Haluaisin löytää naisen, joka ei ole ollut vielä koskaan rakastunut
http://yle.fi/uutiset/3-9643409
"Ensirakkaus ei haalistu koskaan"
"Totta. Ensirakkaus on monelle järisyttävä kokemus. Siinä voi olla jotain niin pyhää, ettei sitä osaa sanoittaa. Rakastuminen ylipäänsä on niin voimakas kokemus, että se ei hälvene koskaan.
Koska ensirakkaus on kokemuksena ensimmäinen, niin se on kokemuksena vahvin. Toinen ei ole ensimmäinen."
Aika turha tutustua naiseen, jolle en olisi ykkönen, koska mielessä kummittelee se elämän tärkein mies kuolemaan saakka.
Kommentit (30)
Niin sitä vaan, että harva ensirakkauttaan muistelee ja pitää jonain "ykkösenä".
Ensirakkaus on yleensä teininä, jolloin kokemukset ovat paljon voimakkaampia. Eli sun pitäisi etsiä joku teini. Oletko itse?
Heippa, olen 49v enkä ole vielä rakastunut keneenkään miehen. Tavataanko?
Minusta tuntuu että monet pitävät ensirakkautenaan ensimmäistä seurustelukumppaniaan. Minulla ne eivät olleet sama ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Mukava ehdotus, mutta pidän itseäni nuoremmista naisista ja olen 36-vuotias.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Jaa tää olikin lisäintoa sun himoon teinityttöjä kohtaan.
Ensirakkauteni oli kyllä aitoa rakkautta, mutta kyllä tämänhetkinen on tuntunut kaikin puolin voimakkaammalta ja järisyttävämmältä rakkaudelta. Ensirakkaudestani on vuosikausia ja sen ja tämän välillä on ehtinyt olla muutama vakavakin suhde, mutta koskaan en ole tuntenut näin kuin nyt, vaikka kyseessä onkin tyyliin kolmas oikea, kunnon rakastuminen.
Huuhaata toi sepustus ensirakkauden ylivertaisuudesta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Teinitytöt eivät kiinnosta muuten kuin panomielessä. Rakastumiseen kelpaa 25-35v nainen hyvin.
ap
Ensirakkaus oli kyllä voimallinen kokemus, mutta olen kyllä vuosien saatossa unohtanut sen. Enää ei vois vähempää kiinnostaa koko ukko.
Löydät varmasti, eikä hän rakasta sinuakaan.
Mä voisin tappaa mun ensirakkauden. :D
Ensirakkaudestani on vähän alle 40 vuotta. Voin kertoa, etten todellakaan muistele sitä. En ole muistellut viimeisiin 36 vuoteen.
Mutta eiköhän sinun osaltasi liene joka tapauksessa mahdollisuudet minkäänlaiseen naiseen lopullisesti ohi. Mies, joka viettää elämänsä vauvalehden keskustelupalstalla, ei tule ikinä saamaan parisuhdetta. Sori siitä.
Jostain syystä joka eron jälkeen kaipaan sitä ensimmäistä. Kai tuossa jotain perää on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Teinitytöt eivät kiinnosta muuten kuin panomielessä. Rakastumiseen kelpaa 25-35v nainen hyvin.
ap
Vähän vaikuttaa siltä ettet ymmärrä rakkautta alkuunkaan.
No itQ, meleko omistushaluista ap:ta täällä tänään.
Ap on niitä jotka ei anna puolisos tavata edes äitiään ettei vaan ihastuis tmv xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Vähän vaikuttaa siltä ettet ymmärrä rakkautta alkuunkaan.
Väitätkö että teiniinkin voisi rakastua? Epäilyttää kyllä. Siinä mielessä olet oikeassa, että minä en ole ollut koskaan rakastunut.
ap
Pieni onni on olla yhdessä ensirakkauden kanssa, mieheni kanssa olemme siis toistemme ensirakkaudet ja tapasimme hieman alle kolmekymppisinä.
Mieletön sekoaminen oli tuo alkutaipale, vaikka olimme aikuisia ja itsenäisiä "ikisinkkuja" tuolloin.
Oletko itse säästynyt ensirakkaudelta, vai vaaditko tätä vain tulevalta kumppaniltasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Ja rakkaussuhteeseenkaan ei kelpuuta kuin (huomattavasti) nuoremman! Eipä yllättänyt et tää oli taas näitä. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Ja rakkaussuhteeseenkaan ei kelpuuta kuin (huomattavasti) nuoremman! Eipä yllättänyt et tää oli taas näitä. 😂
Käypä ala-asteen matikka uudestaan. 35 ei ole huomattavasti pienempi luku luku kuin 36.
ap
Mä en edes muista mun "ensirakkautta" muulloin kuin silloin, kun se tulee puheeksi.
En tajua, miksi ihmeessä muistelisin jotain jonnea jonka kanssa olin kymmenen vuotta sitten?
Ei mitään paskaa sanottavaa hänestä, mutta onhan siitä tullut jo aikoja sitten täysin neutraali henkilö mulle.
Miesmakunikin on "hieman" muuttunut niistä ajoista..