Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valmistuin lähihoitajaksi. Häpeän.

Vierailija
02.06.2017 |

Hävettää, että nimi löytyy oppilaitoksen sivuilta. Ja masentaa, kun olen tällainen alisuorittaja, etten pidemmälle ole päässyt.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno, mutta raskas ammatti. Itse olen työskennellyt lähihoitajana jo vuodesta 1999. Olen ylioppilas yli 8:n keskiarvolla ja M:n papereilla. En päässyt suoraa lukiosta yliopistoon mihin hain, jäin 4:n pisteen päähän tavoitepisteistä. Luin lähihoitajaksi, kun en viitsinyt välivuotta pitää (silloin valmistui yo-pohjalta 1,5 vuodessa.) Tässä sitä edelleen ollaan. Tykkään työstäni ja pidän siitä että saan tehdä fyysistä työtä. Tuskin loppuelämääni tätä työtä teen (johtuen tosin siitä, että kroppa tuskin kestää  tätä vanhustyötä yli 60-vuotiaaksi), mutta ehdottomasti arvostan suurinta osaa lähihoitajia. Porukkaan mahtuu aina kaikenlaista tallaajaa ja osa on vähemmän hyviä hoitajia, mutta itse saan kunnian työskennellä aivan mahtavien lähihoitajien kanssa. Voimia ja jaksamista kaikille lähihoitajille :D

Vierailija
22/26 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä noloa lähihoitajan ammatissa on? Olet pyörinyt liikaa täällä vauvapalstalla, oikeassa elämässä lähihoitajia arvostetaan, täällä nyt haukutaan ihan kaikki.

Ei arvosteta oikeassa elämässä. Keisarin uudet vaatteet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä M:n pa<pereilla pääsee Sairaanhoitajaksi. 

Vierailija
24/26 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin pitää opiskella ensin lähäriksi, ennen kuin voi opiskella sairaanhoitajaksi. Voithan jatkaa kouluttautumista. Sitten jos ala kiinnostaa pidemmälle, voit jatkaa kouluttautumista terveystieteisiin tai vaikka lääkäriksi.

Älä puhu asioista mistä et näköjään mitään tiedä :D Sairaanhoitajaksi opiskelu ei vaadi lähihoitajan tutkintoa. Itse olen ylioppilas ja siitä jatkanut suoraan sairaanhoitajaksi. Niin, ja valmistuin viime vuonna.

Vierailija
25/26 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoissa kaupungeissa on vaikea päästä lähihoitajan aikuiskoulutuspuolelle.

Satoja hakijoita tyyliin 15 aloituspaikkaa kohden.

Lähihoitaja on hyvä ammatti. Palkka on ihan jees. Työt ei lopu ikinä. Iso yliopistoista valmistumista päätyy kortistoon, kaupan ja taksikuskeiksi.

Vierailija
26/26 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lähihoitajat voivat mielestäni olla ylpeitä itsestään ja rinnat rottingilla.

Rinnatpa hyvinkin. Kiitos kuitenkin!

M40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän