moro mun nimi on niklas olen 5 luokalla vaikka oikeasti mun pitäisi olla 6 luokalla mutta kävin pienenä starttiluokan lempi ruokaani on pinaattikeitto jossa on kananmunaa tykkään paljon lukemisesta esim harry potter on aika kiva pienenä minä ja roope esit
moro mun nimi on niklas olen 5 luokalla vaikka oikeasti mun pitäisi olla 6 luokalla mutta kävin pienenä starttiluokan lempi ruokaani on pinaattikeitto jossa on kananmunaa tykkään paljon lukemisesta esim harry potter on aika kiva pienenä minä ja roope esitettiin kikulejamme tarhatädeille olen aika hyvä matematiikassa mutta vihaan äidin kieltä en saa juoda energiajuomia koska minulla on sokeri tauti kuuntelen petri nygardia salaa
voisitteko antaa ismo nauhotteita kun ajattelin tehdä hauskan ismo pilan kavereilleni you tube sivulle?? esim ismo kiroilee ja sitten se tarjoo osteri ossille luumukiisseliä :D habbo ukkelini nimi on upeaniklas
en tykkää runescapesta vaikka tykkään fantasiasta vähäsen sitten kun menen ylä asteelle hankin adidaksen repun ja ryhdyn pyromaaniksi kuten aku ankka ryhtyy kertomuksessa liekkimies minusta on kiva leikkiä tulitikuilla mutta en pidä saunasta
plz antakaa ismo ääniä tarvitsen niitä videota varten ps voit lisätä hotmailin jos haluat puhua kanssani kivoista asioista mutta ei saa kiusata
terveisin niklas
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Huijaat. Ei pinaattikeitto ole kenenkään lempiruokaa.
On se munalla.
Huijaat. Ei pinaattikeitto ole kenenkään lempiruokaa.