Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö joku polttaa tupakkaa Herran vuonna 2017?

Vierailija
05.06.2017 |

Hävetkää ja tehkää parannus.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein jo. Nyt poltan sikareita.

Vierailija
2/31 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai meneekö nuuskaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä!

Vierailija
4/31 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän se sinulle kuuluu saat tupakkaverona hyötyä siitä omiin vaivoihisi.

Vierailija
5/31 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tupakoinut yli 20 vuotta ja saanut kuulla monelta eri taholta satoja ehdotuksia, pyyntöjä ja käskyjä lopettaa tupakointi . En ole silti harkinnutkaan kertaakaan lopettamista. Luuletko että lopettaisin nyt, kun joku idiootti internetissä niin käskee?

Vierailija
6/31 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tupakoinut yli 20 vuotta ja saanut kuulla monelta eri taholta satoja ehdotuksia, pyyntöjä ja käskyjä lopettaa tupakointi . En ole silti harkinnutkaan kertaakaan lopettamista. Luuletko että lopettaisin nyt, kun joku idiootti internetissä niin käskee?

Tsot Tsot kuules eipäs nimitellä ketään jookosta?

Vierailija
7/31 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö joku käyttää termiä "Herran vuonna"? Ei kai tämä vuosi ole sen enempää yhdenkään herran tai rouvan kuin mikään muukaan vuosi.

Vierailija
8/31 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä!

Vierailija
9/31 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne polttaa jolla on liikaa rahaa,sikakallista.

Vierailija
10/31 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi! Ah, voisin painua sauhuille. <3

Vierailija
11/31 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei polta. Vai oletko muka nähnyt vielä jonkun polttavan?

Vierailija
12/31 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttaako tupakkaa muut, kuin työttömät yksinhuoltajat lähiössä viivakulmakarvoineen?

Vierailija
13/31 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole liikaa rahaa mutta tupakoin silti. Ennemmin laitan rahani röökiin kuin ostaisin vaikka uudemman auton tai hienompia vaatteita. Mistään en saa hintaansa nähden niin suurta nautintoa kuin tupakasta.

Vierailija
14/31 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen sauhuttelee omia polkujaan

Vierailija
15/31 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sen vielä joten kuten 50-60-vuotiaasta vanhemmilla, mutta miten KUKAAN tänä päivänä menee enää ALOITTAMAAN tupakoinnin? Mahtaa haluta pilata elämänsä, vähän niin kuin viiltelijät...

Nimenomaan toisinpäin suurinosa lopettelee vasta 50-60 vee ja polttavat nuoruutensa. En usko että ymmärrät paljoa muutakaan.

Vierailija
16/31 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polttaako tupakkaa muut, kuin työttömät yksinhuoltajat lähiössä viivakulmakarvoineen?

Polttaa. Kahta vaille jokaisessa entisessä työpaikassani (n. 16-18 paikkaa) yli puolet työkavereista poltti. Saattoi niistä kyllä osa olla yksinhuoltajia mutta vähemmistö kuitenkin. Asuinpaikat niin keskustaa, lähiötä kuin maaseutuakin. Kulmakarvoihin en tajunnut kiinnittää huomiota.

Vierailija
17/31 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole liikaa rahaa mutta tupakoin silti. Ennemmin laitan rahani röökiin kuin ostaisin vaikka uudemman auton tai hienompia vaatteita. Mistään en saa hintaansa nähden niin suurta nautintoa kuin tupakasta.

Oot siis ihan sinut sen kanssa, että nautit pienestä molekyylistä nimeltä nikotiini? (Tää oiskin ihan okei, ellei tupakassa ois ne muut yhdisteet, myrkyt, tervat sun muut.)

Vierailija
18/31 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sen vielä joten kuten 50-60-vuotiaasta vanhemmilla, mutta miten KUKAAN tänä päivänä menee enää ALOITTAMAAN tupakoinnin? Mahtaa haluta pilata elämänsä, vähän niin kuin viiltelijät...

Nimenomaan toisinpäin suurinosa lopettelee vasta 50-60 vee ja polttavat nuoruutensa. En usko että ymmärrät paljoa muutakaan.

Voi hellanlettas, kun uskot itseesi tuolla ymmärryskyvyllä! Milloinkas ne tämänpäivän 5-6-kymppiset ovat aloittaneet?

Tarkoitinkohan mä ehkä, että niihin aikoihin vähän fiksummatkin vielä alkoivat polttaa, mutta että miten kukaan on enää TÄNÄ PÄIVÄNÄ yhtä tyhmä?!

Vierailija
19/31 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun lääkärini ja tuttu hammaslääkäri, sisareni Amerikassa. Lopetin maaliskuussa poltettuani n. 50 v

Vierailija
20/31 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä homma muuten, että itse tiedän paljon enemmän keskiluokkaisia tupakoivia ihmisiä kuin sauhuttavaa wt-kansaa. Itse olen työssäkäyvä maisteriopiskelija ja kyllä palaa. Samoin opiskelukavereilla, myös niillä kultalusikka perseessä syntyneillä (eli keskiluokkaan identifioituvilla). En ole kyllä ennen ajatellutkaan tupakoinnin liittyvän yhteiskuntaluokkaan.

/10

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi