Vakuutus saasta yhtiö vei köyhän yh:n rahat
Lapsi oli avannut keittiön hanan ja lavuaari oli tukossa vesi valui lattialle kauan,, tuli vesi vahinko ,lattia piti avata ja korjata. Ahne vakuutus yhtiö pakotti maksamaan ison oma vastuun 500€. Sinne meni säästöt ruoka ja vaate rahat en tiedä mistä saan rahaa nyt??
Kommentit (18)
Olisiko ollut parempi, että olisi 500 euron sijaan maksanut koko laskun?
Nythän pääsi halvalla.
Sulla on incelli tänään luokattoman surkeita provoja.
Paljonko olisi ap:lle maksanut, jos vakuutusta ei olisi ollut? Kymmeniä tuhansia varmaan.
Ja poliisi antoi vielä kamera sakon
Sattuiko tuo ennen vai jälkeen ylinopeussakon saamisen?
Huume-harhoissasi itse avasit hanat, sulla edes lasta ole.
Joku täältä palstalta varmaan antaa ne rahat😂😂😂😂😂🤦🤦🤦🤦🤦
Se "omavastuu" -kohta vakuutussopimuksessa pitäisi varmaan nimetä paremmin, että tietäisi, että kyseessä on oma vastuu tämän osuuden maksamisesta.
Vetelitkö kersaa remmillä perseelle niin että tuntuu?
Miksi lasta ei ole valvottu?
Onko tässä tapauksessa ainekset lastensuojeluun?
Oliko lavuaari täynnä vettä Olisiko lapsi voinut hukkua?
Entä veden valuminen lattialle ja mahdollinen sähköiskuriski?
Kerrotko tarkemmin? Haluamme myös osoitteesi ja henkilötietosi ilmoituksen tekemistä varten.
Vierailija kirjoitti:
Se "omavastuu" -kohta vakuutussopimuksessa pitäisi varmaan nimetä paremmin, että tietäisi, että kyseessä on oma vastuu tämän osuuden maksamisesta.
Mikä on kyllä outoa. Joskus vahinko ei ole millään tavoin itse aiheutettua, silti joutuu maksamaan omavastuun maksettuaan sitä ennen jo vuosia, jopa vuosikymmeniä vakuutusmaksuja.
Tietysti pitää omavastuu maksaa. Ainahan voi irtisanoa koko vakuutuksen ja maksaa remontit itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kyllä outoa. Joskus vahinko ei ole millään tavoin itse aiheutettua, silti joutuu maksamaan omavastuun maksettuaan sitä ennen jo vuosia, jopa vuosikymmeniä vakuutusmaksuja.
Hana ei auennut itsestään, joten itse aiheutettu tilanne
Jaa että ylivuotoreikäkin oli tukittu, jep jep.
Yhdys sanat kin vei vät...