Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut ihastunut mieheen, jonka uskonto ei hyväksy ei hyväksy esiaviollista seksiä, eikä eri uskontokuntien välisiä avioliittoja

Vierailija
02.06.2017 |

Itse olen ateisti ja tämä mies taas uskonnollinen. Tiedän tällä miehellä olevan tunteita mua kohtaan, mutta usko menee edelle. :/

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hänellä anteliasta siskoa tai muuta naispuolista sukulaista?

Vierailija
2/24 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiko toisinpäin? kirjoitti:

Onko hänellä anteliasta siskoa tai muuta naispuolista sukulaista?

Ei toimi kuinkaan päin. Kyseiseen uskontoon kuuluvat saavat naida vain samaan uskontoon kuuluvia. Hajottaa tää tilanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raaha se mies pois siitä uskonnosta. Jos ei onnistu älä nyt missään nimessä lähde hänen uskon leikkeihin mukaan. Maailma ei tarvitse yhtäkään uskovaista lisää. Ei väliä mikä uskonto

Vierailija
4/24 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raaha se mies pois siitä uskonnosta. Jos ei onnistu älä nyt missään nimessä lähde hänen uskon leikkeihin mukaan. Maailma ei tarvitse yhtäkään uskovaista lisää. Ei väliä mikä uskonto

En oo alkamassa uskovaiseksi, eikä mua haittaa vaikka tää mies uskookin. En vain ymmärrä mihin hän tarvitsee uskontoa, jossa on aivan järjettömiä ihmisten keksimiä sääntöjä. Itse olen kyllä valmis tukemaan miehen uskoa jumalaan vaikken itse uskokaan, jos hän uskonnostaan mun takia eroaisi.

Vierailija
5/24 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo alkamassa uskovaiseksi, eikä mua haittaa vaikka tää mies uskookin. En vain ymmärrä mihin hän tarvitsee uskontoa, jossa on aivan järjettömiä ihmisten keksimiä sääntöjä. Itse olen kyllä valmis tukemaan miehen uskoa jumalaan vaikken itse uskokaan, jos hän uskonnostaan mun takia eroaisi.

Onko jehova?

Miestä arveluttanee se että oma suku/lähipiiri hylkää hänet täysin jos hän avioituu kanssasi.

Uskonto... vittu mitä paskaa!!!!!!!!!!

Vierailija
6/24 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin olet ihastunut, jos arvomaailmanne ei kohtaa? Kulmakarvoihin?

Vierailija
7/24 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko jehova?

Miestä arveluttanee se että oma suku/lähipiiri hylkää hänet täysin jos hän avioituu kanssasi.

Uskonto... vittu mitä paskaa!!!!!!!!!!

Ei oo jehova, eikä uskolla sinänsä ole mulle väliä, kunhan mulle ei tyrkytä uskoaan.

Vierailija
8/24 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin olet ihastunut, jos arvomaailmanne ei kohtaa? Kulmakarvoihin?

Hän on hauska, älykäs, kiltti, empaattinen ja ollaan kiinnostuttu samoista asioista.

Vierailija
9/24 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raahaa se nyt vain pois sieltä ihan kokonaan. Ymmärrän että häneen on varmasti tehty pitkänsitkeä aivopesu, mutta tuskin haluat hänen hihhulointiaan teidän mahdollisille lapsillenne

Vierailija
10/24 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ateisti ja tämä mies taas uskonnollinen. Tiedän tällä miehellä olevan tunteita mua kohtaan, mutta usko menee edelle. :/

Jos mies uskoo raamatun Jumalaan, kysy häneltä että miten raamatun, siis RAAMATUN mukaan avioliitto alkaa! Ei kirkon mukaan vaan raamatun mukaan. Sitten kysy mieheltäsi että mitä on esiaviollinen seksi RAAMATUN mukaan! Voin melkein vaikka lyödä vetoa, että ontuu ja änkyttää näiden asioiden kanssa. Sinulle voin paljastaa että raamatun mukaan avioliitto alkaa kun kaksi tulevat yhdeksi! Siellä ei ole mitään kirkollista avioliittoon vihkimistä, eikä kirkkohäitä! Edes sellaista asiaa kuin pappi et löydä raamatun uudentestamentin seurakuntamallista! Esiaviollinen seksi taas on mahdotonta, kun se avioliitto alkaa juurikin tuosta seksistä, kun kaksi tulevat yhdeksi! :) Mukavia keskusteluja sinulle miehesi kanssa!

Vierailija
11/24 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse uskonnollisesta taustasta mutta kristitty noin yleensä ja kuulun kirkkoon.

Tuntuu absurdilta että jopa muslimit sallivat naimisiinmenon toiseen uskontoon kuuluvan kanssa mutta ei kristityt. Minulle olisi todella tärkeä mennä kirkossa naimisiin mutta kun ei onnistu.

Pieni päivitys uskonnoille nykyaikaan olisi ihan paikallaan.

Vierailija
12/24 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvot on niin iso osa elämää ja vaikuttaa niin paljon valintoihin, että en suosittele kenellekään avioliittoa, jos on iso kuilu arvojen välillä.

Outoja nuo "raahaa pois" kommentit. Ne aikaisemmat arvot voivat vaikuttaa pitkälle eteenpäinkin, vaikka varsinaisen uskonnon jättäisikin, ja muutenkin toisen ihmisen muuttaminen on aina 100*hankalampaa kuin itsensä. Ja mieti, miten hankala sinun olisi itsesikään uskoa/uskonnottomuutta tuosta noin vain vaihtaa.

Todennäköisesti kidutat vain itseäsi (ja ehkä toistakin osapuolta), jos jatkat "yrittämistä". Nenä kohti uusia tuulia!

Vierailija
13/24 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mormoni?

Vierailija
14/24 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mormoni?

Mitä jos jättäisitte uskonnon arvuuttelun väliin? Sillä asialla ei kuitenkaan ole mitään merkitystä.

Vierailija
15/24 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eieiei

Vierailija
16/24 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös uskismies, ja aion löytää uskovaisen vaimon. En halua sellaista puolisoa, jolla on vieras arvomaailma.

Vierailija
17/24 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on lestadiolainen ja haluaa uskoa, jätä rauhaan. Kriisi on kova , jos usko lähtee vahingossa.

Vierailija
18/24 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo alkamassa uskovaiseksi, eikä mua haittaa vaikka tää mies uskookin. En vain ymmärrä mihin hän tarvitsee uskontoa, jossa on aivan järjettömiä ihmisten keksimiä sääntöjä.

Huomautan, ettet voi varmuudella tietää, että ne ovat ihmisten keksimiä sääntöjä. Jos et itse usko, ei se tarkoita, ettei esim. Raamattu ole Jumalan antama ilmoitus ihmisille.

Vierailija
19/24 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo alkamassa uskovaiseksi, eikä mua haittaa vaikka tää mies uskookin. En vain ymmärrä mihin hän tarvitsee uskontoa, jossa on aivan järjettömiä ihmisten keksimiä sääntöjä.

Huomautan, ettet voi varmuudella tietää, että ne ovat ihmisten keksimiä sääntöjä. Jos et itse usko, ei se tarkoita, ettei esim. Raamattu ole Jumalan antama ilmoitus ihmisille.

Ehkä kuitenkin mielummin Koraani Allahin antama ilmoitus ihmisille.

Vierailija
20/24 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se rankka uskonto kun oikein kahdesti kieltää - vai kääntyykö se silloin peräti sallituksi..??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi