matka ilman vauvaa syksyllä ja ahdistaa jo nyt.
En ole koskaan ollut vauvasta erossa enempää kuin muutaman tunnin. Viikonloppureissusta kyse siis ( to ilta - sunnuntai). Kuulostaa niin pitkältä ajalta olla ilman pientä tyttöäni. Ja hän ilman äitiä. Vauva on silloin vuoden ikäinen ja isänsä kanssa jää kotiin. Ahdistaa ja stressaa hirveästi. Matkaa varatessa ei ollut tämmöisiä tunteita. Minulla on jo nyt ikävä, vaikka tuossahan vieressä se pikkuinen on.
Kommentit (5)
No sulla on kaksi vaihtoehtoa, joko perut reissun tai kärsit eron.
Lapsi tuskin kärsii, hänhän on isänsä kanssa, ihan saman ihmisen joka on häntä hoitanut koko lapsen elämän ajan.
Voihan olla, että osaatkin nauttia reissusta ikävästä huolimatta :)
Kai yksi vuotias jo pärjää isänsä kanssa yhtä hyvin kuin äidin kanssa. Voi olla että pahin ikävä on äidillä :)
Kannattaa kuunnella omia tunteita. Jos tuntuu vaikealta olla ilman noin pientä vauvaa,niin ota mielummin mukaan tai peru reissu. Itse en jättänyt omaa pientäni vielä tuossa vaiheessa hoitoon noin kauan aikaa, koska se olisin tehnyt liian kipeää.
Jos kyseessä on "huvi"reissu, niin peruisin. Ei kuulosta hauskan matkan lähtökohdilta.
Kyllä meillä tuon ikäinen on kulkenut vielä mukana reissuilla. Ensimmäisen kerran jäi kotiin viikoksi mun ja miehen lähtiessä matkalle 14-vuotiaana.