Pelkään, että en koskaan löydä miestä, en pysty harrastamaan seksiä tai saamaan lapsia :(
Endometrioosin vuoksi seksi on jäänyt elämästäni pois kokonaan, kipu on niin kamalaa sen aikana, että en vaan pysty. En tule myöskään saamaan lapsia..
Kuka tällaisen kanssa haluaisi olla?
Olen kaunis nainen, pitkä ja muodokas, mutta sillähän ei ole mitään väliä, jos en vain tapaa miestä, joka oikeasti ymmärtäisi ja rakastaisi minua, itsenäni. Olen aika outo persoona, herkkä ja viihdyn kotona, jotenkin "pelkään ihmisiä".
Masentaa olla aina yksin.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Endometrioosia voi hoitaa, ensisijainen hoito on hormonaalinen jolla pysäytetään kuukautiskierto, estetään endon leviäminen ja kuihdutetaan jo olevat muutokset. Sitten on olemassa myös mahdollisuus kirurgiseen hoitoon jossa endon aiheuttamia kiinnikkeitä ja pesäkkeitä poistetaan. Jos tilanne on sinulla noin paha ja endo diagnosoitu niin miksei mitään hoitoa ole?
Ja missä kohtaa sait sellaisen kuvan, että hoitoa ei ole?
Siinä kohtaa kun toinen julistaa, että koko loppuelämä on endokipujen takia seksitön ja pilalla. Ja näinhän ei ole, jos sitä hoidetaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää sun vain heittäytymästä selälleen ja antaa miehen tehdä tarpeensa? Liukkaria vain mukaan.
Nykynaiset ovat niin itsekkäitä etteivät viitsi tehdä mitään muiden eteen.
"Olen kaunis ja ulkonäköni on minulle tärkeä" on naiselta yhtä puoleensavetävä repliikki kuin "Olen kleptomaani ja minulla on hepatiitti." Ei minulle ole niinkään väliä onko nainen ruma vai kaunis, kunhan ei ole pinnallinen ja ulkonäkökeskeinen.
Endometrioosia ei läheskään aina pystytä saamaan oireettomaksi tai kipuja hallintaan millään hoidolla.
Vierailija kirjoitti:
"Olen kaunis ja ulkonäköni on minulle tärkeä" on naiselta yhtä puoleensavetävä repliikki kuin "Olen kleptomaani ja minulla on hepatiitti." Ei minulle ole niinkään väliä onko nainen ruma vai kaunis, kunhan ei ole pinnallinen ja ulkonäkökeskeinen.
Eli kun nainen on kaunis, hän on pinnallinen? Ulkonäkökeskeisyyteen liittyy myös hyviä puolia. Itse urheilen ja syön terveellisesti, koska haluan voida hyvin ja näyttää hyvältä. Miksi tämä menee sulla niin tunteisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Endometrioosia voi hoitaa, ensisijainen hoito on hormonaalinen jolla pysäytetään kuukautiskierto, estetään endon leviäminen ja kuihdutetaan jo olevat muutokset. Sitten on olemassa myös mahdollisuus kirurgiseen hoitoon jossa endon aiheuttamia kiinnikkeitä ja pesäkkeitä poistetaan. Jos tilanne on sinulla noin paha ja endo diagnosoitu niin miksei mitään hoitoa ole?
Ja missä kohtaa sait sellaisen kuvan, että hoitoa ei ole?
Siinä kohtaa kun toinen julistaa, että koko loppuelämä on endokipujen takia seksitön ja pilalla. Ja näinhän ei ole, jos sitä hoidetaan.
Voi apua. Kuule kyllä on hoidettu. Hormonihoitoa saan koko ajan ja uusi tähystysleikkaus tulossa taas syksyllä. Kipuja ei aina vain saada kuriin, kuka tahansa endoon perehtynyt tietää tämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kun nainen on kaunis, hän on pinnallinen? Ulkonäkökeskeisyyteen liittyy myös hyviä puolia. Itse urheilen ja syön terveellisesti, koska haluan voida hyvin ja näyttää hyvältä. Miksi tämä menee sulla niin tunteisiin?
Ei kauneus tee naisesta pinnallista, oman kauneutensa mainostaminen tekee. Itsekin urheilen, mutta urheilisin silti yhtä paljon, vaikka urheilu ei mitenkään ulkonäkööni vaikuttaisikaan. Ei tämä tunteisiin mene, välillä vaan ärsyttää kun liian suuri osuus naisista olettaa, että miehet ottavat minkä tahansa ilkeäluontoisen tyrannin tai vajaamielisen tyhjäpään eukokseen, jos vaan on tarpeeksi kaunis.
Mies jonka muna ei seiso naista varten ja joka ei halua naistaan, ei kiinnosta edes frigidiä. Naisella kun on tarve ihalulle ja halulle, mutta välttämättä aina munalle.