Olen sokeria mussuttava sohvaperuna, johon treenihullu rakastui. Täytyykö jommankumman meistä muuttua?
Minkälaisia kokemuksia teillä suhteista, joissa on sama asetelma kuin meillä? :)
Kommentit (12)
oon itte työtön pummi ja nainen painaa duunia. Ymmärsi asian kun sanoin, että saa palkkansa verottomana kun nostan tukia.
Suhdetta ei kannata perustaa sille oletukselle, että saat muutettua toista ihmistä.
Sinänsä terveellistä olisi vähän vähentää mussutusta ja lisätä liikuntaa - ja opetella myös ottamaan välillä rennosti. Eli kultainen keskitie olisi kaiketi paras.
Uuden suhteen alkuhuumassa intohimoinen seksi käy treenistä ja sinäkin saat liikuntaa.
ilman muuta sen treenihullun pitää lopettaa, se polttaa kynttilää molemmista päistä ja huhkii vielä itsensä hengiltä raasu.Sinun pitää opettaa se rentoutumaan,vaikka mäkkärin puolella että treeni halut haihtuisivat.
Vierailija kirjoitti:
ilman muuta sen treenihullun pitää lopettaa, se polttaa kynttilää molemmista päistä ja huhkii vielä itsensä hengiltä raasu.Sinun pitää opettaa se rentoutumaan,vaikka mäkkärin puolella että treeni halut haihtuisivat.
tarkoitin makkarin puolella,en mäkkärin.hö,höö
Aloitus poliiseista ja aloitus sveitsiläisestä miehestä joka sai sakot facebook tykkäyksestä poistettiin.
Sensuuri elää ja voi hyvin Suomessa. Terveiset modelle. Olet demokratian vihollinen.
Älä vielä murehdi. Kestää aikansa, ennenkuin se rakkaus haihtuu ja hän alkaa huomaamaan, mihin on oikeasti ryhtynyt. Nauti elämästä niin kauan kun sitä kestää. Stä ehtii tsemppaamaan myöhemminkin jos on tarvetta.
Mä olen sekä treenihullu että sokerihiiri. Tai ehkä ehkä tarkemmin mäkkärihiiri. Olen timmi ja voin syödä lihomatta paljonkin ruokaa, mielestäni tämä on paras vaihtoehto koska nautin molemmista suunnattomasti. Mies ei taas treenaa mutta toisaalta syökin vähemmän kun minä. En näe tässä oikeen mitään elämää suurempaa ongelmaa
No alkuhuumassa sitä jaksaa kaikkea. Jonkun ajan jälkeen hyvin mahdollista, että treenihullua alkaa sinun sohvalla makaaminen ärsyttää. Alkaa tulla huomautuksia liikunnan puutteesta ja huonosta ruokavaliosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tarkoitin makkarin puolella,en mäkkärin.hö,höö
Mä luulen kyllä, että oli freudilainen lipsahdus. :D
Minulle olisi OK toisen aktiivinen treenaaminen, kunhan se ei vie kaikkea aikaa, keskustelut eivät ole pelkkää treenipuhetta ja urheiluvaatteiden pyykkihuolto toimii niin, ettei hikisiä vaatteita haise mytyissä siellä täällä. Ei urheilu ole minulle mikään vetotekijä ihmisessä, mutta ei se nyt myöskään huonoimmasta päästä harrastuksia ole.
Jos kerran elämä toimii ja arki rullaa, olette onnellisia yhdessä, niin kenenkään ei tarvitse muuttua mihinkään. Eikä sitä muutosta saa tehtyäkään, niin perusteellisesti, että jos häiritsee, niin se häiritsee sitten aina.