Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asuuko kukaan teistä sen Ruusulankadun asunnon lähellä?

Vierailija
03.06.2017 |

Onko oikeasti niin villiä meininkiä...? Miten tuo saa olla pystyssä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/11 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pomo asuu siinä naapurissa. Heillä ei ole ollut sen kummenpaa ongelmaa, ainut muutos on ettei vaimo halua enää käyttää lähikauppaa. Oli muutama vuosi sitten osunut samaan aikaan paikalle kun asuntolan asukkaat ottivat yhteen. Toinen asukas nähtävästi yritti estää toista varastamasta ja tätä välien selvittelyä tehostettiin näyttelemällä linkkuveistä. Käsittääkseni siinä ei ollut mitään uhkaa ulkopuolisille mutta käyvät siis ruokaostoksilla nykyään autolla kauppakeskuksessa.

Heillä on kyllä lapset jo aikuisia eli ei sen puolesta huolta.

Eli pomo on sitä mieltä että paljon melua tyhjästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asuin aikanaan lähikadulla ennen kuin tuo asuntola tuli eli en voi ottaa kantaa nykytilanteeseen. Vituttaa kuiten äärettömästi se, että minun piti muuttaa pois rakastamastani Töölöstä, koska vuokra nousi yli kipurajan. Olen normipäivätyössä käyvä valtion virkamies, eikä minulla siis ole varaa asua ko. alueella vuokralla puhumattakaan siitä, että voisin ostaa alueelta oman asunnon, mutta jollain päihdekuntoutujilla (jotka eivät siis oikeasti ole kuntoutumassa vaan vetävät ihan entiseen malliin) on mahdollisuus tuettuun asumiseen alueella.

Miksi nämä tukiasunnot pitää olla sellaisilla alueilla, joihin ei tavallisilla duunareillakaan ole varaa? 

Vierailija
4/11 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttuni asuu ja vierailen hänen luonaan usein. Onhan siinä kadunvarressa välillä jotain hörhöjä mutta en ole törmännyt mihinkään epäsopivaan käyttäytymiseen. Asukkaat sen sijaan kertovat, että pihoihin on pitänyt asentaa portteja, sillä asuntolan asukkaat tulevat kaljoittelemaaan sisäpihoille ja taloyhtiöitten penkeille. Ja roskaaminen on lisääntynyt.

Ehkä eniten naapureita pelottaa asuntojen hintojen mahdollinen lasku.

Vierailija
5/11 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä asuuko kukaan siinä hietaniemenkadun yömajan/asuntolan vieressä. Sitä vastustettiin ihan hirveästi sillon joskus, kun se perustettiin, mutta ei mun korviin valituksia kuulunut sen jälkeen. Onko levotonta? Se on kanssa sellanen matalan kynnyksen paikka.

Vierailija
6/11 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on narkkeja HUUUU!

Vierailija
7/11 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun naapurissa, eikä pelota kyllä yhtään. Lapsiperhe ollaan, eivätkä lapset myöskään pelkää. Käyvät myös lähikaupassa yksin. Totta kuitenkin on, että asuntola on vaikuttanut aika paljon alueen neliöhintaan ja asuntokauppaan, joten sen suhteen ymmärrän ihmisten närkästyksen.

Vierailija
8/11 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelota.

Vierailija
9/11 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan. Ei pelota, eivät tosiaan uhkaa esim lapsia, mutta pöllit lähiliikkeistä, kusevat ja piilottelevat neuloja. Musta ne on lähinnä surullisia, ei niillä oo keksenäänkään muita puheenaiheita ku lääkkeet ja kama.

Meidän klitsuun on murtauduttu tosi usein kyllä ja pyöriä lähtee, mutta toisaalta täällä pyörii romanialaisia hemmetisti ja luulen heidän olevan pyörävarkauksien takana

Vierailija
10/11 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Kalliossakin useita asuntoloita eikä niistä ole juuri häiriötä. Toisaalta Ruusulankadulla asuu enempi nuoria asukkaita.

Vierailija
11/11 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntolat on yleensä siksi kantakaupungissa, ettei syntyisi gettoja, joihin ns.tavikset ei uskalla mennä ja kai myös siksi, että välimatka ei muodostu esteeksi korvaushoitoklinikalle ja mielenterveys-ym palveluihin matkustamiselle.