Mitä miehesi tekee tällä hetkellä?
Miten on.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istuu tässä parvekkeella mun kanssani ja juo viiniä. Käski kertoa teille, että on ilman paitaa😊
Kerro terkut miehellesi!
Kerroin, kiitos. Nyt se onkin ihan tohkeissaan yhden hengen fan clubistaan. Ja terveisiä takaisin😃
Kiitos :D
Toivottavasti nukkuu. Kello on yli 2 yöllä siellä kaukana missä on...
Syvältä että on reissussa kun esikoinen päätti peruskoulunsa. Mutta tätä se työelämä nykyisin on. Kahden viikon reissu taas kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istuu tässä parvekkeella mun kanssani ja juo viiniä. Käski kertoa teille, että on ilman paitaa😊
Kerro terkut miehellesi!
Kerroin, kiitos. Nyt se onkin ihan tohkeissaan yhden hengen fan clubistaan. Ja terveisiä takaisin😃
Onhan meitä nyt enemmän fanittamassa! :D
Hän voisi vähän avata sieluaan meille: Mikä on hänen kantansa sanalliseen kouluarviointiin ja teinityttöjen kevätjuhlapukeutumiseen?
Touhuaa pihalla moottorisahan kanssa, itse lähden mukaan kun juon kahvini.
Vierailija kirjoitti:
Mies on saunomassa mökillä 100 kilsan päässä.
Ja soittelee sieltä minulle. On tehnyt sitä ennenkin. En nyt jaksa kuunnella, en ole vastannut. Juuri yrittää taas, kahdeksatta kertaa.
Ja tämä ei ole provo. Yhteisiä öitä viettäessämme en tiennyt että on varattu, nyt tiedän.
Lähti äsken yhteisen kaverimme tupareihin.
Itse en jaksanut, selkä kamalan kipeä ja olen siis viimesilläni raskaana.
Odottelee Tukholmassa lentokonetta jolla pääsee kotiin Helsinkiin. Juoksi siellä pari tuntia sitten maratonin.
Vierailija kirjoitti:
Joi 24 pacin kaljaa ja nyt makaa sammuneena olohuoneen sohvalla en kohta jaksa enään!
Mun mies, tai kohta entinen, tekee sitä joka ilta joka jumalan päivä. En jaksa odottaa että ero tulee voimaan.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, en ole tavannut häntä vielä. :(
Täällä sama juttu.
Löytäisipä tuommoisen paidattoman parvekemiehen, täytyy pyytää iltarukouksessa, taas.
Paidattomalle pavekemiehelle ja vaimolleen hyvän kesän toivotukset ja terkut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro terkut miehellesi!
Onhan meitä nyt enemmän fanittamassa! :D
Hän voisi vähän avata sieluaan meille: Mikä on hänen kantansa sanalliseen kouluarviointiin ja teinityttöjen kevätjuhlapukeutumiseen?
Herra insinööri pitää enemmän numeroarvioinneista, koska sanallinen jättää kuulemma ".tulkinnanvaraa". Ja teinitytöt saavat kuulemma pukeutua niin kuin haluavat, me olemme kuitenkin liian vanhoja ymmärtääksemme mikä on coolia tällä hetkellä.
Terveiset kaikille faneille❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä sama juttu.
Löytäisipä tuommoisen paidattoman parvekemiehen, täytyy pyytää iltarukouksessa, taas.
Paidattomalle pavekemiehelle ja vaimolleen hyvän kesän toivotukset ja terkut!
Hih, sinne myös❤️
Pelaa poikansa kanssa jalkapalloa ja käy sen jälkeen hakemassa meille kaikille noutoruokaa illaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä sama juttu.
Paidattomalle pavekemiehelle ja vaimolleen hyvän kesän toivotukset ja terkut!Hih, sinne myös❤️
Kiitos!
Pitäkää peukkuja mun toiveelle, ja, jos uskoa piisaa, laittakaa tekin puolestani pyyntöä yläkertaan, jos paremmin huomioidaan kiireen keskellä, kun useampi ottaa yhteyttä. Kiitos! 😇
Ronkkii pallejaan sohvalla.