Tiukkuudesta
Tuli mieleen että mahdanko olla enää kovin tiukka kolmen lapsen synnytyksen jälkeen. Mieskin vihjaili et muuttunu ois. Eli jos laittaa yhden sormen sisälle ja puristaa niin lievä imu tulee, kuuluisiko lihasten puristua tiukasti sormen ympärille? Ostin jo harjoituskuulan jota pidän päivät sisällä eli toivottavasti tilanne paranee mut olis kiva kuulla miten muut kokee asian.
Kommentit (29)
Treenatkaa! Eli voimaa, kestävyyttä ja nopeutta. Istuen, seisten, maaten selällään jalat hieman koukussa. Voimaa treenatte niin, että jännitätte lp lihaksia täysiä viisi sekuntia ja rentona kymmenen. Toistoa viisi kertaa. Kestävyyttä treenaatte niin, että jännitätte noin 70% maksimivoimasta ja pidätte jännityksen kymmenen sekuntia, rentona 20 sekuntia. Toistoja viisi. Nopeutta treenaatte supistamalla nopeasti lp lihaksia ja rentoutatte, toistoja joko minuutin ajan tai vähintään 60 toistoa.
Näitä teette kolme kertaa viikossa vähintään niin alapää muuttuu selvästi.
Leveyssuunnassa mahtuu sormea liikuttelemaan, eteen taakse tuntuu koko sormen matkalta tiukalta. Jos sormessa tuntuu vain alaosassa puristusta niin alapää kaipaa treeniä lisää tai jos tuntuu ylipäätään vain heikko niin ahkeraan treeniä.
Kuulissa on semmoinen ongelma, että niillä jää helposti treenaamatta ja kuula voi mennä johonkin poimun päälle lepäämään ja pysyy siellä vaikka ei tekisi mitään lihaksilla.
Vierailija kirjoitti:
Miltähän pitäisi tuntua n. 4 kk synnytyksen jälkeen? Tunnen sellaisen hennon puristuksen yhdellä sormella.
Eka synnytys vai ootko jumppaillu? Kuulostaa hyvälle tuossa vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Treenatkaa! Eli voimaa, kestävyyttä ja nopeutta. Istuen, seisten, maaten selällään jalat hieman koukussa. Voimaa treenatte niin, että jännitätte lp lihaksia täysiä viisi sekuntia ja rentona kymmenen. Toistoa viisi kertaa. Kestävyyttä treenaatte niin, että jännitätte noin 70% maksimivoimasta ja pidätte jännityksen kymmenen sekuntia, rentona 20 sekuntia. Toistoja viisi. Nopeutta treenaatte supistamalla nopeasti lp lihaksia ja rentoutatte, toistoja joko minuutin ajan tai vähintään 60 toistoa.
Näitä teette kolme kertaa viikossa vähintään niin alapää muuttuu selvästi.
Leveyssuunnassa mahtuu sormea liikuttelemaan, eteen taakse tuntuu koko sormen matkalta tiukalta. Jos sormessa tuntuu vain alaosassa puristusta niin alapää kaipaa treeniä lisää tai jos tuntuu ylipäätään vain heikko niin ahkeraan treeniä.
Kuulissa on semmoinen ongelma, että niillä jää helposti treenaamatta ja kuula voi mennä johonkin poimun päälle lepäämään ja pysyy siellä vaikka ei tekisi mitään lihaksilla.
Lisään vielä, että voimaa tarvitsee esimerkiksi nostaessa jotain raskasta, kestävyyttä esimerkiksi lenkillä ja nopeutta esimerkiksi aivastaessa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ostit kuulan/kuulat? Asun pikku kaupungissa jossa ei löydy mitään.. Mutta tarve kuulajumpalle olisi..
Apteekki? Netistä?
Mulla 2 lasta. Yhteen sormeen ei mitään puristusta, voi liikutella sivusuunnassa:(
Suosittelen keilapalloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen synnyttänyt 4 lasta ja saan kyllä napakasti puristettua yhtä sormea kunnon imulla. Monesti rakastellessa mies pyytää etten puristaisi, sattuu kuulemma.
Ootko treenannu? En muista et ennen synnytyksiäkään oisin noin tiukka ollu.
Ihan ilman kuulia treenannut ja tietty pilateksessakin vahvistetaan lantionpohjaa. Mä luulen ettö olen tiukempi kuin ennen lapsia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltähän pitäisi tuntua n. 4 kk synnytyksen jälkeen? Tunnen sellaisen hennon puristuksen yhdellä sormella.
Eka synnytys vai ootko jumppaillu? Kuulostaa hyvälle tuossa vaiheessa.
Eka kyllä ja jumppaan satunnaisesti, mutta en kyllä niin tavoitteellisesti ja hyvin kuin esim. noissa edellä mainituissa ohjeissa.
Ben Wa:n pienet harjoituskuulat on mainioita. Käytä niitä öisin ja menee hyvin myös seksin aikana. Jo alle kahdessa viikossa meikästä tuli tiukempi ja sektiosta liki 4 vuotta jo.
Ja oikeat lihakset löytyy niin että pyllyreikä eilä pissareikä saa tiukentua jos siis emättimen lihaksia haluaa treenata. Mut hyvät jumppaohjeet tuli edellä.