Jäteöljy
Mulla alkaa olla jonkinlainen kasa noita jäteöljy kanistereita täynnä mustaa öljyä..
Oliko joku joka kerää jäteöljyä? Onko mahollista muuttaa öljy rahaksikin?
Annan ilmaseks jos joku tarvihtee. L&T ainakin tulee vasta sitten kun sitä on 200 litraa sitä öljyä..
Itellä on ehkä joku 6kpl 5L kanisteria..
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Minä maksan dieselautostani 800€ vuodessa paskaveroa, vaikka ajan alle 10000 km vuodessa. Katson että tuohon hintaan saastemääräykset eivät minua koske, vaan kaadan jäteöljyt minne haluan!
No eiköhän tuo ole ihan omaa hölmöyttäsi.. Kai sen tiedät että diiseliautot ostetaan sen takia että niitä kilometrejä tulee paljon?
Minä teen joka syksy suuren roskanpolttonuotion tontin perälle. Siinä menee iltahämärässä öljyt ja vanhat autonrenkaat. Savu on niin juhlavan sankka, että pakko polttaa pimeässä. Tuuli on joskus ongelma mikäli se puhaltaa talolle päin, koska haju kirvelee silmiä.
Öljyllä valeltu rengaskasa muuten syttyy melko helposti.
Onko vielä olemassa metsureita? Tunnetko sellaista? He voisivat käyttää jäteöljyt teräketjuöljynä. Kaupan teräketjuöljy maksaa saman verran kuin kalleimmat moottoriöljyt ja jäteöljy ajaa saman asian.
Minä maksan dieselautostani 800€ vuodessa paskaveroa, vaikka ajan alle 10000 km vuodessa. Katson että tuohon hintaan saastemääräykset eivät minua koske, vaan kaadan jäteöljyt minne haluan!