Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jep! Kevään ylioppilas on sitten niin kovassa krapulassa, että ei pystytty lähtemään lakitukseen.

Vierailija
03.06.2017 |

Poikamme oli illalla ulkona kavereiden kanssa ja varoittelin jo etukäteen, että ajoissa kotiin. Nyt makaa sängyssä huonossa kunnossa ja käynyt pari kertaa oksentamassa. Ei toivoakaan, että oltaisi lähdetty lakitukseen. Kotiin tuli joskus neljän ja viiden välissä ja ehdin sitä ennen jos soittamaan kymmenkunta kertaa ja aina oli "tulossa". Voi v..u!
Mitä tehdään, kun suku saapuu paikalle klo 15?!

Kommentit (126)

Vierailija
81/126 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs tänään? vieraita monesti tulee vielä su ja voi olla jossain perheen perillinen dokannut ittensä kanttuvei. 

Vierailija
82/126 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuossa tapauksessa pojulle opetetaan se karu läksy että vaikka olisikin huono olo niin sovitut hommat hoidetaan. Oppiipa seuraavalla kerralla miettimään kauanko voi vetää viinaa ja olla seuraavana päivänä kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/126 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noloa. Ei edes ennen lakkiaisia pysty pitämään itseään selvänä. Mitä vielä odotettavissa? Tuo on merkki siitä, että nuori dokaa.

Eiköhän se ole ilman merkkejäkin aika itsestäänselvää, että nuori ja vanhempikin dokaa. Suurin osa suomalaisista kuitenkin tekee niin. :D

Vierailija
84/126 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buranaa ainakin 800 mg naamaan ja krapula helpottaa.  Panadolia ei alkoholin kanssa eikä krapulaan.  Buranaa voi ottaa alkoholinkin kanssa.

Vierailija
85/126 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävisin itse hakemassa sivukautta todistuksen ja lakin koululla. Mahataudin verukkeella. Noin on jollekin oikeasti voinut käydä, jos juhlii päivää liian aikaisin.

Hakemassa lakin? Eikös se ole itse ostettava? Minun lakkini on Sokokselta, eikä koulusta.

Vierailija
86/126 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäsikö poika?

Vierailija
87/126 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävisin itse hakemassa sivukautta todistuksen ja lakin koululla. Mahataudin verukkeella. Noin on jollekin oikeasti voinut käydä, jos juhlii päivää liian aikaisin.

Hakemassa lakin? Eikös se ole itse ostettava? Minun lakkini on Sokokselta, eikä koulusta.

Eikö teillä laitettu opettajien puolesta lakkia päähän? Menitkö kouluun hakemaan todistuksen ja sieltä sitten Sokokselle vai ensin Sokokselle ja sitten lakki päässä hakemaan todistus koululta?

Vierailija
88/126 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö koulun lisäksi sukulaisillekin voi ilmoittaa, että pojalle tuli ankara vatsatauti / ruokamyrkytys ja juhlat on ikävä kyllä pakko perua.

Haha, erittäin uskottavaa :D

Vierailija
89/126 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoa pojalle piristävää sumppia tai edes pikkaset kahvit

Vierailija
90/126 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä kertomus uskottava?

Missä ap?

Maanpaossako?

Vierailija
91/126 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukion rehtori ja opet on kyllä tottunet, että mahatautiepidemia tahtoo iskeä lakkiaisten alla.

Vierailija
92/126 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tuossa tapauksessa pojulle opetetaan se karu läksy että vaikka olisikin huono olo niin sovitut hommat hoidetaan. Oppiipa seuraavalla kerralla miettimään kauanko voi vetää viinaa ja olla seuraavana päivänä kunnossa.

Joo, curling pitää lopettaa edes jo tässä vaiheessa.

Muutama vuosikymmen sitten, juhlakalu ei olisi edes kehdannut  tai uskaltanut moisesta pikkuasiasta äidille itkeä.

Vierailija
93/126 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs tänään? vieraita monesti tulee vielä su ja voi olla jossain perheen perillinen dokannut ittensä kanttuvei. 

Sununtaina se on ymmärrettävämpää, naureskellaan vaan että oliko rankat juhlat. Eipä tuo lauantaikrapulakaan silti mikään maailmanloppu ole, eikä tarkoita että ap olisi epäonnistunut kasvattajana, poika olisi alkoholisti tai perhe olisi wt. Sattuuhan sitä.

Vierailija
94/126 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ap?

Maanpaossako?

Varmaan päivystää täällä palstalla jos on juhlien järjestelyt (ja jälkikasvun saaminen esiintymiskuntoon) meneillään.

Vierailija
95/126 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tämä oli se Kuninkaantien lukion "estynyt" lakinhakija :D

Vierailija
96/126 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakki on vissiin kanssa koululla? Eikö se ole tapana viedä edellisenä päivänä valmiiksi? 

Minun lapseni yo-juhlissa nuoret tulivat aamulla juhliin lakkiensa kanssa ja pitivät ne kdessään/sylissään kunnes ne sai laittaa päähänsä.

Vierailija
97/126 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö teillä laitettu opettajien puolesta lakkia päähän? Menitkö kouluun hakemaan todistuksen ja sieltä sitten Sokokselle vai ensin Sokokselle ja sitten lakki päässä hakemaan todistus koululta?

nauran, älkää olko nyt noin koomisia

Vierailija
98/126 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä jatko?

Vierailija
99/126 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokseenkin kummallista jos edellisenä päivänä pitää lähteä juhlimaan. Kai sitten joissain "piireissä" noinkin tehdään. Ei sitten ap:lla ollut pojalle edellisiltana mitään järkevää tekemistä kuten juhlien järjestelyssä auttamista tms? Kyllä meillä ainakin nuoret ovat itse olleet täysillä mukana järjestelyissä eikä olisi tullut mieleenkään lähteä ryyppäämään edellisiltana.

Minua oli kovasti vaikka 'kaljoille' ylioppilaskirjoitusten aikaan eräs luokan tyttökaveri.  Seuraavana päivänä oli siis kirjoitukset, muistaakseni reali, hänelläkin.  No en lähtenyt, loukkaantui tai ei.  Piti kerrata tietysti viimeisenn asti ja olla selvä- ja teräväpäinen seuraavana aaamuna.  Vedinkin viittä vaille l:n siitä. -  Tämä kaveri oli myös sellainen että  tuli luokseni (vuokrakämppä kaupungissa velipojan kanssa)  kirjoituksia edellisenä iltana ja näki pöydällä seuraavaksi päiväksi varaamani banaanit veljelle ja mulle kirjoituksiin (kirjoitimme molemmat) ja oli vailla banaania  'kun ei ollut syönyt koko päivänä'.  No söi yhden, ja oli vailla toista banaania.  Sanoin että ei käy kun ne ovat eväitä.  Tapahtui 70 -luvun alussa ja raha oli tiukassa minunkin vanhemmillani ja vaikka ei olisi ollutkaan niin ne olivat yo -kirjoitusten eväitä, josta hän oli tietoinen.  Että härskiä hommaa ja minä olin niin  'hyvin kasvatettu', että vieläkin muistan että kielsin ottamasta.  Oli niin huonoa käytöstä kieltää vissiin.  Vaikka kyllä ymmärsin että kuka siinä huonosti käyttäytyi; olisi niillä kaljarahoillaan saanut hyvät ruuat kaupasta.

Vierailija
100/126 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä ap?

Maanpaossako?

Varmaan päivystää täällä palstalla jos on juhlien järjestelyt (ja jälkikasvun saaminen esiintymiskuntoon) meneillään.

Juhlat oli kylläkin jo eilen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi