Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies valehteli lähes kaiken elämästään

Vierailija
02.06.2017 |

Tapasin netin kautta miehen, jonka kanssa alku sujui hyvin; samat kiinnostukset, huumori ja moni muu asia. Halusi suunnitella yhteisen elämän kanssani.
Vähitellen alkoi ilmaantua epämääräistä ja ailahtelevaa käytöstä, mikä laittoi hälyt päälle; luonne ei ollutkaan niin mukava kuin alussa ja mitä oli itsestään kuvaillut. Eniten ihmetytti se, kuinka moitti ex-vaimoaan ja paria muuta naistaan. Muita ei kertonut olleen.
Pikkuhiljaa paljastui naisia olleen reilusti enemmän ja hyväksikäyttöä rahallisesti näitten suhteen. Työpaikkakaan ei ollut se, joka piti olla, ei myöskään ammatillinen asema.
Rahaa kului epämääräisesti (=maksoi aiempia velkojaan). Oli ties mitä suunnitelmaa tulevalle ja vauhtia siis liikaakin ajatustasolla. Rahaa hävisi minultakin pieni summa.
Netistä löytyi tietoa tästä tyypistä.
Kun sain avattua miehen menneisyyttä omin päin, lopetin suhteen. Vähätteli kaikkea ja väitti naisten mustamaalanneen häntä. Viimeiseen saakka vannoi, että rakastaa ja se on ollut koko ajan totta.Huh huh.

Kommentit (133)

Vierailija
121/133 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollaista huijaria voi tunnistaa, sillä osaavat heittäytyä rooliin kuin rooliin eli palvelemaan juuri niitä tarpeita, joita naisella on ja puhuu sitä, mitä nainen haluaa kuulla. Vetoaa tunteisiin ja esittää älykästä tarpeen vaatiessa. Tosin luonne paljastaa pian kyntensä ja älykkyys on vain pintaa. Käyttää taloudellisesti ja muutenkin hyväksi. Kiertoon vaan.

Ei näitä kiertoon kannata laittaa, vaan ohjata hoitoon. Valitettavasti näitä on myös naispuolisia ja olin sellaisen kanssa naimisissa. Valehteli alussa aivan kaikesta ja hän oli jo pitkään ennen minua luonut täysin oman fantasimaailmassa, johon hänen ystävänsäkin uskoivat. Miehen ja naisen kohdalla käytös on todennäköisesti hieman erilaista, sillä vaimoni etsi itselleen ja lapsilleen elättäjää, hän on huijannut joka kuukausi rahaa joltakin, mutta oma aviomies on helpoin kupattava. Nyt moni ajattelee tätä stereotypiaksi, mutta tässä on todellakin kyse persoonallisuushäiriöstä. Kun suhde ja avioliitto perustuu pelkkiin valheisiin, niin mitä siihen jää jäljelle? Valheet koskivat lapsia, taloutta, elämän arvoja, uskollisuutta, avoimmutta, rehellisyyttä, työtä, terveyttä, aivan kaikkea. Jäljelle jää imartelu ja kehuminen, millä toinen sidotaan jatkuvien katteettomien lupausten toteutusta odottamaan. Mutta siinä tyhjenee vain oma pankkitili ja voimavarat.

Vierailija
122/133 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun totuus alkaa paljastua niin se on hirveintä mitä voi kokea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/133 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät myöskään koskaan muutu vaikka niin lupailevat. Elämä on liian kallis hukattavaksi.

Vierailija
124/133 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tuntomerkki varmasti on se jos kaikki tuntuu liian hyvältä ollakseen totta.

Vierailija
125/133 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jone?

Vierailija
126/133 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingistä löytyy ainakin Tomi niminen tapaus. Petossyytteitä yli 20.

Rikosilmoitus tehty, asia etenee.

Varoitin jo uutta uhria, eipä uskonut vaikka laitoin nettikirjoitukset linkkinä ja sanoin et voi näyttää meidän välisen viestinnän. No varoitettu on...

Mun linkki poistettiin, mutta onko sama tyyppi, jolla profiili City-lehden sivulla nimellä X3Male78?

Ja eräältä keskustelupalstalta löytyy myös juttua, kuinka hän on huijannut ja että hänellä on (ainakin ollut) welsh corgi -koira?

Mä oon tähän kaveriin törmännyt kanssa! Aika surullinen tapaus... 

Vierailija
127/133 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mies valehteli nimensä, asuinpaikkansa ja soitteli tuntemattomalla numerolla, ei numeroa ollenkaan puhelin muka työnantajan. Ei kyllä löytynyt netistä sen nimistä. Väitti olevansa sinkku yli 10 vuotta. Kävi sitkeästi oven takana, eikä tajunnut, ettei suhteessa voi olla, jos ei tiedä toisesta mitään. 

Alkuun seurasi minua kotia, joten... Virheeni. Ja esitti surku tarinaa oman elämänsä ankeudesta. 

Kuka tuollaiseen ansaan menee? Huvittava pikemminkin. 

Vierailija
128/133 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on pakotettuja valehtelemaan koska eivät pääse edes treffeille ellei ole se 190cm maisteri

Haukkuu eksiään ja käyttää naisia hyväkseen, eiköhän se ole silloin niin, ettei noilla spekseillä pidäkään päästä treffeille.

Korjatkoon käytöksensä ja elämäntilanteensa ensin sellaiseksi, ettei tarvitse valehdella mistään.  Sitten voi mennä deittipalstalle.

