Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinkkunainen, Miksi hankit koiran kolmekymppisenä, vaikka samaa aikaa haluaisit miehen?

Vierailija
03.06.2017 |

Olen nyt nähnyt puolen vuoden aikana monta tapausta jossa ihme mies paniikki alkaa 30 vuotiaana naisilla, mutta samaa aikaa pitää uusi hurtta hommata.

Ei ymmärrä ei sitte millään. No onnea matkaan vaan.

Ei järki päätä pakota miksi olette seilaileet 10 vuotta sinkkuna kun eläimet ovat menneet miesten edelle.

Turha siis olettaa että se mies menisi ikinä teidän eläimien edelle.

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet.

Vierailija
2/79 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä koskaan voisi olla miehen kanssa, joka kokee koiran uhkana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakotitalo, kaksi lasta, farmariauto ja kultainennoutaja. Niin ja se mies. Aloitetaan koirasta. 

Vierailija
4/79 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirasta näkee heti että nainen on sinkku. Silloin on hyvä iskeä kiinni. Vielä jos naisella on koiran lisäksi Kånken-reppu selässään, niin heti lähden antamaan ruusuja ja suklaata sille.

Vierailija
5/79 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä osaa kirjoittaa.

Vierailija
6/79 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä uhkana? Paskova ja meluava rakki on vain rasittava.

Vierailija
7/79 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt nähnyt puolen vuoden aikana monta tapausta jossa ihme mies paniikki alkaa 30 vuotiaana naisilla, mutta samaa aikaa pitää uusi hurtta hommata.

Ei ymmärrä ei sitte millään. No onnea matkaan vaan.

Ei järki päätä pakota miksi olette seilaileet 10 vuotta sinkkuna kun eläimet ovat menneet miesten edelle.

Turha siis olettaa että se mies menisi ikinä teidän eläimien edelle.

Vaikka olen heteromies, niin jos minun pitäsi valita että ottaisinko pelkästään tämän kirjoituksen pohjalta kaltasesi kumppaiksesi, vai koiran, niin jostain syystä koran hankkimine tuntuisi viehättävämmältä ajatukselta. Ei minulla ole tavoite, että elämänkumppani menisi edelleni, mutta rinnalla ja vierellä sellainen saattaisi olla ihan kiva, mutta hyvin pärjään ilmankin. 

Vierailija
8/79 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se koira on hyvä testi eläinten vihaajille. Karkoittaa ne heti pois. Ja sitten, jos ei tarpeeksi hyvää miestä löydy niin koira on kyllä hyvää seuraa(parempaa kuin ne huonot miehet).

Vierailija
9/79 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen mies kokee koiralle alemmuutta?

Ja on ihan luonnollista että yksinäinen mies/nainen haluaa seuraa, vaikka eläinseuraa. Naisilla on myös sisäänrakennettu taipumus hoivata. Jos ei ole miestä eikä lapsia niin eläin tarvitsee hoivaa, vastapalveluna saa vilpitöntä rakkautta.

Vierailija
10/79 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se minua haittaa. Eikä ketään muutakaan miestä jotka ei halua naista jolla eläimiä.

Fiksut ihmiset minimoi riskit parisuhteessa.

Se että koen sen uhkana on vain raakaa faktaa että näin usein saattaa käydä.

Vierailija
11/79 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se koira on hyvä testi eläinten vihaajille. Karkoittaa ne heti pois. Ja sitten, jos ei tarpeeksi hyvää miestä löydy niin koira on kyllä hyvää seuraa(parempaa kuin ne huonot miehet).

Tiedätkö että jos et huolehtisi koirastasi se söisi sinut.

Vierailija
12/79 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ap sellaiset naiset joilla on koiria, eivät vain ole sinua varten? Siis vaikka olisivat hetken koirattominakin, niin kenties tietyntyyppiset ihmiset ottaa koiria ja ne eivät sitten luonteeltaan ole ap:lle sopivia?

Jos pelkäät, että koira syrjäyttää sinut, niin kyllä sen tekee sitten lapsetkin.

Vierailija
13/79 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira kai yleensä otetaan siksi, että halutaan koira.

Vierailija
14/79 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on ehdottomasti plussaa. Koiran pitäminen kertoo säännöllisestä elämästä ja huolehtimisesta.

Vierailija
15/79 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen mies kokee koiralle alemmuutta?

Ja on ihan luonnollista että yksinäinen mies/nainen haluaa seuraa, vaikka eläinseuraa. Naisilla on myös sisäänrakennettu taipumus hoivata. Jos ei ole miestä eikä lapsia niin eläin tarvitsee hoivaa, vastapalveluna saa vilpitöntä rakkautta.

Olen 47 vuotias mies... Minulla on vaimo ja 2 tytärtä. Kummatkin tosin muuttaneet pois.

Meillä oli koira joka menehtyi yli 10 vuotiaana noin vuosi sitten.

Olen sanonut vaimolleni että ei enää eläimiä kiitos, mutta ihan rehellisesti sanottuna tämä on mennyt ihon alle. Sillä kovasti uutta koiraa vaimo haluaisi.

Tässä esimerkki siitä miksi koira on mennyt miehen edelle. Ikävää sanoa näin mutta jonkun sortin eläinhulluus aiheuttaa suurta kinaa tällä hetkellä parisuhteessa.

Vierailija
16/79 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira on ehdottomasti plussaa. Koiran pitäminen kertoo säännöllisestä elämästä ja huolehtimisesta.

Vela-naisesta tulee naisellisempi koiran kanssa kuin ilman. On mukavan pehmeää ja herttaista, jos naisella on jotain hoidettavanaan. 

Vierailija
17/79 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on erittäin hyvä keino tutustua uusiin ihmisiin. Minulla on söpö pieni jackrusselinterrieri ja AINA jos menen sen kanssa kaupungille tai paikkaan, jossa on ihmisiä, joku tulee juttelemaan. Puhumattakaan näistä koiranulkoilutustutuista, samojen ihmisten kanssa tulee juteltua tuon tuosta. Erittäin hyvä keino sinkulle, miehelle tai naiselle, tutustua ja vieläpä kaltaisiinsa eläinrakkaisiin ihmisiin.

Vierailija
18/79 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet valinnut vaimoksesi naisen, joka ei halua koiraa. Mitä väliä sillä on, jos tuttavapiirisi naiset haluavat miehen, joka haluaa koiran? Ethän sinä ole heidän kanssaan parisuhteeseen menossakaan.  Minä tapaisin kolmekymppisenä mieheni koirapuistossa. Meillä kummallakin oli siis koira. En ikinä olisi voinut ajatellakaan parisuhdetta miehen kanssa, joka ei haluaisi koiraa. 

Vierailija
19/79 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin ekan kerran 17-vuotiaana sinkkuna oman koiran. Ja mies löytyi silti. Erosin vähän päälle kolmekymppisenä, oli kolme lasta ja pari koiraa. Ja oho, uuden miehen kanssa kohta 10 vuotta oltu.. Koiria on kaksi edelleen. En olisi alkanut edes seurustelemaan miehen kanssa joka ei koirista piittaa. Ne on perheenjäseniä myös. 

Vierailija
20/79 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat ovat uskollisia ja niillä on pitkä märkä kieli. Ei mulla muuta.