Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan löytänyt lähes 5-kymppisenä uutta, kunnollista miestä?

Vierailija
06.06.2017 |

Mut jätettiin parinkymmenen vuoden jälkeen ja nyt olen ollut jo vuosia yksin. En haluaisi olla yksin, mutta mistä voisi löytää kunnollisen ja vapaan miehen tässä iässä? Baareista ei taida löytyä kuin alkoholin ongelmakäyttäjiä, vai?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnollisia ei ole vapaina, tai ehkä lesken voit löytää. Vapaat viiskymppiset ovat kiertoon laitettuja eli jotenkin epäkelpoja parisuhteeseen.

Vierailija
2/39 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnollisia ei ole vapaina, tai ehkä lesken voit löytää. Vapaat viiskymppiset ovat kiertoon laitettuja eli jotenkin epäkelpoja parisuhteeseen.

Joo tää on munkin käsitykseni. Tosin leskimarkkinat taitavat alkaa vasta parinkymmenen vuoden päästä sitten:( ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon miehet on varattuja, joista vaimot pitää kiinni. Jos löydät kunnollisen, hän on varmaan varattu, mut kenties etsii uutta naista itselleen ennenkuin eroaa.

Vierailija
4/39 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini meni uusiin naimisiin viisikymppisenä, yli 20 vuoden yksinolon jälkeen, itseään vähän nuoremman kunnollisen miehen kanssa. Ovat tosin uskovaisia, eli kumppani löytyi uskispiireistä.

Vierailija
5/39 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätini löysi yli 5-kymppisenä kivan, kunnollisen, vapaan (eronneen) miehen. Tätini oli leski, lapset jo aikuisia ja omillaan. Tutustuivat tätini ystävättären synttäreillä. Ovat seurustelleet nyt onnellisina yli kymmenen vuotta, eivät ole muuttaneet yhteen koska tuo systeemi sopii molemmille paremmin. 

Vierailija
6/39 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon miehet on varattuja, joista vaimot pitää kiinni. Jos löydät kunnollisen, hän on varmaan varattu, mut kenties etsii uutta naista itselleen ennenkuin eroaa.

Sellainen olisi varmaan sattuman kautta löydetty kultakimpale.

Vierailija
7/39 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies joka 50 vuotiaana on sinkku epäilyttää. Jotain vikaa siinä on jos ei ole ollut parisuhteessa.

Vierailija
8/39 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan baareista tai netistä. Tosielämässä saattaa törmätä johonkin hyvään tyyppiin. Olen samoissa ikäluokissa ja tuollainen liitto takana. Useamman vuoden olen asunut yksin ja en edes halua suhdetta , jossa asutaan samoissa tiloissa. Oma mukavuus on sikäli tärkeää.

Netissä pyörii deiteissä mt-ongelmaisia, alkoholisteja ja entisiä vankeja. Tai muuten syrjäytyneitä.

Joillakin käy tuuri; tuttava löysi uuden miehen pari vuotta sitten tanssiravintolasta ja menivät naimisiin äskettäin. Ikää lähelle 60v molemmilla.

Vierailija
9/39 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies joka 50 vuotiaana on sinkku epäilyttää. Jotain vikaa siinä on jos ei ole ollut parisuhteessa.

No eihän AP neitsyttä sanonutkaan vaativansa.

Ihan hyväkuntoinen kierrätyskama riittää. ;-)

.

http://www.vauva.fi/keskustelu/2881477/annetaan-mies-ilmainen-0eu#comme…

(Ei taida olla laatuyksilö, mutta hyvin pidetty.)

Vierailija
10/39 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs ne miehet, jotka vaimo on vaihtanut parempaan, vaikka mies olisikin ihan ok? Onko heitä netissä? Netti taitaa tänä päivänä olla ainut kanava tavata monille kuitenkin?

