Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteessa sen jolle seksi ei ole yhtä tärkeä asia kuin toiselle tulisi tehdä kaikki seksialoitteet

Vierailija
04.06.2017 |

Ja säästää halukkaampi osapuoli edes siltä nöyryytykseltä jonka joutuu kokemaan aina kun haluttomampi suhtautuu penseästi aloitteeseen.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos niitä aloitteita ei ala kuulua, halukkaampi saa hakea huomiota muualta.

Vierailija
2/24 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tehdä aloitteet silloin kuitenkin haluaa? Eli.. Harvemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja jos ei ollenkaan halua niin olla sitten tekemättä kokonan ja jos sitten kuluu 6kk ilman seksiä, väylä vieraisiin on auki. Ap

Vierailija
4/24 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja jos ei ollenkaan halua niin olla sitten tekemättä kokonan ja jos sitten kuluu 6kk ilman seksiä, väylä vieraisiin on auki. Ap

Niin, saahan sitä erota jos ei saa suhteestaan mitä haluaa.

Vierailija
5/24 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään nöyryyttävää kertoa omista haluista ja toiveista kumppanilleen. Eikä se ole kenenkään vika jos halut ei aina kohtaa.

Vierailija
6/24 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa se jolle kotityöt ei ole niin tärkeä asia, tulisi tehdä kaikki kotityöt.

Vierailija
7/24 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään nöyryyttävää kertoa omista haluista ja toiveista kumppanilleen. Eikä se ole kenenkään vika jos halut ei aina kohtaa.

Entä jos on kertonut ja on tullut selväksi, ettei toista voisi vähempää kiinnostaa niitä täyttää? Ap

Vierailija
8/24 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos on kertonut ja on tullut selväksi, ettei toista voisi vähempää kiinnostaa niitä täyttää? Ap

Ero tietysti jos kumppania ei voisi vähempää kiinnostaa toisen toiveet.

Vierailija
9/24 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh Hee :)   Ompa taas  älyköt lähteneet rakentamaan ketjua, ihan k aikille toimivat ratkaisut on nykyaikaa, JEEE.

Vierailija
10/24 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla systeemillä seksiä olisi niin harvoin että lähtisin pois ja etsisin uutta. Mä teen 99 aloitusta kun lasketaan sata seksi kertaa. Tuo luku on vielä oikeasti vähättelyä mutta antaa jonkinlaisen käsityksen kumpi niitä aloitteita tekee. Vituttaa kun meillä ennen oli usein seksiä ja molemmat on helvetin hyviä siinä.

M 46.

Vierailija
11/24 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuo nöyryytysjuttu oikein on? Meilläkin mies suuttuu ihan v*tusti, jos kieltäydyn ja haukkuu, että nöyryytän häntä. Siis täh? Kieltäydyn kipeänä, menkkojen aikaan tms. Ja eihän aina vain haluta! Ei kai kukaan ajattele, että "nyt odotan, että se tulee pyytämään seksiä ja sitten sanon ei, koska se on sille sitten niiiin noloa!" Itsetunto-ongelmahan tuo on, jos kokee tulleensa nöyryytetyksi.

Vierailija
12/24 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Jos se halukkaampi vonkaa jatkuvasti, häviävät sen vähemmän halukkaan halut kokonaan. Halukkaampi ei tajua että "no nytkö sitten, joko nyt, eikö vieläkään ja miksei muka, tässä on vartti ennenkuin lapset heräävät" kymmenen kertaa päivässä ahdistaa sitä vähemmän halukasta siihen pisteeseen että ajatuskin seksistä ällöttää. Seurauksena on se, että molempien seksuaalisuus on mennyttä.

Tilanne etenee lumipalloefektinä vaikka alunperin parin seksihalut olisivat olleet samanlaiset, jos työnjako perheessä ei toteudu tasapuolisesti.

Vierailija
13/24 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote/]

Entä jos on kertonut ja on tullut selväksi, ettei toista voisi vähempää kiinnostaa niitä täyttää? Ap[/quote]

Haluatteko te sitten eri juttuja? Vaikka toinen vaniljaa ja toinen kinkyä, vai onko eroa vain siinä, miten usein haluttaa?

Vierailija
14/24 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisten ei pidä olla yhdessä. Mä en voi olla suhteessa jossa seksiä onliian vähän.

N

Vierailija
15/24 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote/]

Haluatteko te sitten eri juttuja? Vaikka toinen vaniljaa ja toinen kinkyä, vai onko eroa vain siinä, miten usein haluttaa?

Minä haluan kinkyä ja usein, mies vaniljaa ja harvoin. Ap

Vierailija
16/24 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuo nöyryytysjuttu oikein on? Meilläkin mies suuttuu ihan v*tusti, jos kieltäydyn ja haukkuu, että nöyryytän häntä. Siis täh? Kieltäydyn kipeänä, menkkojen aikaan tms. Ja eihän aina vain haluta! Ei kai kukaan ajattele, että "nyt odotan, että se tulee pyytämään seksiä ja sitten sanon ei, koska se on sille sitten niiiin noloa!" Itsetunto-ongelmahan tuo on, jos kokee tulleensa nöyryytetyksi.

Kuinka lapsellista kiukutella kun ei saa tahtoaan läpi. Jos mun mies saisi tuollaisen itkupotkuraivarin niin tosiaan vähenisi seksikerrat. Miehet, ei ole seksikästä kiukutella. Silloin se on ihan oma vika kun ei saa.

