Jos saisit tietää ystäväsi/tuttavasi kasvattavan kannabista kotonaan niin käräyttäisitkö poliisille?
Kommentit (38)
No en tietenkään vaan ryhtyisin asiakkaaksi. Ehkä alkaisin itsekin kasvattamaan.
En. Hyvä vaan, puhdasta kamaa tutulla eikä mitään epämääräisiä ostettuja aineita joihin on lisätty ties mitä.
Jos kasvattaa myyntiin niin alkaisin kiristää prosenttiosuutta tuotosta. Jos kasvattaa omaan käyttöön niin käräyttäisin moisen kriminaalin.
Miksi käräyttäisin? Harmitontahan tuo on eikä kuulu mulle.
Ensin pyytäisin ystävääni hävittämään kannabisviljelmän. Jos hän ei sitä suostuisi tekemään, käräyttäisin hänet poliisille.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä käräyttäisin! Naapurin olen jo käräyttänyt!
Jes! Hyvä sinä!
Yrittäisin ensin jutella hänelle ja hakea hänelle apua. Viimeisenä oljenkortena käräyttäisin.
Omapa on asiansa. Ei siitä ole vahinkoa muille.
Vierailija kirjoitti:
Käräyttäisin
Miksi? Käräyttäisitkö myös pontikankeittäjän?
AP yrittää varmaan selvittää AV:n kautta, miten moni hänet käräyttäisi, jos hän alkaisi kukkaa kasvattamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käräyttäisin
Miksi? Käräyttäisitkö myös pontikankeittäjän?
toki
En käräyttäisi, kuten en ole käräyttänyt muistakaan pikkujutuista.
Vierailija kirjoitti:
Omapa on asiansa. Ei siitä ole vahinkoa muille.
Ei vai? Mä tunnen erään henkilön, joka sai nuorena kannabiksen kokeilusta kannabinoidisen psykoosin ja sillä tiellä on käsittääkseni edelleen. Vuosia laitoshoitoa, välillä hoitokodissa asumista. Satoja tuhansia varmaan jo mennyt hänen hoitamiseensa, inhimillisestä kärsimyksestä puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi käräyttäisin? Harmitontahan tuo on eikä kuulu mulle.
Onko sittenkin harmitonta, kun sun lapset käy siltä ostamassa kukkaa?
En tietenkään. Ei voisi vähempää kiinnostaa jos joku kasvattaa kotonaan kasvia.