Jos 2 päivää syönyt terveellisesti, pitäisikö jo näkyä ulosteessa?
Sori nyt tulee ällöä, luulin että uloste oli yhä ripulia kun tuntui siltä, mutta se olikin sellaista vaaleampaa höttöä.
Vatsa ollut ihan sekaisin ja luulen että huono ruokavalio syynä. No nyt olen 2 päivää jo syönyt hyvin ja eilenkin vielä ihan ripulia.
Mitähän sitä seuraavaksi kokeilis ellei ruokavalion muutoksesta ole hyötyä?
Kommentit (24)
Kertoisko tuo ulosteen väri jotain mistä johtuisi? Ei ollut ihan vaaleaa, mutta ei kyllä mitään ruskeaakaan.
Ripuli kun vielä oli esim eilen, niin oli kyllä ihan ruskeaa normaalin väristä. Tämä uloste oli outoa kun tuntui ihan melkein vesiripulilta, mutta pönttöön kun katsoi, niin ei sitten ollutkaan, jotenkin höttöä kyllä oli.
Jatkunut jo pidempään tämä ripuli, mutta en ole ollut huolissani kun välillä kuitenkin ihan normaaliakin. Tuskin johtuu mistään viljoista koska niitä olen syönyt joka päivä. Maitoa en tosin ole joka päivä juonut, harvemmin, yleensä vain kahvin joukossa tai juustona. Mutta eikös maito tekis aivan järkyttäviä ja pahan hajuisia pieruja?
"Piiromainen" uloste, joka on hieman normaalia vaaleampaa kuin normaali ulsoste viittaa siihen, että suolisto ei ole vielä täysin palautunut ripulista. Jos googlaa "the bristol stool chart" voi nähdä, että kyseinen uloste on vain asteen hidasliikkeisempää kuin ripuli. Kannattaa siis odottaa vielä pari päivää ja ongelman luulisi korjaantuvan.
Vierailija kirjoitti:
"Piiromainen" uloste, joka on hieman normaalia vaaleampaa kuin normaali ulsoste viittaa siihen, että suolisto ei ole vielä täysin palautunut ripulista. Jos googlaa "the bristol stool chart" voi nähdä, että kyseinen uloste on vain asteen hidasliikkeisempää kuin ripuli. Kannattaa siis odottaa vielä pari päivää ja ongelman luulisi korjaantuvan.
Siis puuromainen
Een vähennä.Vilja on halpaa ja terveellistä eikä vaivaa kunhan juo tarpeeksi.