle oikeasti neuvottiin useampi tapa kuinka stailata tukkaa. Kädestä pitäen näytettiin ja hän oli todella tyytyväinen.

Kun olen itse yrittänyt kysyä että miten tätä laitan, niin vastaus on todella lyhyt tyyliin, tuosta vetäiset raudalla. Ja aina olen kuitenkin pyytänyt tukkaa jonka voi laittaa monella tavalla. Vaihtelen jakauksen paikkaa ja teen kampauksia. Kertomasi kampaaja olisi aivan loistava.

Ap

Vierailija
35/70 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä jokaisella itseään arvostavalla kampaajalla kannattaisi olla oma portfolio, siis "tuotenäytekansio", jossa olisi kuvia juuri hänen leikkaamista hänen bravuureistaan. Se olisi vähän kuin CV, josta voi katsoa, että tämä kampaaja on erikoistunut juuri tällaisiin kampauksiin, tykkää tällaisia tehdä ja on juuri tällaisissa taitava. Tai ehkä erikoistunut juuri tämäntyyppisiin hiuksiin/hiuslaatuihin.

Ei missään ammatissa olla taitava kaikessa. Expertit erikoistuu johonkin usein aika kapea-alaiseen juttuun, ja ovat siinä huippuja. Tuollainen portfolio kertoisi sen hyvin. Ja sitten voisi valita sellaisen kampaajan, jonka portfoliossa on juuri sellaisia työnäytteitä, joillaisen itselleenkin haluaisi. Ja kyseisten asioiden expertti osaisi heti sanoa, jos juuri sinun hiuksiin ei sellaista leikkausta vain ole mahdollista tehdä.

Vierailija
36/70 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitkä, hieman taipuisa tukka. Sellainen, joka oikeanlaisen leikkauksen kanssa taipuu vapaana kuivuessaan jopa näteille, loiville korkkiruuveille. Toisaalta taas sellainen, joka joskus näyttää vain hapsottavan karheana pehkona, josta kiharat katoavat heti harjatessa.

Leikkaan nykyään tukkani aina itse. Latvoihin leikkaan loivan V-mallisen leikkauksen, joka korostaa laineita. Onnistuu jakamalla hiukset kahteen osaan ja leikkaamalla rinnan edessä. Minulla on myös tuo ylipitkä otsatukka, joka ei kuitenkaan ole otsatukka... Juuri sellainen, joka sekoittuu takahiuksiin, ja jota voi pitää sekä kiinni että auki. Ihan itse olen opetellut senkin leikkaamaan. Leikkaan sen vinoon peilikuvana, eli kääntämällä jakauksen "väärälle puolelle" leikkauksen ajaksi. Onnistuu hyvin Youtuben ohjeita soveltamalla. Pari kertaa on mennyt hieman mönkään, mutta leikkausjälki katoaa taipuisassa tukassa parissa viikossa, kunhan ei liikaa ota pituutta. Terävät ompelusakset ovat riittäneet minulle :)

Vierailija
37/70 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sinun hiuksiisi ei oikeasti saa leikattua haluamaasi kampausta? Minun hiuksissani on pyörteitä, joten olen jo tottunut siihen, että kampaukseni ei näytä sellaiselta, miltä pitäisi. 

Minä kasvatin pitkät hiukset, koska halusin pitää hiuksiani löysällä nutturalla, jossa hiukset tavallaan solmitaan tyylikkäästi toistensa ympärille. Eipä onnistunut, koska minulla on lasimaiset ja suorat hiukset, joita on paljon. Hiukseni liukuvat heti auki nutturasta.

Jos haluan siistin banaaninutturan, niin kampaaja kihartaa ja tupeeraa hiukseni ja laittaa niihin vähintää 40 pinniä ja karmean määrän lakkaa. Hurja määrä käsittelyä ja pinnejä, mutta hiukseni eivät pysy muuten paikoillaan. 

Kerroksista sanoin jo tuossa viestiä ylempänä, että on mahdollista. Etuhiuksetkin (ei siis ylikasvanut otsatukka jonka sain) on mahdollinen, koska itsellä oli jo parturiin mentäessä aika vastaavan tyyppinen omaleikkaamana (epätaisainen, tönkkö ja ylikasvanut mutta sinnepäin). En mitään mahdottomia tuuheakampauksia pyydä, koska tiedän että sellaiset ei tule minulla toimimaan.

Olen kohtuu hyvä laittamaan hiuksia ja tykkään niitä laitella. Itselläni on samanlainen liukas tukka kuin sinulla ja olen oppinut että se pitää "teksturoida" jotta se alkaa tottelemaan. Kiharran hiukset yön aikana, ja vaikka kihara ei koskaan pidä päässäni, niin se hieman antaa tekstuuria ja volyymia, jotta saan tehtyä helpommin kestäviä kampauksia. Pinnejä on aina se 40 päässä ja lakkaa iso tujaus. Alunperin opettelin tekemään kampauksia, jotta saisin piiloon kampaajan tekemän kamalan leikkauksen, ja on tullut tarpeeseen. :D

Ap

Vierailija
38/70 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Pidemmässä tukkassa näyttää paremmalle jos se kevyt kerrostus on tehty sinne välihiuksiin (sinne alle siis), silloin hius kohoaa ja ei tule rotanhäntä-lookkia latvaan. Löysin kampaajan joka osaa tämän homman, itsellä longbob.

Kampaajat käyttää muotoilusaksia noissa latvojen kerrostuksissa. Huom! ennen nimi oli ohennussakset!!  :D. Näillähän saa helposti hiirenhäntä latvan jos ei selkeästi kerro kampaajalle ettei halua läpikuultavaa latvaa omaan päähän.

Kiitos vinkistä! Täytyy joskus uskaltaa kysyä tuota, kunhan taas on aikansa itse leikannut ja kasvatellut. :D

Ap

Vierailija
39/70 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on lyhyt tukka ja jopa tällä tukalla on mahdoton löytää ihmistä joka osaisi_siistiä_ korvien ympäriltä ja niskasta kuten haluan. Haluan siis että jätetään pituutta ja yksinkertaisesti vaan häivytetään vähän mutta joka kerta mulle on leikattu ananastukka mitä en todellakaan halua. Mulla on mallikuva ja tiedän että haluamani malli on mahdollinen, hiukseni eivät ole ohuet.

Näinpä! Kuinka monin sanakääntein täytyy selittää millaisen kampauksen haluaa? Tuntuu että jo nyt pidän niin pitkiä puheenvuoroja jotta parturi varmasti tajuaisi millaiset hiukset haluan, eikä siltikään. Näytän kuvia malliksi ja selitän että tästä pidän tässä kampauksessa, ja nämä kohdat on ongelmia minun hiuksissani.

Ap

Vierailija
40/70 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin ollut aina tyytyväinen, saanut sen mitä halunnut jopa kuvan kanssa tullut juuri sellainen kuin toivottu.