Vierailija
129/133 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitähän piisaa. Toiset miehet usein ihmettelevät, miten naiset lankeavat näihin höpöjen puhujiin. Rehellisyys tuntuu olevan pahasta, mutta kun runoilee tapailemalleen naiselle ihan epäuskottavaa soopaa, niin johan alkaa naisen tunteet roihuta.

No lähtökohtaisestihan sitä ajattelee, että toinen puhuu totta.  Pitäisikö joka ikistä ihmistä pitää aina ensin valehtelijana?

Ei elävässä elämässä niin toimita.  

Rehellisyys pahasta...  kuinka niin?  Kyllä minä yleensä pidän ihmistä rehellisenä ja sellaisena häntä arvostan, sitten vasta lakkaan arvostamista ja uskomasta häntä, jos hän pettää luottamukseni ja kun huomaan että hän valehtelee.   Pääsääntöisesti kuitenkin lähden siitä, että minulle puhutaan totta.  

Vierailija
130/133 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonani loisi muutaman viikon mies, joka valehteli kaikkea. En ollut päästä siitä eroon. Kaikkea valhetta suolti, minkä ehti. Kertoi olevan työpaikallaan ykköskeikkalainen (sairaalassa). Kysyin, miksei ole sitten pitempiä työsuhteita. -Ei halunnut. Jää aikaa harrastuksille.

Harrastus oli tori.fi, jossa oli huijannut myymällä olematonta tavaraa.

Yritti vedota tunteisiin keksimällä tarinoita lapsuudestaan ja miten oli ollut huono avioliitto, kun piti yksi kaljakin juoda salassa, ettei vaimo suuttunut.

Kysyin, milloin tapaa lastaan. -Ei halunnut puuttua heidän nykyiseen onnelliseen elämäänsä.

Rahat usein finito.-  Kertoi antavansa lapselleen. Totuus: osti viinaa.

Nyt kuppaa uuden naisen luona. Kun heitin pois, meni muutana päivä ja majoittui uuden ihanuuden tykö.

Tämmöisiä elämäntaiteilijoita niitä on, on ollut aina.  Aikansa kiertävät naiselta toiselle, kunnes eivät enää kenellekään kelpaa, sillat on poltettu joka suuntaan.  Sitten alkaa varsinainen alamäki. 

Jos ei ymmärrä ajoissa tehdä kunnon korjausliikettä,  edessä on helposti alkoholismi, työttömyys, kodittomuus, kenties rikokset ja sen seuraamukset.  Kuolemakin voi kolkuttaa ennen aikojaan.

Surullisia tarinoita.

Vierailija
131/133 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa, jolla on puheiden mukaan useampi hullu ex, on suurella todennäköisyydellä itse sekopää ja syy parisuhteen ongelmiin. Varsinkin mies joka haukkuu treffeillä ollessaan muita naisia treffikumppanilleen ei ole vaivan arvoinen, todennäköisyydet ovat suuret että päädyt itse myös tuolle haukkumislistalle.

Vierailija
132/133 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tapailin kerran miestä joka kerto eronneensa ja asuvansa väliaikaisesti vanhemmiltaan, eli emme voineet ikinä olla siellä, tämä ok. Yhtäkkiä joku nainen alkoi laittaa mulle viestejä, miten mies asuu hänen kanssaan jne, mies sanoi että hullu eksä, yrittää pilata hänen elämänsä. Noo arvaatte varmaan mikä oli totuus.. Siellähän se asui tietysti, tyttöystävänsä kanssa.

Sama koettu, eli kuulemma vaikea ero vireillä lasten äidistä ja mies ei muka halunnut, että tuleva ex vaimo saisi vihiä uudesta naisesta, koska oli muka niin sairaalloisen musrasukkainen. Mies kuulemma majaili joidenkin kaveriensa nurkissa, ja nämä tunsivat tämän edellisen, joten miehen piti muka viettää kiltisti kaikki aikansa sielä, ettei vaan tulisi mitään riitaa lasten tapaamisesta. Todellisuudessa mies asui toisen naisen luona, ja ei välittänyt vit....kaan siitä hittasiko tämä erotilannetta vai ei.  Paljastui nin, että tämä uusi nainen laitti minulle tulikiven katkuisia viestejä. Toki koko juttu haiskahti niin pahasti kun vaan voi, kun emme muka voineet tavata kuin pari kertaa viikossa max puolituntia. 

Vierailija
133/133 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonani loisi muutaman viikon mies, joka valehteli kaikkea. En ollut päästä siitä eroon. Kaikkea valhetta suolti, minkä ehti. Kertoi olevan työpaikallaan ykköskeikkalainen (sairaalassa). Kysyin, miksei ole sitten pitempiä työsuhteita. -Ei halunnut. Jää aikaa harrastuksille.

Harrastus oli tori.fi, jossa oli huijannut myymällä olematonta tavaraa.

Yritti vedota tunteisiin keksimällä tarinoita lapsuudestaan ja miten oli ollut huono avioliitto, kun piti yksi kaljakin juoda salassa, ettei vaimo suuttunut.

Kysyin, milloin tapaa lastaan. -Ei halunnut puuttua heidän nykyiseen onnelliseen elämäänsä.

Rahat usein finito.-  Kertoi antavansa lapselleen. Totuus: osti viinaa.

Nyt kuppaa uuden naisen luona. Kun heitin pois, meni muutana päivä ja majoittui uuden ihanuuden tykö.

Hyvin näyttää naisille kelpaavan. Hullua.