Vierailija
17/24 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa nuoruusajan liitossani jouduin joka kerta pyytämään seksiä. Mies toki aina suostui, ja sitä oli noin joka toinen arki-ilta ja viikonloppuisin aamuin ja illoin. Pidin tilannetta nöyryyttävänä ja ikävänä, siis vaikka toinen aina suostuikin, koska yhdistin seksin haluun ja hyväksytyksi tulemiseen, jota siis miehelläni ei oikein minua kohtaan ollut. Ehkä hän vain ei halunnut pakkeja. Ero tuli muista syistä.

Vierailija
18/24 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[quote/]

Ikävä tilanne. Olen itse tuo "harvoin ja vaniljaa" -tyyppi ja naimisissa miehen kanssa, joka sitten keksikin haluta ihan jotain muuta. Paha olo molemmilla. Minulla, kun en pysty/halua niitä toiveita toteuttamaan. Tai joudun ylittämään kaikki omat mukavuusrajani, eikä se tietenkään tunnu yhtään hyvältä. Hammasta purren tekeminen ei ollenkaan vastaa nautinnollista seksiä.

Mies taas kärsii, kun ei saa haluamaansa. Ja huomaa tietty, etten tykkää. Ja on tullut väärinymmärryksiä. Hän joskus kysyi, enkö hyväksy ihmistä, joka pitää eri asioista kuin minä. Sanoin, että ymmärrän ja hyväksyn sen, että ihmiset todella ovat erilaisia. Ja siitähän hän innostui, sillä hän tulkitsi, että hyväksyntäni tarkoittaa, että haluankin samaa kuin hän. Ja pettyi tietysti. :(

Minä en enää kehtaa pyytää tavallista seksiä, kun tiedän sen miehestä tylsäksi. Mies taas joskus vonkaa kinkyä, ja syyllistää, kun en pysty. Joskus harvoin saan aikaan pienen leikkisession, mutta mies huomaa, etten nauti. Ja minä huomaan, ettei hän saa tarpeeksi. Ja hänellä syttyy taas kumminkin leikkikiinnostus ja sitten riidellään, kun olen vain vanilja.

Huoh. :(

Vierailija
19/24 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ne ihmiset, joilla halut ja niiden ajoitus kohtaavat, ymmärtävät arvostaa sitä.

Vierailija
20/24 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[quote/]

Ikävä tilanne. Olen itse tuo "harvoin ja vaniljaa" -tyyppi ja naimisissa miehen kanssa, joka sitten keksikin haluta ihan jotain muuta. Paha olo molemmilla. Minulla, kun en pysty/halua niitä toiveita toteuttamaan. Tai joudun ylittämään kaikki omat mukavuusrajani, eikä se tietenkään tunnu yhtään hyvältä. Hammasta purren tekeminen ei ollenkaan vastaa nautinnollista seksiä.

Mies taas kärsii, kun ei saa haluamaansa. Ja huomaa tietty, etten tykkää. Ja on tullut väärinymmärryksiä. Hän joskus kysyi, enkö hyväksy ihmistä, joka pitää eri asioista kuin minä. Sanoin, että ymmärrän ja hyväksyn sen, että ihmiset todella ovat erilaisia. Ja siitähän hän innostui, sillä hän tulkitsi, että hyväksyntäni tarkoittaa, että haluankin samaa kuin hän. Ja pettyi tietysti. :(

Minä en enää kehtaa pyytää tavallista seksiä, kun tiedän sen miehestä tylsäksi. Mies taas joskus vonkaa kinkyä, ja syyllistää, kun en pysty. Joskus harvoin saan aikaan pienen leikkisession, mutta mies huomaa, etten nauti. Ja minä huomaan, ettei hän saa tarpeeksi. Ja hänellä syttyy taas kumminkin leikkikiinnostus ja sitten riidellään, kun olen vain vanilja.

Huoh. :(

Harmi että teillä on noin. :( Omassa suhteessa vanilja ja kinky toimii hyvin. Omalle kullalleni olen hellä ja hän taas käyttää minuun haluamiani kovempia otteita. Joskus itse innostuksissani saatan olla hetken aikaa liian "vaatelias" tyttöystävälleni, mutta silloin hän vain ohjaa minua toimimaan lempeämmin ja kaikki on kummallekin mukavaa ja nautinnollista. Itse pyydän häntä sitten pitämään vaikka hiuksistani kiinni ja tukistamaan ja hän on jopa oppinut dirty talkia oikein loistavasti. Hän nauttii omasta nautinnostani ja kokee minun mieltymyksiin sopivan rajumman seksin hänen ollessa tekijänä ja minun ollessa kohteena miellyttävänä.

Meillä keskusteltiin avoimesti mieltymyksistä ja kummallakin oli onneksi kyky löytää yhteinen ja hyvin toimiva sävel. Eksän kanssa (mies nyt sattumoisin) ei taas löytynyt yhteistä suuntaa, kun ei tainnut olla tarpeeksi kiinnostusta toteuttaa minun toiveitani. :/

Yrittäkää keskustella asioista neutraalisti ja avoimesti, ettei tule väärille tulkinnoille tai luuloille sijaa ja miettikää, mitä yhteistä teillä on mitä lähteä tekemään. Ehkä teillekin vielä löytyy yhteinen hyvä polku. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi