Se on sitten esikoiseni peruskoulu-ura ohi.
Jotenkin tuntuu tosi oudolle, mihin tämä aika on mennyt...minun vauvani, niin iso jo <3
Ja upeasti on sujunutkin, kaikkien aineiden ka oli 9,7 ja lukuaineiden (mukana 4 vierasta kieltä) täysi 10. Sai myös 4 stipendiä. Nyt sitten odotellaan vielä pari viikkoa lukioon hakemisen tuloksia. Otan riskin ja ylpeänä hieman "hehkutan", kun kerta voin:)
Kommentit (10)
Hieno suoritus! Eliittilukio ilmeisesti kutsuu?
Niin on, olen edelleen hieman "hämmentynyt" asiasta vaikkei pojan koulumenestys olekaan ollut mikään uusi yllärijuttu tms. En vain pidä mitään ns itsestäänselvänä tai sanottuna. Kyllä, on hakenut muutamaan ns huippulukioon.
ap
Vierailija kirjoitti:
Wau, mahtava suoritus!
Kieltämättä, kyllä!
Millä mielellä te muut ysien vanhemmat olette? vai olenko ainoa joka ihmettelee ajankulua ja on haikeanakin..
ap
Minä. Meidän tytöllä keskiarvo 9,8. Yhtään stpendiä ei ole saanut koko kouluaikana silti. Haluaa nykyisen koulunsa lukioon, toivottavasti pääsee.
Meillä pääsi kakkonen peruskoulusta vuosi sitten ja kolmonen ensi vuonna. Esikoinen on jo hyvää matkaa aikuinen ja nuorin aloittaa peruskoulu-urakkansa vasta 😊. Kaikki fiksuja ihania ihmisiä.
Kai tiedätte että koulussa menestyjät ovat vain kilttejä nyökyttelijöitä ja jees-miehiä/naisia. Samat ihmiset eivät koskaan keksi mitään luovaa tai horjuta vakiokaavoja.
Samat aatokset, mutta harmittaa, kun keskiarvo ei ollut kovin hyvä.