Onko kukaan nähnyt Subwayssa miespuolista työntekijää?
Kommentit (18)
Voiko ne karsia hakijoista kaikki miehet tuosta vain? Eikö se ole laitonta?
no siis, suunnilleen joka subwayssa jossa olen asioinut
Miksi tällaisista naisia suosivista rakenteista ollaan yhteiskunnallisessa keskustelussa hipihiljaa?
Kempeleen subissa, mutta oli vain muutaman kuukauden.
Sen jälkeen ei ole ollut miehiä..
USA'ssa reissatessani maistui subit kun ne oli edullisia ja niitä sai kaikkialta. Siellä oli melkein aina miestyöntekijöitä, paljon enemmän/useammin kuin naisia. Suomessa oon nähny vaan yhden ainoan, Ison Omenan Subwayssa. Muualla pelkkiä naistyöntekiköitä.
Nurmijärven Subissa oli se ihana Juho
En yhtään muista olenko nähnyt, mutta yksi miespuolinen tuttavani on sellaisessa kuitenkin työskennellyt. Paikkakunta oli Pori.
Eikö miehet hae sinne ja jos hakee niin miksi valtaosa työntekijöistä on naisia?
Lähisubissani (Vantaalla) on useampikin miespuolinen työntekijä.
Miespuolinen kaveri oli Subissa töissä, mutta työsuhdetta ei jatkettu koeajan jälkeen. Tarkemmin en tiedä mikä meni mönkään, en viitsinyt kysellä. Ihan yleisfiksu tyyppi kyllä, en usko että ainakaan motivaatiosta olisi jäänyt kiinni.
Hämeenlinnan molemmissa subeissa on ollut (voi olla vieläkin) miehiä. Samaten ideaparkissa.
Olen käynyt pk-seudulla silloin tällöin eri subwayssa ja on noissa miehiäkin näkynyt. Vakituisuudesta en osaa sanoa. Säännöllisemmin olen käynyt vain kontulassa ja siinä on ainakin yksi ukko usein paikalla, liekö paikan pitäjä :)
Kampissa muistaakseni ainakin oli.