Pääset aikakoneella menneisyyteen, mihin kohtaan elämässäsi menisit?
Ja mitä tekisit?
Mä menisin sinne aikaan kun olin 16-vuotias. Aloittaisin taas seurustelemaan sen saman ihmisen kanssa ja eläisin sen uskomattoman hienon ekan seurusteluvuoden just semmosena ku se menikin. Sit ku alkais tulemaan ongelmia suhteeseen, toimisin ihan eri tavalla niin monessa asiassa..
Niin kova ikävä sitä.. meistä olis voinu tulla jotain niin hienoa jos oltais osattu käsitellä asioita vähän kypsemmin :)
Kommentit (34)
10 vuoden taakse ja aika päivälleen. En ikinä ostaisi tätä asuntoa. Ei tästä pääse eroon kun tuhopoltolla.
Mäkin menisin sinne kun olin 16-vuotias enkä alkaisi seurustella kenenkään kanssa vielä pitkään aikaan.
En haluaisipalata mihinkään oman elämäni menneeseen hetkeen. Voisin sen sijasta matkustaa aikaan ennen syntymääni.
Vierailija kirjoitti:
Vaikeaa. Jos muuttaisin ne asiat, jotka oikeasti haluaisin muuttaa, en olisi tässä, missä olen nyt, ja asiat ovat nyt oikein hyvin. Palaisin varmaan jollekin lomareissulle kokemaan jotain uudestaan. Vaikkapa Pietariin, Marinski-teatteriin, vuoteen 1997.
Puhut kyllä asiaa! Mä tosiaan olen vasta 21-vuotias, joten en osaa ajatella vielä noin kuin sä. Ehkä vielä joku päivä sitten :) että kun erosin tuosta ekasta poikaystävästä ni sen vuoksi löysin sen aviomieheni jonka kanssa saatiin ne 2 lasta.. tai jotain sinnepäin.
Ap
Viime marraskuuhun ja jättäisin ostamatta nykyisen autoni.
Vuoteen 1991. Tekisin toisin yhden opiskeluuni ja työuraani ratkaisevasti vaikuttaneen päätöksen.
Mäkin jättäisin yhden asuntokaupan välistä. Toisaalta olen koittanut lohduttaa itseäni sen kanssa nytkin jo niin, että parempi huono asuntokauppa kuin vaikka parisuhde tai muu iso päätös.
Rahat ja unet meni, mutta se on kuitenkin vain materiaa.
Lukion ensimmäiseen päivään. Opiskelisin paljon paremmin ja saisin sen elämän, jonka haluan.
Ap, isoilla asioilla on tarkoituksensa. Teidän ei ollut tarkoitus olla yhdessä, ja teidän oli tarkoitus oppia niistä vaikeuksista omia tulevia elämänne haasteita varten.
Siihen päivään kun menin sokkotreffeille tulevan vaimoni kanssa. Meinaan väliin olisi jäänyt tai korkeintaan ns lyhennetty versio, joka olisi päättynyt tyyliin "kiva jutella, mutta ei olla toistemme tyyppiä".
M inä menisin mielummin tulevaisuuteen kuin menneisyyteen. Jokainen vuosi kun on tähän saakka ollut entistä parempi.
80-luvulle kun olin nuori! Ihanaa aikaa!
En kyllä muuttaisi mitään, mutta voisin ehkä haluta elää uudestaan kesän 2000.
Menisin takaisin syntymähetkeeni ja eläisin elämäni täysin eri tavalla. Tai kuristaisin itseni napanuoraan tms.
Siihen hetkeen, kun rakasteltiin mieheni kanssa eka kerran.
Kesään 1969 tai 1970, jolloin olin 7 ja 8 vuotta. Hyviä kesiä. Optimistinen ja iloinen mieli.
Lukion viimeisen luokan tammikuun alkuun. Menisin käymään opolla ja pyytäisi opoa auttamaan minua hakemaan yliopistoon.
Outoa muuten ettei opolla pitänyt käydä kertaakaan lukioaikana. Mitähän se opo oikein hommasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikeaa. Jos muuttaisin ne asiat, jotka oikeasti haluaisin muuttaa, en olisi tässä, missä olen nyt, ja asiat ovat nyt oikein hyvin. Palaisin varmaan jollekin lomareissulle kokemaan jotain uudestaan. Vaikkapa Pietariin, Marinski-teatteriin, vuoteen 1997.
Puhut kyllä asiaa! Mä tosiaan olen vasta 21-vuotias, joten en osaa ajatella vielä noin kuin sä. Ehkä vielä joku päivä sitten :) että kun erosin tuosta ekasta poikaystävästä ni sen vuoksi löysin sen aviomieheni jonka kanssa saatiin ne 2 lasta.. tai jotain sinnepäin.
Ap
Mä olen 38, ja viime vuosina miettinyt taaksepäin pitkiäkin ketjuja. Sellaisena sen näen - elämä on valintoja, jotka vievät aina johonkin suuntaan, ne sulkevat jotain ovia (mahdollisia tulevaisuuksia) ja avaavat toisia. Suosikkijärkeilyni liittyvät juuri niihin huonoihin valintoihin, joista on oppinut jotakin tai joista on lopulta seurannut jotakin hyvää, jota ei olisi muuten tapahtunut. Olen kyllä muutenkin optimisti, kaikesta huolimatta :D
1
Vuoteen 2005. Enkä silloin uskoisi lääkäreiden valheita siitä, että radiojodihoito kilpirauhasen liikatoimintaan on toimiva ja turvallinen hoito, ja siitä seuraava kilpirauhasen vajaatoiminta on helppo hoitaa. Ei ja ei! En huolisi tuota puoskarointia enää. Koko elämäni olisi toisenlaista ilman tuota virheellistä hoitoa.