Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokamiehen painajaiskumppani?

Epäsopiva naiseksi
05.06.2017 |

Olen kolmikymppinen nainen, hoikka ja kuulemani mukaan monen miehen mielestä varsin nätti/kaunis. Huumorintajuinen, hassutteleva ja parisuhdehenkinen.

Siihenpä ne hyvät puolet sitten aikalailla loppuvatkin: Olen mustasukkaisuuteen taipuva, isossa porukassa ujohko ja melko epäsosiaalinen kotihiiri. En ole eläinrakas niin, että haluaisin omia eläimiä (varsinkaan koiria). Kuulemma en myöskään ole erityisen lapsirakas (= melko pidättyväinen ja arka lasten kanssa, joskin ystävällinen). En ole kovin intohimoinen siivooja tai kodinhengetär; ja kokkina olen keskinkertainen. En ole erityisen kunnianhimoinen uranikaan suhteen, ja palkkani on perustasoa. Minulla on korkeakoulututkinto, mutta yleistietoni on melko huono enkä ole lainkaan matemaattisesti lahjakas.

Ilmeisesti siis kaiken kaikkiaan jokamiehen painajaiskumppani? Naissukupuolen muotti lienee ollut rikki, kun minut on valettu?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin mahoton sanoa. Tuon kuvauksen perusteella voisit olla yhtä hyvin boheemi ja kulttuurinnälkäinen kääntäjä–runoilija–hipsteri Kalliosta tai semisyrjäytynyt lahtelainen laitossiivooja. Toisen kanssa deittailisin mielelläni, toisen en.

Vierailija
2/29 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap = ei-erityisen-boheemi, semisti kulttuurinnälkäinen wannabe-kääntäjä-kirjailija epähipsteri Satakunnasta. Syrjäytynyt, lahtelainen tai siivoja en koe olevani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni ylipääsemättömät turn offit sinussa: et pidä eläimistä ja yleistietosi on huono. 

Bonus: vaikutat negatiiviselta. Teet tällaisen ulina-aloituksen jossa listaat asioita, joissa olet huono tai joista et pidä. Et maininnut ensimmäistäkään asiaa jossa olet hyvä tai joka sinua kiinnostaa. 

Kuulostat sivistymättömältä ja negatiiviselta. 

Vierailija
4/29 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ymmärrä!

Kaunis itsensä elättävä nainen, joka ei ole vauvakuumeessa eikä edellytä tieteellistä diskurssia mieheltään vaan halunnee katsella tosi-tv:tä kotosalla syöden peruspöperöitä nipottamatta viikkosiivouksen tasosta kokee olevansa väärään muottiin tehty.

Jokamies ei uskoisi todeksi!

Vierailija
5/29 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En listannut positiivisia puoliani / kiinnostuksen kohteitani, koska kyse ei ollut niistä, vaan siitä, tekevätkö nuo listaamani huonot puolet minusta totaalisen epäkelvon naisen miesten silmissä. :) ...huono yleistietoni on harmittava asia, mutta muilla tavoin sivistymättömäksi en itseäni miellä.

Vierailija
6/29 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Everyman kirjoitti:

Nyt ei ymmärrä!

Kaunis itsensä elättävä nainen, joka ei ole vauvakuumeessa eikä edellytä tieteellistä diskurssia mieheltään vaan halunnee katsella tosi-tv:tä kotosalla syöden peruspöperöitä nipottamatta viikkosiivouksen tasosta kokee olevansa väärään muottiin tehty.

Jokamies ei uskoisi todeksi!

Kiitos, piristi minua kovasti :)

Vierailija
7/29 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäsopiva naiseksi kirjoitti:

Ap = ei-erityisen-boheemi, semisti kulttuurinnälkäinen wannabe-kääntäjä-kirjailija epähipsteri Satakunnasta. Syrjäytynyt, lahtelainen tai siivoja en koe olevani.

Ei hitto, silti aika lähelle. :P

Joo, lähtisin heti treffeille, jos asuisin Satakunnassa.

Vierailija
8/29 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, kuulostat hyvältä. Minä olen 35, syrjäytynyt ja komea. Pistetäänpä hynttyyt yhteen.

Vierailija
9/29 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä usein tavannut miehiä joille matemaattinen lahjakkuus on huipputärkeää. Millaisia miehiä oikein itse etsit, jos tuo on tärkeää? Yleistieto ja matemaattinen lahjakkuus ei liene tärkeää miehelle joka ei itse ole kiinnostunut aihepiirin keskusteluista.

Minusta mustasukkaisuus on listatuista isoimpia ongelmia, tunnen kyllä miehiä jotka muuten mieluusti hassuttelisivat kotosalla rennon ja nätin naisen kainalossa. Kaikki eivät etsi luonnontieteitä syväluotaavia keskusteluja parisuhteelta, vaan laatuaikaa

Vierailija
10/29 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi, kuulostat hyvältä. Minä olen 35, syrjäytynyt ja komea. Pistetäänpä hynttyyt yhteen.

Jaa kyse olikin Satakunnasta. Menen takaisin pelaamaan Overwatchia.

Vierailija
11/29 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä joillekin kelpaa vain reikä, joten jos itse joustat voit saadakin miehen

Vierailija
12/29 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko sulla ollut suhteita joissa nuo on osoittautuneet ongelmiksi?

Vierailija
13/29 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuuteen taipuva = ei todellakaan jatkoon. Muut mainitut asiat ei vaikuta juuta eikä jaata.

Vierailija
14/29 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee matikkaa...

Mahtaako sinulla olla vähän akateeminen skaala tuossa yleissivistyksessä?

Jos olet kääntäjä/kirjailija (edes wannabe), niin pakkohan sinun on ollut lukea kirja tai kaksikin. Sen luulisi kompensoivan yleissivistyksen kerryttämisessä varmaan helpoimman tien eli ajankohtaislehtien ja uutisten seuraamisen. Kartatko uutisia, vai menikö veikkaus metsään?

Vierailija
15/29 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko vielä tarkentaa, ettei jää itteä hiertämään: tämänhetkinen asuinpaikka Satakunta. Ja 1,5v kokemuksella voin todeta, että tämä wannabe ei tänne(kään) jää :) ...miinuslistalle voinee siis lisätä myös muuttohalukkuuden/juurettomuuden/levottomuuden (whateveryoucallit).

Vierailija
16/29 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäkelpo naiseksi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko vielä tarkentaa, ettei jää itteä hiertämään: tämänhetkinen asuinpaikka Satakunta. Ja 1,5v kokemuksella voin todeta, että tämä wannabe ei tänne(kään) jää :) ...miinuslistalle voinee siis lisätä myös muuttohalukkuuden/juurettomuuden/levottomuuden (whateveryoucallit).

Ei se, että haluaa muuttaa pois Satakunnasta, voi olla naisessa huono piirre.

Vierailija
17/29 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lääkäri, joten sellaista perusmatikkaa ymmärrän. Olen kuitenkin mielestäni huono matikassa. Miestäni ärsyttää se. Hän toivoisi, että osaisin jotain ihme lujuuslaskelmia tehdä, koska hän halusi että rakennamme itse omakotitalon eikä osteta valmista. Jepjep. No en osaa, sai paskan vaimon. Tosin sanoin jo deittailuaikana, että en osaa rakentaa. Mitäs otti minut, lujuuslaskelmakyvyttömän naisen. Toivottavasti ap:lla käy parempi tuuri ja mies ei odota matikkaneroa.

Vierailija
18/29 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, onko sulla ollut suhteita joissa nuo on osoittautuneet ongelmiksi?

Kyllä. Jossain määrin.

Kuten ongelmalistasta käy ilmi, miehen tulisi todennäköisesti olla ymmärtäväinen, lämminhenkinen, rohkaiseva ja hyväksyvä, jotte parisuhde kanssani voisi toimia. Mieluiten hän olisi myös minua "vahvempi" persoona ongelmallisilla aihealueillani. Sellaista miestä vain on haastava löytää :)

Vierailija
19/29 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kyllä usein tavannut miehiä joille matemaattinen lahjakkuus on huipputärkeää. Millaisia miehiä oikein itse etsit, jos tuo on tärkeää? Yleistieto ja matemaattinen lahjakkuus ei liene tärkeää miehelle joka ei itse ole kiinnostunut aihepiirin keskusteluista.

Minusta mustasukkaisuus on listatuista isoimpia ongelmia, tunnen kyllä miehiä jotka muuten mieluusti hassuttelisivat kotosalla rennon ja nätin naisen kainalossa. Kaikki eivät etsi luonnontieteitä syväluotaavia keskusteluja parisuhteelta, vaan laatuaikaa

No jaa, en mielestäni ole hirvittävän kranttu (en esim. odota mieheltäni akateemista mielenlaatua vaikka itse korkeakoulutyyppi olenkin ollut). Matikkapää olis toki suotavaa olla minua parempi - tai muuten kävisi vaikkapa asuntolainaneuvottelut haastavaksi, kun kumpikaan ei ymmärrä mitään :P

Vierailija
20/29 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Everyman kirjoitti:

Nyt tulee matikkaa...

Mahtaako sinulla olla vähän akateeminen skaala tuossa yleissivistyksessä?

Jos olet kääntäjä/kirjailija (edes wannabe), niin pakkohan sinun on ollut lukea kirja tai kaksikin. Sen luulisi kompensoivan yleissivistyksen kerryttämisessä varmaan helpoimman tien eli ajankohtaislehtien ja uutisten seuraamisen. Kartatko uutisia, vai menikö veikkaus metsään?

Jovain, olen lukenut kirjan tai kaksi. Joka kuukausi :) joskin genret ovat aika harvoja ja valittuja, mutta silti. Olet ehkä oikeassa, että tietopohjani koostuu pitkälti "kaikesta yleiskuva; ei mistään mitään yksityiskohtaista" -tyyppisistä jutuista. Lisäksi tunneälyltäni kokisin olevani ihan hyvää tasoa, joskaan tämä ei välttämättä ole samalla tavalla mainitsemisen arvoista kuin "kovista tieteistä" kumpuava osaaminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi