Uutisvuoto todennäköisesti jatkuu, kuka Tervon tilalle
Koska lopettamispäätös olis jo ilmoitettu.
Ketä veikkaat Jari Tervon tilalle?
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heli Sutela. Olisi kohtuullista saada joku nainen näin ohjelman loppumetreillä. Ohjelmahan on jo pilalla, niin sama vaikka laitettaisiin akka sinne.
Johan Peter Nymanin tilalle tuli nainen.
Niin, sehän ei ole mahdollista, että naisia olisi enemmistö. Kaikki miehiä ei haittaa ketään, mutta 1/3 akkaa on jo melkein liikaa.
Miki Liukkonen olisi mielenkiintoinen
Jaakko Heinimäki, Kari Hotakainen, Esko Valtaoja, Tuomas Kyrö, Arto Nyberg tai Jan Erola.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heli Sutela. Olisi kohtuullista saada joku nainen näin ohjelman loppumetreillä. Ohjelmahan on jo pilalla, niin sama vaikka laitettaisiin akka sinne.
Niin, sehän ei ole mahdollista, että naisia olisi enemmistö. Kaikki miehiä ei haittaa ketään, mutta 1/3 akkaa on jo melkein liikaa.
Minulle kävisi vaikka 3/3 naisia, kunhan ovat kaikki fiksuja ja viihdyttäviä. Minusta ensisijaisesti pitäisi valita taitojen (politiikan tuntemus, yleissivistys, tilannetaju, komiikka, jne) perusteella eikä siksi, että on nainen/mies. Ei siis mitään sukupuolikiintiöitä vaan tehtävään parhaiten sopiva henkilö.
Matti Klinge, jotta ruutuun saadaan älyä, tyyliä ja sivistystä!
Sympaattinen ja kaunis Irja Askola on jäämässä eläkkeelle ja joutaa kommentoimaan vitsikkäästi.
Vierailija kirjoitti:
Joku maahanmuuttaja tai mielellään turvapaikanhakija, koska ohjelma on ummehtuneet suomalainen. Mielellään kielitaidoton muslimimies jostain kehitysmaasta. Tulkin järjestämisen pitäisi olla ratkaistavissa oleva ongelma. Ja kaikki osanottajat sekä puheenjohtaja miehiä, ettei tule uskonnollisia ongelmia tai sitten Baballe huivi päähän.
Ehkä sun pitäis mennä puhumaan jollekin tuosta sun ahdistuksesta. Tämä taitaa olla väärä ketju pahan olon purkamiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku maahanmuuttaja tai mielellään turvapaikanhakija, koska ohjelma on ummehtuneet suomalainen. Mielellään kielitaidoton muslimimies jostain kehitysmaasta. Tulkin järjestämisen pitäisi olla ratkaistavissa oleva ongelma. Ja kaikki osanottajat sekä puheenjohtaja miehiä, ettei tule uskonnollisia ongelmia tai sitten Baballe huivi päähän.
Ehkä sun pitäis mennä puhumaan jollekin tuosta sun ahdistuksesta. Tämä taitaa olla väärä ketju pahan olon purkamiselle.
Viestin poistattajahan se tässä ahdistui :D Minä yritin keksiä jotain uutta ja erilaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viestin poistattajahan se tässä ahdistui :D Minä yritin keksiä jotain uutta ja erilaista.
En poistattanut, se oli joku muu. Mutta minun ansiostani poistettu viestisi elää lainauksessani, eli ole hyvä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle kävisi vaikka 3/3 naisia, kunhan ovat kaikki fiksuja ja viihdyttäviä. Minusta ensisijaisesti pitäisi valita taitojen (politiikan tuntemus, yleissivistys, tilannetaju, komiikka, jne) perusteella eikä siksi, että on nainen/mies. Ei siis mitään sukupuolikiintiöitä vaan tehtävään parhaiten sopiva henkilö.
Ohjelmahan on käsikirjoitettu. Tervo ei ole mitenkään ylivertainen politiikantuntija tai edes hauska. Kuka tahansa korvaisi tuon hörisijän. Kummasti sukupuolella ei ole väliä, kunhan enemmistö on miehiä. Päinvastoin ollessa aletaankin miettiä, että nyt on asiat huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En poistattanut, se oli joku muu. Mutta minun ansiostani poistettu viestisi elää lainauksessani, eli ole hyvä :)
Kiitos, sinä olet huomaavainen ja huolehtivainen palstatoveri :) En itse asiassa epäillytkään, että juuri sinä olisit poistattaja.
Lenita Airisto, Markku Veijalainen, Hannu Karpo tai Titta Jokinen. Heidän jälkeensä tv on mennyt alaspäin.
Kaarina Hazard