Pikkukylän seksielämä? Valokuvatarina Itä-Suomen poikamiehistä
Onko nämä niitä kilttimiehiä?
Kommentit (16)
Olen tuollaiselta pikkukylältä, mutta Pohjois-Suomesta. Siellä kaikki peräkammarin pojat ovat käyneet amiksen jossain kaupungissa ja muuttaneet sitten takaisin kotikylälleen. Kertoo aika paljon ihmisestä, jos ei ole punninnut mahdollisuuksiaan ja elämän realiteetteja siinä vaiheessa, kun on asunut kaupungissa.
Aika rohkeasti miehet puhuu omalla naamallaan. Itse en uskaltaisi.
Ei ole kilttimiehiä sillä jokainen noista vaikuttaisi sentään pienissä suhteissa olleen/seksiä saaneen. Eivät ole mitään naisten haukkujia.
Persaukiset papat tahtoo nuorta pilhuu
Aika monella laihduttaminen ja päihteiden vähentäminen parantaisi huomattavasti mahdollisuuksia.
Huhhuh! Kovia setiä. Tuo viina, tupakka ja itsestä huolehtimattomuus varmasti karkoittaa akan kuin akan. Vientiä voisi lisätä jos olisi pankkitilin saldo, tiluksien koko ja näkö esillä. Ja auton merkillä ja iällä on väliä.
Veikkaan että monella noista on tyttökalenterin sivu makuuhuoneen seinällä:)
Hyi nuo tollaset paikkakunnat jossa noi asuu on tosi ahdistavia
Tuli jotenkin surullinen olo heidän puolestaan ;(
Rohkeita miehiä, kun uskalsivat omalla kuvallaan julkisesti puhua *peukku*
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kilttimiehiä sillä jokainen noista vaikuttaisi sentään pienissä suhteissa olleen/seksiä saaneen. Eivät ole mitään naisten haukkujia.
Niin, jutusta ei välittynyt naisvihaa, pikemminkin rauhallista, ei-uhoavaa tunteista ja kaipuusta kerrontaa. Eikä nämä ole pelkästään jätettyjä ja epätoivoisia, päinvastoin: "Sutki: On minulla ollut suhteita. Niitä naisia vaan pitäisi koko ajan paijata. Heti pannaan käsiraudat käteen. Sekin on paha. Minulla on muutakin harrastusta."
Jarmo voisi ostaa hihallisen paidan tuon naistenhakkaajapaidan sijaan.
Nuo Klasu ja Matti oli ainakin mun mieleisiä. Taitaa olla nuo paikkakunnat kun haittaa naisen löytämistä.
Vierailija kirjoitti:
Nuo Klasu ja Matti oli ainakin mun mieleisiä. Taitaa olla nuo paikkakunnat kun haittaa naisen löytämistä.
Naiset muuttaa etelän ja miehet jää noille paikkakunnille. Helsingissä onkin sitten se ongelma ettei kaikille naisille riitä miehiä
Mukavan oloisia miehiä kaikki. Toivottovasti saavat jonkun mieleisensä kainaloonsa.
http://www.vauva.fi/keskustelu/2889804/naiset-kun-vahan-rimmoo-laskisiv…
Tuolla on jo keskustelua aiheesta
On!