Mies valehteli lähes kaiken elämästään
Tapasin netin kautta miehen, jonka kanssa alku sujui hyvin; samat kiinnostukset, huumori ja moni muu asia. Halusi suunnitella yhteisen elämän kanssani.
Vähitellen alkoi ilmaantua epämääräistä ja ailahtelevaa käytöstä, mikä laittoi hälyt päälle; luonne ei ollutkaan niin mukava kuin alussa ja mitä oli itsestään kuvaillut. Eniten ihmetytti se, kuinka moitti ex-vaimoaan ja paria muuta naistaan. Muita ei kertonut olleen.
Pikkuhiljaa paljastui naisia olleen reilusti enemmän ja hyväksikäyttöä rahallisesti näitten suhteen. Työpaikkakaan ei ollut se, joka piti olla, ei myöskään ammatillinen asema.
Rahaa kului epämääräisesti (=maksoi aiempia velkojaan). Oli ties mitä suunnitelmaa tulevalle ja vauhtia siis liikaakin ajatustasolla. Rahaa hävisi minultakin pieni summa.
Netistä löytyi tietoa tästä tyypistä.
Kun sain avattua miehen menneisyyttä omin päin, lopetin suhteen. Vähätteli kaikkea ja väitti naisten mustamaalanneen häntä. Viimeiseen saakka vannoi, että rakastaa ja se on ollut koko ajan totta.Huh huh.
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Onko miehen nimi Jose?
Mistä päin tää on?
Hehee. Onko L taas vapailla markkinoilla. Kertoo lapsuudestaan ja sairaudestaan, ammatti ylpeydestaan ja miten oli paras opiskelija ryhmässä. Nyt pa velkoineen ja asunnoton.
Ihmisillä on typerä harhaluulo uskoa aina ensimmäiseen saamaansa informaatioon.
Itse en luota enää edes teevee-uutisiin enkä iltalehtiin, varsinkaan hesariin. Toki ymmärrän, että juttu voi olla faktaakin, mutta mikä sen vaikutin tai motivaatio on, on eri juttu. Tarkoitus nimenomaan vaikuttaa. Objektiivisia toimittajia on vähän.
Eli sama juttu, kun tutustut uuteen ihmiseen. Kannattaa miettiä onko se aina niin kuin sitä kerrotaan. Mikä on kertomuksen tarkoitus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko miehen nimi Jose?
Mistä päin tää on?
Alkaako J:llä?
siemailija kirjoitti:
Ihmisillä on typerä harhaluulo uskoa aina ensimmäiseen saamaansa informaatioon.
Itse en luota enää edes teevee-uutisiin enkä iltalehtiin, varsinkaan hesariin. Toki ymmärrän, että juttu voi olla faktaakin, mutta mikä sen vaikutin tai motivaatio on, on eri juttu. Tarkoitus nimenomaan vaikuttaa. Objektiivisia toimittajia on vähän.
Eli sama juttu, kun tutustut uuteen ihmiseen. Kannattaa miettiä onko se aina niin kuin sitä kerrotaan. Mikä on kertomuksen tarkoitus?
Itsenäisesti ajattelevat ihmiset ovat ikävä kyllä harvassa. Viimeistään siinä vaiheessa, kun isketään tutkimus pöytään, niin ollaan täysin vakuuttuneita, vaikka noitakin pitäisi tarkastella kriittisesti.
Helsingistä löytyy ainakin Tomi niminen tapaus. Petossyytteitä yli 20.
Rikosilmoitus tehty, asia etenee.
Varoitin jo uutta uhria, eipä uskonut vaikka laitoin nettikirjoitukset linkkinä ja sanoin et voi näyttää meidän välisen viestinnän. No varoitettu on...
Mäkin tutustuinmieheen joka haukkui eksän ja kaikki naiset.sit selvisi että olikin asunnoton ja oli ite aiheuttanut sen että exä heitti pihalle. Selvisi myös että oli maksuhäiriömerkintä. Joku akka myös laitto viestin sen puhelimeen että en tiedä voinko luottaa suhun jne eli muitakin ehkä oli? Oli kunnon loinen,majaili mun ja lapsen kotona.
sade-78 kirjoitti:
Mäkin tutustuinmieheen joka haukkui eksän ja kaikki naiset.sit selvisi että olikin asunnoton ja oli ite aiheuttanut sen että exä heitti pihalle. Selvisi myös että oli maksuhäiriömerkintä. Joku akka myös laitto viestin sen puhelimeen että en tiedä voinko luottaa suhun jne eli muitakin ehkä oli? Oli kunnon loinen,majaili mun ja lapsen kotona.
. . . Kuulostaa liiaksi tutulta kirjoituksesi. Missä tämä tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko miehen nimi Jose?
Mistä päin tää on?
Tämä JOse vakuutteli että on muuttanut tapansa. Vaikka tiesin miten käy, niin rahojani en yllätysyllätys saanut. Kertoili miten oli kusettanut ihmisiä. Pitäköön piruparka nuo pennit, vielä se kopsahtaa jätkään.
Se on vähän niin, että mene varoittaa uutta uhria, saat lunta tupaan. Syytetään katkeruudesta ja mustasukkaisuudesta. Helpompi meidän entisten on puhua keskenään kuin varoittaa ketään. Toki netistä löytyy pahimmat huijarit nimeltä ja vähän vaivaa näkemällä voi pelastaa elamansa.
Tapasitko siis tätä miestä koskaan oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko miehen nimi Jose?
Mistä päin tää on?
Tämä JOse vakuutteli että on muuttanut tapansa. Vaikka tiesin miten käy, niin rahojani en yllätysyllätys saanut. Kertoili miten oli kusettanut ihmisiä. Pitäköön piruparka nuo pennit, vielä se kopsahtaa jätkään.
Onko hyvä eräässä itsepuolustuslajissa?
Olen törmännyt kunnon nettiauervaaraan jo muinoin, kun nettitreffit olivat aika uutta deittimaailmassa. Miehen nimi Kyösti. Valehteli olevansa eronnut mies, mutta olikin vankasti naimisissa. Traumaattinen kokemus minulle, koska olin niin sinisilmäinen, uskoin kaikki miehen höpinät ja koetin ymmärtää hänen "vaikeaa" tilannettaan melko pienten poikien etä- ja viikonloppuisänä. Eli lähti viikonloppuisin mukamas tapaamaan poikiaan, mutta menikin viettämään laatuaikaa vaimonsa kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Näitähän piisaa. Toiset miehet usein ihmettelevät, miten naiset lankeavat näihin höpöjen puhujiin. Rehellisyys tuntuu olevan pahasta, mutta kun runoilee tapailemalleen naiselle ihan epäuskottavaa soopaa, niin johan alkaa naisen tunteet roihuta.
No nyt tiedät mitä tehdä! Go get them tiger!
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuinka sitä ei haluaisi tunnustaa, niin omien havaintojen perusteella rehellisyys naisten kanssa ei ihan oikeasti kannata. Yksi kaverini on loistava lurittelemaan ties mitä soopaa, ja hänellä naisseuraa onkin sitten koko ajan. Muut vielä sinkkuna olevat kaverini ovat sitten rehellisiä itsestään, menneisyydestään ja suunnitelmistaan. Eipä vain tunnu naisia kauheasti kiinnostavan.
Omat kaverini eivät tietenkään ole kattava otos tutkimuksen tekemiseksi, mutta omaan henkilökohtaiseen elämään sillä on vaikutusta. Olemalla rehellinen on ilmeisesti liian tylsä.
Mies haluaa tavallisen naisen, mutta nainen haluaa erityisen miehen. Menneisyyden tai tulevaisuuden näytöillä ei ole merkitystä. Naista kiinnostaa vain se, mitä miehellä on tarjottavana juuri tällä hetkellä.
Jep, erokin on helppo ottaa sen perusteella että just nyt tuntuu pahalta, vaikka takana olisi monta hyvää vuotta. Miestä arvioidaan aina vimmeisimmän 24 tunnin perusteella ja mitään haasteita ei saa tulla koskaan suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen torpannut jo alkuvaiheessa aikuiset ihmiset joilla on pre-paid-liittymä. Selitykset säästäväisyydestä ettei tule "turhaa"soiteltua ja näin kannettua rahaa ahneuden operaattoreiden laariin eivät oikein vakuuta.
Kuka muka pitää periaatteesta halvinta mahdollista kännykkää ja siinä jotain miniliittymää? Jos muuten ollaan kiinnostuneita mun autosta (kallis), kesämökille menossa ja muuttamassa mun asuntoon kun" sullahan on hyvin tilaa. Ymmrärtäisin jos olisi joku elämäntapa hippi kyseessä mutta kun nöin ei ole.
Jep, prepaid tarkoittaa aina ongelmia. Normaaleilla ihmisillä on tavalliset laskutusliittymät.
Tapailin kerran erästä miestä, kunnes selvisi, että hänellä on ainoastaan poste restante -osoite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko miehen nimi Jose?
Mistä päin tää on?
Onko hyvä eräässä itsepuolustuslajissa?
Googleta Jose+huijari niin alkaa tarinaa löytymään. On muuttanut nyt sukunimensä.
Ok, on ihan supisuomalainen tää ketä hain.
Jaksaa aina huvittaa kuinka huonoja ihmistuntijoita monet ovat. Olisin todennäköisesti voinut kertoa millainen tyyppi tämä on jo pelkästään seuraamalla hänen käytöstään baarissa.