Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö joku polttaa tupakkaa Herran vuonna 2017?

Vierailija
05.06.2017 |

Hävetkää ja tehkää parannus.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sen vielä joten kuten 50-60-vuotiaasta vanhemmilla, mutta miten KUKAAN tänä päivänä menee enää ALOITTAMAAN tupakoinnin? Mahtaa haluta pilata elämänsä, vähän niin kuin viiltelijät...

Nimenomaan toisinpäin suurinosa lopettelee vasta 50-60 vee ja polttavat nuoruutensa. En usko että ymmärrät paljoa muutakaan.

Voi hellanlettas, kun uskot itseesi tuolla ymmärryskyvyllä! Milloinkas ne tämänpäivän 5-6-kymppiset ovat aloittaneet?

Tarkoitinkohan mä ehkä, että niihin aikoihin vähän fiksummatkin vielä alkoivat polttaa, mutta että miten kukaan on enää TÄNÄ PÄIVÄNÄ yhtä tyhmä?!

Ei ole päivästä kiinni nuorena aloitetaan ja vanhempana vasta ajatellaan. Normaali kuvio. Oletko jonkin sortin uskovainen? Fundamentaali? En minä mikään fundamentaali ole haukun vain tupakoivia täälä ja muita keskustelukumppaneita tyyppi kenties?

Vierailija
22/31 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tupakoinut yli 20 vuotta ja saanut kuulla monelta eri taholta satoja ehdotuksia, pyyntöjä ja käskyjä lopettaa tupakointi . En ole silti harkinnutkaan kertaakaan lopettamista. Luuletko että lopettaisin nyt, kun joku idiootti internetissä niin käskee?

Leppoisaa kuolemaa vaan sinulle keuhkoahtaumataudin tai syövän muodossa!

Toivottavasti kärsit pitkään tämän hyvinvointiyhteiskunnan kynsissä.

KÖH KÖH KÖHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!

Kiitosta vaan, mutta enpä aio kuolla keuhkosyöpään tai -ahtaumaan. Jos saan jonkun kuolemantaudin elämäntapojeni, perimäni tai sattuman seurauksena niin tapan itseni. Ennemmin kuolen vähän aiemmin tuskattoman kuoleman kuin odottelen kuolemaa tuskissaan jokusen kuukauden tai vuoden ja kuolen sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne polttaa jolla on liikaa rahaa,sikakallista.

Ei ole liikaa rahaa mutta tupakoin silti. Ennemmin laitan rahani röökiin kuin ostaisin vaikka uudemman auton tai hienompia vaatteita. Mistään en saa hintaansa nähden niin suurta nautintoa kuin tupakasta.

Oot siis ihan sinut sen kanssa, että nautit pienestä molekyylistä nimeltä nikotiini? (Tää oiskin ihan okei, ellei tupakassa ois ne muut yhdisteet, myrkyt, tervat sun muut.)

Jos en olisi sinut asian kanssa, en polttaisi. Tiedän kyllä mitä tupakka sisältää.

Vierailija
24/31 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Polttaako tupakkaa muut, kuin työttömät yksinhuoltajat lähiössä viivakulmakarvoineen?

Jännä homma muuten, että itse tiedän paljon enemmän keskiluokkaisia tupakoivia ihmisiä kuin sauhuttavaa wt-kansaa. Itse olen työssäkäyvä maisteriopiskelija ja kyllä palaa. Samoin opiskelukavereilla, myös niillä kultalusikka perseessä syntyneillä (eli keskiluokkaan identifioituvilla). En ole kyllä ennen ajatellutkaan tupakoinnin liittyvän yhteiskuntaluokkaan.

/10

Hesari juuri tänään kirjoitti, kuinka tämän hetken amiksista kolmannes polttaa kun taas lukiolaisista joka 20. Etenkin nuoremmilla sukupolvilla yhteys koulutustasoon on, asia erikseen sitten se, mitä tarkoitetaan yhteiskuntaluokalla tai wt-asteella.

Vierailija
25/31 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan vain muita ihmisiä ja haukun heitä vauvapalstalla tyyppi näyttää olevan tässä ketjussa vihapuheitaan levittelemässä. Hienoa kun ihmiset on kusipäisiä. Tupakointi on pienihaitta siihen varrattuna. 

Vierailija
26/31 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan vain muita ihmisiä ja haukun heitä vauvapalstalla tyyppi näyttää olevan tässä ketjussa vihapuheitaan levittelemässä. Hienoa kun ihmiset on kusipäisiä. Tupakointi on pienihaitta siihen varrattuna. 

Samaa voisi kysyä kusipäisyydestä että kuka jaksaa tällaista vielä nykyään. Huolehtisitte omista asioistanne. Kiitos. 

Vierailija
27/31 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisistä polttaa varmaan 20% muu on terveyintoilijoiden propagandaa kuten tuo lukio amis vertauskin. lukiolaiset nimittäin valehtelee patologisemmin se ei ollut .

Vierailija
28/31 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen vain kaksi polttajaa, he on sellaisia vähän wt:itä. Olis noloa polttaa. Hengailla nyt jossain ovenpielessä rööki kädessä...

Vierailija
29/31 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukka palaa tasaisemmin kun lisää sekaan tupakkaa. Menee vähemmän hukkaan.

Vierailija
30/31 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt ainakaan tunnustaisi tupakoivansa kun saa kimmppuunsa hulluja en minä ainakaan ja silti tupakoin. Saa tupakoida rausassa ja hullut pysyy onnellisina.

Vierailija
31/31 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä mikään herran vuosi ole stana!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi