Tunnen oloni turvattomaksi kun olen yksin puistossa öisin. En edes tajua...
En edes rajua miksi rupesin naisten vaanijan hommiin.
Kommentit (7)
Voi sua, toivon ettet ole duunissa meilläpäin. Tolla koiralla on vahva puolustusvietti, voipi käydä vahinko jos se huomaa sinut ennen minua. Yönmustakin on väriltään.
Vierailija kirjoitti:
Voi sua, toivon ettet ole duunissa meilläpäin. Tolla koiralla on vahva puolustusvietti, voipi käydä vahinko jos se huomaa sinut ennen minua. Yönmustakin on väriltään.
Tässä juuri näette miten uskomattoman negatiivisia vihapuheita meikäläisiin kohdistetaan. Miksi ette vain anna ihmisten hoitaa töitään rauhassa??
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä juuri näette miten uskomattoman negatiivisia vihapuheita meikäläisiin kohdistetaan. Miksi ette vain anna ihmisten hoitaa töitään rauhassa??
Ap
Paljonko sulle tuosta työstä maksetaan? Onko hommassa muita varjopuolia kuin pimeä, turvaton puisto?
Mitä hyviä puolia työssäsi on? Kuinka pitkä koulutus ja työkokemus työhön vaaditaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olet kyllä ihan oikeassa, osa ammattikuntasi jäsenistä on tuonut vahvasti esille inhoaan näitä karvaturpia kohtaan. Mutta milläs syytät itsekin mustaa rasistiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Paljonko sulle tuosta työstä maksetaan? Onko hommassa muita varjopuolia kuin pimeä, turvaton puisto?
Mitä hyviä puolia työssäsi on? Kuinka pitkä koulutus ja työkokemus työhön vaaditaan?
Työstä saa palkkion tuloksen perusteella. Haittapuolina voisi mainita mm. punoittavat silmät, naarmut ja kerran minulta halkesi kives potkun seurauksena. Myös poplareihin ja kommandopipoihin menee rahaa.
Kannattaa sunkin pitää turvasumutetta mukana, jos ne naiset käykin sun päälle