Mitä Metti Forssell oikeasti syö ja miten kuntoilee?
Pituutta minulta ei löydy yhtä paljon, mutta mietin miten saisin Metin kropan. Upeassa kunnossa ollakseen kahden lapsen äiti.
Kommentit (56)
''ollakseen kahden lapsen äiti''. Mä en ymmärrä miten se lasten hankinta yhtäkkiä tekee kenestäkään pysyvästi lihavan ja miten se on niin ihmeellistä, jos äiti on hyvässä kunnossa?? WTF?? Niiden raskauskilojen kuuluu lähteä raskauden jälkeen. Siinä ei ole mitään ihmeellistä, että lapsia saanut nainen on hyvässä kunnossa.
Voi luoja. Ja olen itse lapseton, mutta puolustan silti äitejä. Ihme homma, että halutaan aina mainostaa asiaa siltä kantilta, että lapsia saaneen naisen oletettaisiin olevan huonommassa kunnossa.
Ihan niin laihaksi ei kannata haluta. Vanhentaa aivan kamalasti. Liikalaihuus ei kaunista ketään.. odotas vaan näkyä 10v päästä vaikka onkin silloin vasta tyyliin 35v.. :(
Käy salaatti ja smoothie -lounailla ravintoloissa.
En tiedä, mutta liian laiha on omaan makuuni. Mielestäni hyvä kroppa on esim. Sara Siepillä. Tykkään semmosesta ''normaalista'' nätistä naisellisesta kropasta :)
Eihän se mitään syö ja liikunta on kaupungilla korkkareissa sipsuttelua.
Nykyään fitness on muotia. Ala harrastamaan lihaskuntotreeniä jonkun itsesti kuihduttamisen sijaan.
Haluatko näyttää itseäsi 10v+ vanhemmalta? Jos haluat, niin siitä vaan. Ja mitä enemmän ikää tulee, niin sitä karmeammin se liikalaihuus alkaa kostautumaan itselle. Enkä puhu nyt mistään perushoikasta vartalosta vaan laihasta vartalosta kuten Metillä..
Metin ruokavalio:
Ota mieluummin mallia jostain toisesta julkkiksesta. Olin jo Metin raskauden aikana huolestunut, kun vatsaa ei näkynyt oikeastaan kunnolla ollenkaan. Ja siis Metti vaikuttaa ihan mukavalta naiselta eikä hänen asiat minulle kuulu, että ei sillä.
Vierailija kirjoitti:
Metin ruokavalio:
Eikö Metillä ole hampaita vai miksi kaiken ruuan pitää olla mössöä tai nestemäisessä muodossa?
No kova laihuus ei ole terveellistä sekään. Aika kovilla käy kroppa kokoajan. Jos nyt välttämättä täytyy sitä painoa laskea niin laske sitten, mutta en suosittele kyseiseen lopputulokseen pyrkimistä.
Sillähän on karvaiset reidet tuolla blogin yhdessä kuvassa. Eikös anorektikoille kasva ylimääräistä untuvaista karvaa ympäri kroppaa lämmittämään?
Vierailija kirjoitti:
Metin ruokavalio:
Ihan liian vähän syö kuten ulkonäöstä saattoi päätellä. Tuo blogipostaus oli varmaan vielä myös kaunisteltu kuvaus syömisistä ja määrätkin jäävät aivan lukijan mielikuvien varaan. Surullinen tapaus tuo Metti. Toivottavasti tytär ei malliopi tuota sairaalloista tapaa pitää itseä väkisin hyvin laihana.
Googlaat, my diet metti forsell. Sieltä tuli esille, että lähinnä salaattia ja paistettua kanaa tai kalaa ja marjasmootheja.
Aamiainen: puuro tai smoothiebowl , pari mukia kahvia tai välillä vihreää teetä
Lounas: salaatti ravintolassa tai take awaynä. Metin suosikkiravintolat Teatteri, Lungi, Maxill, The Cock, Sis. Deli
Välipala: omena, banaani tai smoothie
Päivällinen: kanaa tai kalaa kasvisten/salaatin kanssa, raskausaikana lisäksi myös riisiä, pastaa tai perunaa
Silloin tällöin illalla makeanhimoon taateleita tai viikunoita tai karkkia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metin ruokavalio:
Eikö Metillä ole hampaita vai miksi kaiken ruuan pitää olla mössöä tai nestemäisessä muodossa?
Anorektikolle helpompaa syötävää kun saa hujautettua nopeaan alas. On myös vähempikalorista.
Onkohan hänellä ortoreksia? Terveellinen ruokavalio on toki erittäin hienoa ja tärkeää, mutta sitten kun vertaa hänen vartaloonsa noita terveellisiä ruokavalioita, niin combosta tulee mieleen ortoreksia.
Sairastin itse teininä ortoreksiaa.
Lukuisia nuoria/nuorehkoja jopa monen lapsen äitejä kävelee sua päivittäin kadulla vastaan, etkä sä kyllä niitä tunnista ilman perässä kulkevia lapsia. On ihan urbaanilegenda kaikille tulevat raskauskilot, vatsalihasten erkaumat ym, jotka päälle päin näkyisi. Tietenkin jollakin on huono tuuri ja jotai käy, mutta suurin osa kyllä palautuu todella hyvin ja mahdolliset raskausarvet ym vaalenee huomaamattomiin. Ennen lihavasta nyt tuskin raskaudenkaan jälkeen tulee mitäänurheilijatyyppiä, mutta jos on ollut sitä ennen raskautta niin kyllä se vanha elämäntapa rupeaa sieltä äitimyytin alta puskemaan lopulta läpi.
Ei yhtään mitään