Mieheni on niin tajuttoman lyhyt
Harmittaa
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Olet väärän ihmisen kanssa, jos se haittaa.
Nykyään se haittaa.
Minkä pituinen hän on ja kuinka pitkä itse olet? Miksi miehesi pituus on nykyisin sinua alkanut haittaamaan, kun ei ole ilmeisesti aiemmin haitannut?
Ymmärrän sinua hyvin. Itse voin seurustella ainoastaan 186 cm pitkien kanssa. Muut ovat liian lyhyitä tai liian pitkiä.
Vierailija kirjoitti:
Minkä pituinen hän on ja kuinka pitkä itse olet? Miksi miehesi pituus on nykyisin sinua alkanut haittaamaan, kun ei ole ilmeisesti aiemmin haitannut?
Mieheni on 173cm ja itse olen 180cm. Kaikilla ystävillä,ihan kaikilla ketkä tunnen on itseä pidempi mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on 173cm ja itse olen 180cm. Kaikilla ystävillä,ihan kaikilla ketkä tunnen on itseä pidempi mies.
Ja sinun on tietenkin pakko olla samanlainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin varmaan. Ilmiselvä porvoon kirjoittelija.
Osta miehellesi BMW, bemarin ratin takana hiirulaisista tulee machoja.
Tämä on takuulla tuo sama provoilija, joka manasi kun miehellä on liian lyhyt ja ohut penis. Tuli nämä asiat täytenä yllätyksenä kolmen aviovuoden jälkeen??????
Mun mies on melkein 10cm lyhyempi kuin mä. Mä en ensimmäisen viikon jälkeen ajatellut miehen pituutta. Ollaan oltu yhdessä kuusi vuotta. Mitä voitin? :D
On muuten maailman ihanin, hauskin, näppärin ja tyylikkäin mies <3
Minullakin on lyhyt mies. Mutta yltää kuitenkin suukottelemaan rintojani, kun syleilemme seisten. Etkö voisi seistä korkkareilla, niin miehesi pystyy samaan?
Joo, muakin ärsyttää. Aina huutelemassa mua apuun kun ei yllä keittiökaappeihin.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni on niin tajuttoman painava.
Harmittaa.
Toi oli hyvä
Olet väärän ihmisen kanssa, jos se haittaa.