Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos anoppi! Lapsen ylioppilasjuhla päättyi katastrofiin ennen kuin oli alkanutkaan :(

Vierailija
03.06.2017 |

Lapsen ylioppilasjuhlaan koululla sai tulla vanhemmat, sisarukset ja neljä muuta henkilöä. Meitä oli minun, miehen ja meidän nuorimmaisen lisäksi tulossa mun äiti ja kaksi siskoa, sekä mun paras ystävätär.

Niin sitten anoppi ja appi ilmestyikin sinne koulun pihalle juhlavaatteissa ja kukkien kanssa!!! Mies ei ollut kuulemma raaskinut sanoa heille, etteivät mahdu mukaan.

No hirveä riita tietysti siinä koulun pihalla kuka tulee ja kuka ei!! Sain puhuttua miehen vanhemmille järkeä että odottaisivat siinä pihalla kunnes tilaisuus on ohi ja ojentavat sitten kukat.

Mutta sitten joku opettaja oli kuitenkin päästänyt heidät sisään ja mun sisko ja kaveri joutui seisomaan seinän vierellä kuin jotkut palvelijat!!

Oon niin raivoissani, en tiedä miksi aina kun jotain tekee niin muut pilaa sen.

Ja tuossa anoppi pitää meidän lasta kädestä ja lepertee sille!! Pilasi multa nämäkin juhlat ja mun siskolta joka joutuu seisoon korkkareissa tuntitolkulla (onneki mun kaverilla oli converset)

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain tasoa nyt näihin provoihinkin!

Vierailija
2/21 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen kehno provo, yrittäisit edes.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 vähän yritystä nyt..

Vierailija
4/21 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein uskoin. Siihen asti meni hyvin, kun kerrottiin että seisomaan oli osattu ohjata juuri oikeat ihmiset. Nope.

Vierailija
5/21 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sun ystävä siellä teki?! Kyllä isovanhemmilla on mun mielestä suurempi oikeus tulla juhlistamaan lapsenlastaan kun sun kaverilla.

Vierailija
6/21 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää vähän parempi kuin se eilinen, missä "ylioppilaan äiti" valitti, että oli joutunut menemään pitopalveluun laittamaan tilaamiaan ruokia, koska ystävättären amiksesta valmistuneet kokkikaksoset olivat juhlimassa omia valmistujaisiaan. 

Vierailija
7/21 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sun ystävä siellä teki?! Kyllä isovanhemmilla on mun mielestä suurempi oikeus tulla juhlistamaan lapsenlastaan kun sun kaverilla.

No pääsääntöisesti olen samaa mieltä, mutta poikkeuksiakin mahtuu. Riippuu paljon siitä onko se ystävä läheisempi lapsen kanssa kuin isovanhemmat. Aina ne isovanhemmat eivät ole kaikista läheisempiä.

Vierailija
8/21 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne paikat oli merkattu paperilapuilla. Niin anoppi ja appi ehti istuun kun me oltiin meikkaamassa vessassa. Ap

Vierailija
9/21 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinne tulevat he jotka ovat kutsuttu.

Vierailija
10/21 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilta puolin tietysti reiluuden vuoksi kutsutaan! Oletpa yksinkertainen...

Vierailija
11/21 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä mies kun ei voinut sanoa vanhemmilleen että eivät voi tulla. Minä olisin sanonut appivanhemmille.

Vierailija
12/21 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appi Sappi Anoppi Sanoppi

Vierailija
13/21 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, mä kutsuin mun äidin, siskot ja kaverin, en appivanhempia. Tämä on tärkeä päivä, jonka haluan jakaa minun rakkaiden kanssa! Ap

Mut nyt se on siis pilalla, siskon jalat särkee ja mun bestis itkee koska tuntee itsensä ulkopuoliseksi. Ja anoppi ottaa tietenkin kaiken kunnian juhlista, koska järjesti tarjoilut ym!

Vierailija
14/21 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täääh, Porvoossako nämä yo-juhlat ovat??! Ja äiti ehtii palstailemaan täällä, kun pitäisi olla kohta vastaanottamassa vieraita, laittamassa pasteijoita uuniin lämpiämään ja kohentamassa vielä tukkaa ja katsomassa, ettei kaikki puuteri ole valunut paidalle! Nooh, on niitä parempiakin nähty!

Vierailija
15/21 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vanhempi edes jaksaa olla oman lapsen juhlapäivänä vauvapalstalla? :D

Vierailija
16/21 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne paikat oli merkattu paperilapuilla. Niin anoppi ja appi ehti istuun kun me oltiin meikkaamassa vessassa. Ap

Ei auta vielkään. Mitä niissä lapuissa luki?

Vierailija
17/21 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vanhempi edes jaksaa olla oman lapsen juhlapäivänä vauvapalstalla? :D

Miten niin? Vaatiiko tämä voimia?

Vierailija
18/21 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lopeta jo, ei kukaan lankea näin huonoon provoon. 

Vierailija
19/21 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, mä kutsuin mun äidin, siskot ja kaverin, en appivanhempia. Tämä on tärkeä päivä, jonka haluan jakaa minun rakkaiden kanssa! Ap

Mut nyt se on siis pilalla, siskon jalat särkee ja mun bestis itkee koska tuntee itsensä ulkopuoliseksi. Ja anoppi ottaa tietenkin kaiken kunnian juhlista, koska järjesti tarjoilut ym!

Ehkä se miehes olisi halunnut jakaa hetken omien rakkaittensa kanssa,ootpa itsekäs,jos nyt oot tosissas.

Vierailija
20/21 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täääh, Porvoossako nämä yo-juhlat ovat??! Ja äiti ehtii palstailemaan täällä, kun pitäisi olla kohta vastaanottamassa vieraita, laittamassa pasteijoita uuniin lämpiämään ja kohentamassa vielä tukkaa ja katsomassa, ettei kaikki puuteri ole valunut paidalle! Nooh, on niitä parempiakin nähty!

Eikun vantaalla! No kai ehdin, vieraat tulee vasta yhdeltä. Ja tarjoilut tulee pitopalvelusta, anoppi tilasi ja hoitaa sen puolen. Miehen sisko keittää kahvit. Mä ja mun siskot ja kaveri ollaan terassilla rauhottumassa kun anoppi pilasi juhlat.

Miten mä laitan someen kuvia, missä mun sisko ja kaveri joutuu nojaileen joihinkin puolapuihin ylioppilasjuhlissa?

Kaikki pilalla taas! Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme