Mitä miehesi tekee tällä hetkellä?
Miten on.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Istuu tässä parvekkeella mun kanssani ja juo viiniä. Käski kertoa teille, että on ilman paitaa😊
:D . Terkkuja vain miehellesi, että voisi ehkä iloksesi ottaa ne housunsakin pois. Ja tämäkin on käsky ;) .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istuu tässä parvekkeella mun kanssani ja juo viiniä. Käski kertoa teille, että on ilman paitaa😊
:D . Terkkuja vain miehellesi, että voisi ehkä iloksesi ottaa ne housunsakin pois. Ja tämäkin on käsky ;) .
Kerroin terveiset, mutta vielä on kuulemma liian kylmä. Tulee katkarapuilmiö😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerroin terveiset, mutta vielä on kuulemma liian kylmä. Tulee katkarapuilmiö😁
Aijai, miehelläsi on selvästi vielä opettelemista tuossa käskyjen tottelemisessa. Jos nainen käskee, että housut pois, niin silloin mies tottelee, riisuu kilttinä poikana heti ne pöksyt, eikä mieti rapuja. Kerro hänelle nyt vielä terveisiä, että seuraavan kerran kun sanot sille jonkun käskyn, niin sen on vain toteltava ja muut pulinat pois.
Vierailija kirjoitti:
On kaverinsa mökillä, minä lapsen kanssa kotona.
Tosi surullista.
Joi 24 pacin kaljaa ja nyt makaa sammuneena olohuoneen sohvalla en kohta jaksa enään!
Pelaa tietokoneella sen aikaa kun minä nukutaan vauvaa.
Kun vauva nukahtaa niin kömmitään olkkarin sohvalle toistemme kainaloon katsomaan Bumtsi Bumia :D
Mies lähti hetki sitten ulos huoltamaan ruohonleikkuria, minä rupean lakkaamaan kynsiä.
Pötköttää patjalla lattialla kyljessäni ja somettaa omalla puhelimellaan. Olemme vanhemmillani kylässä.
Vierailija kirjoitti:
Joi 24 pacin kaljaa ja nyt makaa sammuneena olohuoneen sohvalla en kohta jaksa enään!
Enään paljasti porvoon ;)
Vierailija kirjoitti:
Kerro terkut miehellesi!
Kauppareissulla kaverin kanssa. Reissu kestäny jo 1 1/2 tuntia vaikka kauppa kilsan päässä. Ei muuten harmita mut ois jo nälkä, sauna lämmin ja kaikkein pahinta, mulla on koht siideerit loppu.
Korjaa veljensä kanssa meidän autoa pihalla. Huvittava tilanne, koska mieheni ei tavallisesti ole todellakaan mikään autonrassaaja 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro terkut miehellesi!
Kerroin, kiitos. Nyt se onkin ihan tohkeissaan yhden hengen fan clubistaan. Ja terveisiä takaisin😃
Makaa sohvalla ja kyttää telkkua. Ei tarvitse edes vilkaista :(