Voisin ottaa uskovaisenkin miehen. Olen itsekin kiinnostunut uskon asioista kyllä ja elän kristillisiä arvoja kunnioittaen. varattuihin en koskisi, koska olen tosiaan itse sen nähnyt ja todennut, kuinka se sattuu kun mies löytää toisen. ap.

Vierailija
11/39 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luullakseni olen löytänyt, miehen entinen vaimo on alkoholisti ja siinä syy eroon. Katsotaan nyt, mutta samoilla ajatuksilla, että pidän oman kodin. Itse en lähtisi naimisissa olevia katsastamaan, koska eron käsittely on aika raskasta ja voi viedä kaiken energian suhteesta. Terapeutiksi siinä vaan joutuu.

Vierailija
12/39 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tapasin 46-vuotiaana about samanikäisen ja "samantapaisen" kumppanin - kummallakin pitkiäkin suhteita takana, kummallakaan ei lapsia. Kumpikin nyt ekaa kertaa naimisissa.

Vierailija
13/39 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen uusfeministinen menttaliteetti että kelvottomat miehet "laitetaan kiertoon". Aika helvetin moni eronnut, vapaa yli nelikymppinen nainen on itse ongelmajätettä joka on joko laitettu kiertoon tai useimmiten tarkoituksella käyttäydytty niin, että nainen on ymmärtänyt lähteä suhteesta. Nämä jälkimmäiset ovat usein niitä katkeria haahkoja jotka jeesustelevat näillä foorumeilla kunnollisten miesten puutteesta ja kannustavat kanssasiskojaan laittamaan kelvottomat miehensä kiertoon.

Mikään ei ole niin surullinen tapaus, kuin vanheneva ja katkeroituva nainen.

Vierailija
14/39 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin! Ihana, vastuuntuntoinen, huolehtiva mies, jonka ex-vaimo dumppasi. Nyt kohta 10 yhteistä vuotta takana, ja hyvin menee. Tavattiin harrastuksen parissa.

Vierailija
15/39 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin 47 vuotiaana hyvän miehen Mummotunnelista, niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin. Yhdessä ollaan onnellisina oltu nyt 7 vuotta.

Vierailija
16/39 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Tampereella muuten mitään Mummotunnelia vastaavaa paikkaa? Mikä se Mummotunneli muuten on? Kertokaa siitä? En mihinkään humpparavintolaan lähtisi kuitenkaan, en ole sitä sukupolvea enkä osaa tanssia. ap

Vierailija
17/39 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiselta naiselta ainakin löytyy, mutta lähteekö mukaan?

Vierailija
18/39 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

/OTTässä olisi ikähaarukkaan sopiva sinkkumies. Takana pitkä ja eroon päättynyt suhde.

Mutta uutta en enää ota, sillä säilytän mieluiten mielenrauhani.

Niinpä suunnistan mökille Juhannuksesta yksin kalastelemaan ja viettämään hyvinanasaittuja lepopäiviä erämaajärven rannalla.

Saan tehdä hommani niinkuin tykkään ilman jokapäiväistä kitinää ja vatvomista./OT

T. Kiantajärven erämies.

Vierailija
19/39 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

/OTTässä olisi ikähaarukkaan sopiva sinkkumies. Takana pitkä ja eroon päättynyt suhde.

Mutta uutta en enää ota, sillä säilytän mieluiten mielenrauhani.

Niinpä suunnistan mökille Juhannuksesta yksin kalastelemaan ja viettämään hyvinanasaittuja lepopäiviä erämaajärven rannalla.

Saan tehdä hommani niinkuin tykkään ilman jokapäiväistä kitinää ja vatvomista./OT

T. Kiantajärven erämies.

Osa viiskymppisistä on sen verran viriilejä, että eivät halua viettää selibaatissa loppuikää (tai nyrkki-kyllikin kanssa).

Vierailija
20/39 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen olisi varmaan sattuman kautta löydetty kultakimpale.

Missä takuu etteikö katselisi uutta ennen kuin eroaa seuraavan kerran?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä