No mitä vittua!!! menin bensa-asemalle, maksoin 50€ ja mittarista ei tullut tippaakaan bensaa!!!
Kävin seolla ja ajattelin tankata nyt kunnolla ettei aina tarvii käydä tankilla ja pistin sitten 50€. No tankkauksen aika tuli, mutta eihän sieltä perkele mitään tullut. Pumppasin mittaria viitisen minuuttia ja pidin pohjassakin kauan, mutta ei mitään. Ja oli oikea puoli, eikä ollut käynyt mitään muutakaan mokaa. En löytänyt mitään numeroa edes mihin soittaa ja kysyä, mitä tässä pitää tehdä, haluan mun rahat takas! Se 50€ on siis kyllä tililtä hävinnyt mutten mä mitään bensaa saanut. Onko kellekkään käynyt näin koskaan?
Kommentit (3)
Mulle kävi näin abc:n kylmäasemalla. Soitin ja reklamoin asiasta, vaan en koskaan saanut rahojani takaisin! He sanoivat, että mittari kyllä tunnistaa, onko rahan edestä otettu pentsiiniä vaiko ei. Kai siinä sitten kävi niin, että minun jälkeen tankille mennyt sai maksamani löpöt. Tierä häntä. Onneksi kyseessä oli vain 10e, niin ei ottanut pattiin niin paljoa.
Olisko skimmeri laitteessa? Sen tunnistaa siitä että se kortin tunnistus suuaukko on paljon isompi kuin on tarvetta, pitäiskyllä huomata eroavaisuus jos käyt vertaileen useampaan laitteen kanssa
Mutta jatkossa ehkä pidät viitosen setelin varalla ja tankkaat sen edestä ensin ja testaat että pelittää jos kerran tuollanen huuto käy 50€
Soita sinne, saat kyllä rahasi takaisin, lienee ollut väärä letku.