Suosittele hyvää perhehotellia Tallinnasta!
Ja jos tiedät, hotellin, jossa vähintään kahden makkarin huoneistoja, olen ikikiitollinen vinkeistä!
terv. Suurperheen äiti
Kommentit (8)
Kysypä Park hotellista. Ei siis ole huoneistohotelli, mutta on yhdistettäviä huoneita. Jos taas ihan huoneistoa haet, niin käytä airbnb-sivustoa.
Tallink spa&conference pitäisi olla väliovella yhdistettäviä huoneita, mutta ei siis mikään huoneisto ole.
Virusta saa suurperheen isi hyvät suuhoidot kohtuuhintaan lasten mentyä nukkumaan.
En osaa muuta ehdottaa kuin rajata yhden teille sopimattoman pois valikoimasta: Meriton Spa&conference.
Sellainen sieluton mukahieno (ei ole oikeasti) bisnesmieshotelli mutta kämänen versio. Ei perheille suunniteltu.Aamupala oli heikko verrattuna suomalaisiin hotelliaamupaloihin vaikka huoneiden hinnat on korkeat.
Kiitos asiallisista vastauksista! Asiattomat kommentoijat voisivat yrittää keksiä elämälleen sisältöä.
Itse varasin heinäkuulle lomareissulle huoneiston netistä. Meitä lähtee kahdesta taloudesta 4 aikuista ja 1 lapsi ja saatiin todella paljon edullisemmin kuin halvimmatkaan hotellit! Itse laitetaan aamupalat, päiväkahvit ja käydään päivällä aina ulkona syömässä. Kahden makuuhuoneen asunto, keskustassa, kolme yötä maksoi 230 € koko homma. Varasin booking.com kautta
Mentiin Viru hotelliin ja pantiin pelti kiin.