Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka ison osan miehistä kanssa koet fyysistä kemiaa?

Vierailija
03.06.2017 |

En puhu nyt ulkonäöstä, vaan siitä mikä selviää vain kun on läheisemmässä kontaktissa. Esim. istuu lähekkäin tai suutelee. Feromoneista kai kyse, eli siitä että toinen tuoksuu/maistuu hyvälle.

Ap:llä joka viides tai kuudes niistä miehistä, joiden kanssa olen treffaillut.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vähän, etten halua mennä 99 % edes lähelle, saati suutelemaan. Suurin osa miehistä on täysin mielenkiinnottomia.

Vierailija
2/16 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvan kanssa. Ehkä yksi mies kiinnostaa viidessä vuodessa. Loput ei kiinnosta yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvassa on, alle 5%

Vierailija
4/16 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla siihen kiinnostuksen heräämiseen vaikuttaa miehen tekemät aloitteet - tapa, miten hän katsoo, tuo itseään tykö jne. Ja nyt sitten nämä tasa-arvoa vaativat miehet haluavat jättää aloitteen naiselle. Olen tavannut elämässäni (40 v) ehkä 4 miestä, joita kohtaan voisin itse tehdä aloitteen, jos uskaltaisin. 

Vierailija
5/16 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huumaannun kaikista nuorista, yli 180-senttisistä, hyväkasvoisista ja  -kroppiaisista nuorista miehistä. Sen sijaan päälle kolmekyppisistä kiinnostaa ehkä 0.1%.

t. nainen 50 v

Vierailija
6/16 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0,001 promillen?

Vierailija
7/16 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan ikinä...eli 0%

M49

Vierailija
8/16 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti liian monet miehet ovat tylsiä ja täysin mielenkiinnottomia. Muutaman tunnin tutustumisen jälkeen voi varmuudella sanoa, mitä miehellä on kohta sanottavaa. Lisäksi he ovat kovin turvallisuushakuisia, etenkin yli 40-kymppiset. En ole lesbo, jos sillä nyt yritetään ratkaista asia. 

Vastaus ap:n kysymykseen: valitettavasti liian harvoin!

Vierailija
9/16 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin vähän, etten halua mennä 99 % edes lähelle, saati suutelemaan. Suurin osa miehistä on täysin mielenkiinnottomia.

Toki näin. Mutta kiinnostaa, paljon niistä miehistä jotka sen deittiseulan alunperin läpäisevät, eli voisivat muilla kriteereillä olla hyviä matcheja, mutta jos kemia jää puuttumaan niin tuntuu, että jotain puuttuu. Uskon myös, että tuon lajin kemiaa voi olla sellaisen miehen kanssa joka ei muuten kiinnostaisi tippaakaan, koska kyse tuossa on vain karkeasta biologiasta ja geenien yhteensopivuudesta. Se ei siis mitenkään riitä suhteeseen, mutta on vetovoiman kannalta yksi olennainen asia.

Vierailija
10/16 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole treffaillut sitten teini-iän, mutta kuvailemaasi kemiaa olen tähän mennessä kokenut kahden miehen kanssa, ja ikää on 50+.

Vierailija
11/16 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmmm...

Hyvä kysymys. Ehkä joka 20. mies kiinnostaa?

Vai tarkoitatko treffeillä tavattuja?

En ole koskaan harrastanut treffejä, tapaan ihan muissa merkeissä ihmisiä.

Minä olen niin yliseksuaalinen, että ajattelen usein lähelläni istuvaa/ treenaavaa/ puhelevaa miestä alasti.

Mietin päivittäin, millainen joku lähelläoleva mies on ilman vaatteita, miten hän puhuu kiihottuneena,

onko hän kiihkeää sorttia, onko hänellä katseessaan tiettyä paloa ja olemuksessaan charmia.

Taidan olla seksihullu?

Miehet ainakin vaikuttavat usein haluttomilta, vaisuilta.

Minua on parikymppisestä asti miesystävät nimitelleet kyltymättömäksi ja "koneeksi".

Kaipaan enemmän tulta, enemmän testosteroninhajua!

N47

Vierailija
12/16 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta vain yhdestä ja samasta miehestä kohta 36 vuoden ajan, edelleen innostusta riittää.

Vierailija
13/16 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin kerran 5-vuodessa joku nappaa.

14/16 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekoilla treffeillä kun pääsee samaan sänkyyn halii ja pusuttelee loppu onki sitten historiaa. Harvoin näin tapahtuu juuri siksi koska kemiat ei vaan kohtaa. Mut sitku ne kohtaa on kyll sairaan hyvää! Tosin en kyllä tiedä miks jotkut naiset tekee sitä et ne sanoo en voi tulla sunkaa kattoo netflixii koska tiedän sen menevän rakasteluks. Aika tyhmää naisten valittaa et ei ole ketään. Koska jos kerta tuossakin tilanteessa missä mies kiinnostaa. Niin silti pakko vetää jotain ihme pihtailu roolia. Varmaan taas jotain naisten käänteis psykologia pelejä.

Vierailija
15/16 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiinnostunut elämässäni noin viidestä miehestä, ja niistä kolmen kanssa oli kemiaa, eli himo kasvoi kun suutelemaan pääsi ja seksi oli sellaista "sulautumista".

Välillä toki tapaa joitain miehiä joiden kanssa on "värinää" ilmassa jossain julkisissakin, vaikka ei tunne toisia eikä puhuta mitään.

Niitä tulee vastaan ehkä kerran vuodessa-parissa.

Vierailija
16/16 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kovaa jos mahdolliset kumppanit on noin harvassa. Miehellä ei ole noita ongelmia vaan kelvollisia panokumppaneita tulee vastaan koko ajan jos kaupungilla kävelee. Tosin kaikkien kanssa ei pitkään viitsisi olla, mutta paneminen aina käy. Ei olla niin pikkumaisa ja ronkeleita noissa asioissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi