Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteessa sen jolle seksi ei ole yhtä tärkeä asia kuin toiselle tulisi tehdä kaikki seksialoitteet

Vierailija
04.06.2017 |

Ja säästää halukkaampi osapuoli edes siltä nöyryytykseltä jonka joutuu kokemaan aina kun haluttomampi suhtautuu penseästi aloitteeseen.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuo nöyryytysjuttu oikein on? Meilläkin mies suuttuu ihan v*tusti, jos kieltäydyn ja haukkuu, että nöyryytän häntä. Siis täh? Kieltäydyn kipeänä, menkkojen aikaan tms. Ja eihän aina vain haluta! Ei kai kukaan ajattele, että "nyt odotan, että se tulee pyytämään seksiä ja sitten sanon ei, koska se on sille sitten niiiin noloa!" Itsetunto-ongelmahan tuo on, jos kokee tulleensa nöyryytetyksi.

Kuinka lapsellista kiukutella kun ei saa tahtoaan läpi. Jos mun mies saisi tuollaisen itkupotkuraivarin niin tosiaan vähenisi seksikerrat. Miehet, ei ole seksikästä kiukutella. Silloin se on ihan oma vika kun ei saa.

Kun useamman kerran tulee torjutuksi niin alkaa se kiukuttaa. Miten helvetissä se on oma vika jos toinen ei halua? Yhdestä suhteesta tuli loppu seksin vähyyden takia. Nainen halusi vain kahtena-kolmena päivänä kuukaudessa. Liittyi jotenkin hänen kierron vaiheeseen. Hämäsi alussa sillä että seksiä oli paljon ja vielä monipuolista.

Kun alussa saa esim. suuseksiä pyytämättä sitä olettaa saavansa myöhemminkin. Ilman seksiä olisi ihan sama hengailla kavereiden kanssa. Oikeastaan jopa parempaa koska jutut on parempia. Seksi on se juttu minkä takia parisuhde joko toimii tai ei.

Vierailija
22/24 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen on kinky ja toinen ei, niin olen huomannut että asioiden tekeminen vain siksi että haluaa kumppanin nauttivan, ei toimi. On ihan eri asia olla kinkynä vaniljan kanssa joka tekee temppuja vai koska kumppani haluaa. Esim- .minulla , joka olen submissive. Jos mies alistaa vain koska minä haluan, niin hän on silloin se submissive, en minä, ja tuollainen ei kiihota minua yhtään, päin vastoin. En halua olla masteri vaan miehen tulee olla se. erotkaa ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuo nöyryytysjuttu oikein on? Meilläkin mies suuttuu ihan v*tusti, jos kieltäydyn ja haukkuu, että nöyryytän häntä. Siis täh? Kieltäydyn kipeänä, menkkojen aikaan tms. Ja eihän aina vain haluta! Ei kai kukaan ajattele, että "nyt odotan, että se tulee pyytämään seksiä ja sitten sanon ei, koska se on sille sitten niiiin noloa!" Itsetunto-ongelmahan tuo on, jos kokee tulleensa nöyryytetyksi.

Ei se ole itsetunto-ongelma, vaan itsetuntokysymys. Laita itsesi miehen osaan. Pyydä vaikka kerran päivässä kehuja mieheltä ja mies vastaa aina että et ole kehujen arvoinen.

Vierailija
24/24 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos toinen on kinky ja toinen ei, niin olen huomannut että asioiden tekeminen vain siksi että haluaa kumppanin nauttivan, ei toimi. On ihan eri asia olla kinkynä vaniljan kanssa joka tekee temppuja vai koska kumppani haluaa. Esim- .minulla , joka olen submissive. Jos mies alistaa vain koska minä haluan, niin hän on silloin se submissive, en minä, ja tuollainen ei kiihota minua yhtään, päin vastoin. En halua olla masteri vaan miehen tulee olla se. erotkaa ap.

Anna miehelle mahdollisuus. Oma kumppanini ei aiemmin ollut kenenkään muun kinkyn kanssa, joka tykkää kevyestä alistamisesta ja alkuun olikin puolin ja toisin opettelemista. Meillä toimi selkeä kommunikointi toiveista ihan vaikka aamupalapöydässä, jolloin seksin aikana ei välttämättä tarvinnut ohjata. Minua ei nyt haittaa, jos joskus joudun pyytämään toista tukistamaan vähän. Lisäksi tyttöystäväni nykyään siis aidosti nauttii minun duunaamisestani ja on todellakin se pomo noissa hetkissä, vaikka alkuun homma olikin vähän toisin päin. Nyt yhdessä oltu reilu kaksi vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan