Mitä Metti Forssell oikeasti syö ja miten kuntoilee?
Pituutta minulta ei löydy yhtä paljon, mutta mietin miten saisin Metin kropan. Upeassa kunnossa ollakseen kahden lapsen äiti.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Metin ruokavalio:
Luin tuon ja ei ihme, että on hoikka. Ei leipää, pastaa yms. hiilareita. Täytyypä kokeilla samaa. (En ole kylläkään ap vaan satunnainen av-vaeltaja).
Kuulkaas nyt todennäköisesti itse enemmän tai vähemmän ylipainoiset kateelliset höpönassut. Jos Metti olisi liian laiha, ei hän pystyisi edes tulemaan raskaaksi. Että se siitä liiallisesta laihuudesta :)
Voitte palata lohtusyömään.
Evie kirjoitti:
Kuulkaas nyt todennäköisesti itse enemmän tai vähemmän ylipainoiset kateelliset höpönassut. Jos Metti olisi liian laiha, ei hän pystyisi edes tulemaan raskaaksi. Että se siitä liiallisesta laihuudesta :)
Voitte palata lohtusyömään.
Sporttinen kroppa on kaunis, ei kuihtunut ja liian laiha. Kyl saa vähän lihaksia olla.
Toki varmasti mies tsemppaa liikkumaan Mettiä, kun tunnettu huippu-urheilija on. Varmaan heillä on melko tiukka ruokavalio ja mieskin varmaan herkuista kieltäytyy hyvin pitkälle. Mutta olen kiinnittänyt huomiota, että näyttää Metti laihtuneen tosi paljon. Jotenkin kuvissa näkyy olevan laihempi. Voi olla syömishäiriö toki, mutta ennemmin näyttäisin Metiltä itse kuin olisin ylipainoinen. Metti on kaunis, mutta syömishäiriöstä tietää vain hän itse.
Vierailija kirjoitti:
''ollakseen kahden lapsen äiti''. Mä en ymmärrä miten se lasten hankinta yhtäkkiä tekee kenestäkään pysyvästi lihavan ja miten se on niin ihmeellistä, jos äiti on hyvässä kunnossa?? WTF?? Niiden raskauskilojen kuuluu lähteä raskauden jälkeen. Siinä ei ole mitään ihmeellistä, että lapsia saanut nainen on hyvässä kunnossa.
Voi luoja. Ja olen itse lapseton, mutta puolustan silti äitejä. Ihme homma, että halutaan aina mainostaa asiaa siltä kantilta, että lapsia saaneen naisen oletettaisiin olevan huonommassa kunnossa.
No koska naiset on maailmasivun itse perustelleet iän tuomia kilojaan lastensaannilla. Siten se on kai koettu jotenkin hyväksyttävämpänä kuin vain sen myöntäminen että mässy sattuu maistumaan.
Ei kukaan tietenkään usko, että äitiys naisesta lihavan tekisi. Muutenhan naisista olisi varmaan evoluution myötä tullut jo jotain jabba-de-hutteja
Yleensä puolustan hoikkuutta, mutta mitä näin noita linkattuja kuvia, niin onhan tämä nainen erittäin laiha. Siis vaikea sanoa, onko normaalipainoinen. Näyttää mielestäni laihemmalta kuin itse alipainon rajalla, mutta kaikki sanoivat silloin minusta, että olin kävelevä luuranko niin vaikea arvioida.
Anorektikolta näyttää kyllä. Onkohan bulimiaa todettu?
No Metin kroppaa kun aktiiviurheilijana katsoo, niin voin kertoa, ettei kyllä syö juuri mitään. Tai itse käytän sellaisesta syömisestä termiä "närppiminen". Se tarkoittaa että otetaan joku ihan terveellinen ja pieni annos vaikkapa kanaa ja kasviksia. Sitten kieritetään sitäkin siinä lautasella, otetaan pienen pieniä suupaloja sieltä täältä ja sanotaan ettei jaksa enempää. Välipalalla sitten joku viher-smoothie tai yksi omena. Karkkipäivänä otetaan ehkä kolme lakua ja postataan kuva someen "herkuttelusta". Alkoholia ei käytetä ollenkaan tai ihan maksimissaan se yksi lasillinen kuivaa valkoviiniä, jos nyt ihan laukalle menee ja humpaksi pistetään.
Koska ravinnonsaanti on niukkaa, menee sportti usein näyttelemisen puolelle. Et sä siinä tilassa juokse mitään tuntia sykkeet tapissa tai nostele penkkiä. Sen verran käydään kuntosalin porraskoneessa, että saadaan kuva someen. Urheilu vaatii lihaksia ja tuossa kropassa niitä ei yksinkertaisesti ole.
Vierailija kirjoitti:
No Metin kroppaa kun aktiiviurheilijana katsoo, niin voin kertoa, ettei kyllä syö juuri mitään. Tai itse käytän sellaisesta syömisestä termiä "närppiminen". Se tarkoittaa että otetaan joku ihan terveellinen ja pieni annos vaikkapa kanaa ja kasviksia. Sitten kieritetään sitäkin siinä lautasella, otetaan pienen pieniä suupaloja sieltä täältä ja sanotaan ettei jaksa enempää. Välipalalla sitten joku viher-smoothie tai yksi omena. Karkkipäivänä otetaan ehkä kolme lakua ja postataan kuva someen "herkuttelusta". Alkoholia ei käytetä ollenkaan tai ihan maksimissaan se yksi lasillinen kuivaa valkoviiniä, jos nyt ihan laukalle menee ja humpaksi pistetään.
Koska ravinnonsaanti on niukkaa, menee sportti usein näyttelemisen puolelle. Et sä siinä tilassa juokse mitään tuntia sykkeet tapissa tai nostele penkkiä. Sen verran käydään kuntosalin porraskoneessa, että saadaan kuva someen. Urheilu vaatii lihaksia ja tuossa kropassa niitä ei yksinkertaisesti ole.
Jep, ei liian pienillä kaloreilla kuntoilla pitkään. Tiedän tämän itse syömishäiriötä sairastaneena.
Mun mielestä muutenkin tämä ketotrendi muistuttaa jotenkin 2008-2010 aikaa, kun kaikki oli ”atkinsin” perään. Silloin useampi ystävä sairastui syömishäiriöön, yksi sai jopa maksa- ja munuaisoireita, kun meni ”vähän yli”.
Sitten harmittaa, kun anorektiset ihmiset, jotka elävät jollain 500 kalorin määrällä päivittäin ovat hyvinvointivaikuttajia. Siinä ei ole kokonaisvaltaisella hyvinvoinnilla mitään tekemistä. Aivot ja muutkin elimet tarvitsevat tietyn kalorimäärän toimiakseen normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
''ollakseen kahden lapsen äiti''. Mä en ymmärrä miten se lasten hankinta yhtäkkiä tekee kenestäkään pysyvästi lihavan ja miten se on niin ihmeellistä, jos äiti on hyvässä kunnossa?? WTF?? Niiden raskauskilojen kuuluu lähteä raskauden jälkeen. Siinä ei ole mitään ihmeellistä, että lapsia saanut nainen on hyvässä kunnossa.
Voi luoja. Ja olen itse lapseton, mutta puolustan silti äitejä. Ihme homma, että halutaan aina mainostaa asiaa siltä kantilta, että lapsia saaneen naisen oletettaisiin olevan huonommassa kunnossa.
Heh, no ei ihme ettet ooe saanut lapsia...
Olet kyllä äärettömän typerä. Kaikilla ei raskauskilot todellakaan katoa tuosta noin vaan! Monet asiat voivat vaikuttaa. Minulla katosi vain yhden kerran, keskimmäisestä. Mitään en tehnyt koskaan eri tavalla ruokailun tai liikunnan suhteen, enkä muuttunut yhtään paremmaksi tai huonommaksi sen takia, että kilot karisivat nopeasti tai jäivät. Ihmiset toki näkivät minut aina eri tavalla ja kommentointi oli sen mukaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, no ei ihme ettet ooe saanut lapsia...
Olet kyllä äärettömän typerä. Kaikilla ei raskauskilot todellakaan katoa tuosta noin vaan! Monet asiat voivat vaikuttaa. Minulla katosi vain yhden kerran, keskimmäisestä. Mitään en tehnyt koskaan eri tavalla ruokailun tai liikunnan suhteen, enkä muuttunut yhtään paremmaksi tai huonommaksi sen takia, että kilot karisivat nopeasti tai jäivät. Ihmiset toki näkivät minut aina eri tavalla ja kommentointi oli sen mukaista.
Ihan ohiksena vaan, että lasten saaminen ei kyllä korreloi mitenkään älykkyyden kanssa.
Salaatilla varmaan hyvin pitkälle ja jollain vihersmoothieilla. On laihtunut paljon.
Närppiminen kuvaa noiden mettien syöntiä hyvin. Juuri tuo, että lautasella on pieni pala kanaa ja kasviksia, sitäkin pyöritellään siinä ja "ei jaksa enempää" kesken pienen annoksen.
Metti on liian laiha. Eikä tällä ole mitään tekemistä sen kanssa, olenko itse hoikka, normaali vai paksu. Hän ei näytä reippaalta ja liikunnalliselta vaan juuri siltä, ettei voimaa ja jaksamista ole kovin paljoa.
Tosi häiritsevät nuo rakeiset kohina kuvat, vaikka jotain fiilistä niillä kai haetaan.