Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketään hoidoissa kys:ssä?

28.03.2006 |

Mä täällä vieläki roikun,pitäs varmaan jo muuta tekemistä tälle päivälle kehitellä :)

Kuiteski,vielä semmosta kyselen,että tietääkö kukaan moneenko mennessä kysii pitää sperma-näyte toimittaa? Tiedän että tunnin sisällä,mutta onko kellon ajalla merkitystä?En tajunnut sitä tarkistaa lääkäriltä,nyt ruvennut miettimään kun on työaikojen kanssa hankala koittaa sovitella sen vieminen. Kiva,jos joku jaksaa/pystyy vastaamaan! :)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin ollaan hoidossa Kysillä. Ekat tutkimukset olivat syyskuussa ja loka-marraskuussa söinkin jo clomeja, joista alkoi raskaus päättyen keskenmenoon rv 4+ 5. Nyt sitten sovittu ivf viikolle 20.

Meillä lääkäreinä olleet sekä Hippeläinen, että Räsänen, mun mielestä mukavia molemmat.

Olisko mitään ideaa Kysiläisten pinoutua erikseen?

Vierailija
22/25 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi kaikille..

meillä myös " hoitopaikkana" kys ja ollaan oltu erittäin tyytyväisiä henkilökuntaan.takana 3xiui josta ei tulosta ja nyt ensimmäinen ivf josta kahden alkion siirto johti eilen testipäivänä myös negatiiviseen tulokseen :(

kys menee tosiaan remonttiin kesäksi,odottelen että päästäis tekemaan ensimmäinen pas, joka sattuu varmaan toukokuun loppupuolelle ja sit hoidot jatkuu vasta syksyllä,jos ei tulosta siitäkään..pitää jaksaa kovasti toivoa että alkiot kestää sulatuksen ja vielä päästäis siirtoon..

onnea ja jaksamisia kaikille kohtalotovereille!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikille pitkästä aikaa!

Tosi kiva,mä en saanu tähän kiertoon tuubaultraa,menee toukokuun loppuun!!!Ei mitään järkee,mitä p*aska tuuri voi olla!Viimeks ku varailin aikaa,lääkäri oli 3 vkoa lomalla ja nyt sitten ehtii tulla vielä seuraavatkin menkat,nyt vasta kp 2/24-29..

Voi,että masentaa..vauvaa ooteltu jo yli 3 vuotta ja vielä vaan venyy että pääsis asiassa eteenpäin..Viime kierrossa elättelin kovasti toiveita tärpistä,mutta ei sitten millään..Ja sekin aika jonka nyt varasin vähän summamutikassa,on sellainen jossa kaks opiskelijaa mukana..Onko kenelläkään kokemusta tommosesta?Pakko oli silleen suunnilleen tuo aika varata,kun tuo kierto vaihtelee noin paljon.Käski soittaa jos menee ihan mehtään tuon kierron kanssa tuo aika...Taitaa mennä jonnekin syksyyn tuo homma,jos nyt toukokuussa en voikaan mennä ja silloin kesällä on se poli kiinni!

Mites teillä muilla hommat menee?

Vierailija
24/25 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä meille kävi niin ihmeen onnellisesti, että saimme plussan clomien avulla, neljännessä clomi kierrossa. Plussa tuli pääsiäis sunnuntaina vaikka olin jo alkanut valmistautua viikon 20 punktioon sumuttelemalla.

Tän viikon alussa oli vuotoa, mutta se näyttäisi olleen " vaaratonta" - mitä lie. Hcg arvot olivat kuitenkin nouseet eilen jo maanantaista riittävästi, näin sanoi oma lääkärini. Ensi viikolla olen kuitenkin menossa Kysille, jotta katsotaan näkyykö jo ultrassa jotain. Viikkoja nyt 5+6.

Toivottavasti nyt onnistuisi, koetan olla toiveikkaana. Vastaisuudessa seurailen ja kirjoittelen tuolla toisella puolen.

Onnea jokaiselle teille, paljon.

Lämpimin ajatuksin:

Yks Hupelo

Vierailija
25/25 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi vaan. mulla on kokemuksia kysillä käynneistä n. vuoden ajalta. sinä aikana on ollu ainakin 4 eri lekuria, eniten on ollut hippeläinen. kokemuksia on myös nuista opiskelijoista. miehen kans käytiin maaliskuun lopulla ivf neuvonnassa ja sillo oli ainakin 5-6 kandia siinä mukana. ei ne meitä ainakaan siinä haitanneet. ekaks ennen lekurin luo menoa ne kyseli ihan tavallisia asioita esim. lääkityksestä, sairauksista, lapsettomuuden kestosta ym. eli siis ollaan menossa ivf:n, inssi ei tuottanut tulosta ja nyt sit vko 20 ois keräys ja siirto. selittämätöntä lapsettomuutta takana 2,5 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän