Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiukkuudesta

Vierailija
02.06.2017 |

Tuli mieleen että mahdanko olla enää kovin tiukka kolmen lapsen synnytyksen jälkeen. Mieskin vihjaili et muuttunu ois. Eli jos laittaa yhden sormen sisälle ja puristaa niin lievä imu tulee, kuuluisiko lihasten puristua tiukasti sormen ympärille? Ostin jo harjoituskuulan jota pidän päivät sisällä eli toivottavasti tilanne paranee mut olis kiva kuulla miten muut kokee asian.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämättömän pieniä ovat ongelmat.

Vierailija
2/29 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoosinko, tiukkaa asiaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä kirjoitti:

Käsittämättömän pieniä ovat ongelmat.

Voin luvata että elämääni kuuluu äärimmäisen vakaviakin ongelmia, mm. Lapsen järkyttävä sairaus mutta sekään ei poista pienempiä ongelmia. Ja vaikka kuulostais oieneltä niin ehkä ei ole pieni ongelma tämäkään jos seksielämä ei toimi sen takia -> voi tulla ero yms.

Vierailija
4/29 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ostit kuulan/kuulat? Asun pikku kaupungissa jossa ei löydy mitään.. Mutta tarve kuulajumpalle olisi..

Apteekki? Netistä?

Mulla 2 lasta. Yhteen sormeen ei mitään puristusta, voi liikutella sivusuunnassa:( 

Vierailija
5/29 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän kauppa se oli mut ostin sellasen kuulan joka värisee ja sillon pitää puristaa joku lelo se oli. Pidän sitä muutenkin ja puristelen vähän väliä ja aina välillä harjoitusohjelma päälle. Mittaa siis puristusvoimaa ja tekee ohjelman sen mukaan.

Vierailija
6/29 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/29 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainen https://antishop.fi/fi/lelo-luna-smart-bead.html

Minkä kokoinen toi on? Kuvasta niin vaikea hahmottaa, näyttää varmastikin isommalta kuin on?

Vierailija
8/29 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällainen https://antishop.fi/fi/lelo-luna-smart-bead.html

Minkä kokoinen toi on? Kuvasta niin vaikea hahmottaa, näyttää varmastikin isommalta kuin on?

Ja jos se värisee ja sitä puristelee niin eikö ala panettamaan koko ajan?

Mua alkoi jo ajatuksesta..

Vierailija
9/29 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Golfpallo tai tennispallo ajaa saman asian. Rahastusta tuollaiset laitteet.

Vierailija
10/29 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on sopivankokoinen, en osaa arvioida.

Vierailija
11/29 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen synnyttänyt 4 lasta ja saan kyllä napakasti puristettua yhtä sormea kunnon imulla. Monesti rakastellessa mies pyytää etten puristaisi, sattuu kuulemma.

Vierailija
12/29 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen synnyttänyt 4 lasta ja saan kyllä napakasti puristettua yhtä sormea kunnon imulla. Monesti rakastellessa mies pyytää etten puristaisi, sattuu kuulemma.

Ootko treenannu? En muista et ennen synnytyksiäkään oisin noin tiukka ollu.

Vierailija
13/29 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitä joku karkea arvio senteissä..

Vierailija
14/29 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä kiinnostaisi tietää kuinkahan löysä olen. Tiukkuudesta ei voi kohdallani puhua..

Miehen arvioon ei voi luottaa kun se on (minun vika) välillä niin puutteessa että kaikki tuntuu hyvältä kunhan saa seksiä.

Olen vaan niin pinnallinen salaa että tuntuu pahalta jos olen keskivertoa löysempi..

Vierailija
15/29 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heitä joku karkea arvio senteissä..

7 cm pitkä, 4cm leveä??? Ehkä

Vierailija
16/29 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnyttänyt, 33v kirjoitti:

Mua kyllä kiinnostaisi tietää kuinkahan löysä olen. Tiukkuudesta ei voi kohdallani puhua..

Miehen arvioon ei voi luottaa kun se on (minun vika) välillä niin puutteessa että kaikki tuntuu hyvältä kunhan saa seksiä.

Olen vaan niin pinnallinen salaa että tuntuu pahalta jos olen keskivertoa löysempi..

Pystytkö pyristamaan yhtä sormea seisaaltaan, tietyissä asennoissa varmasti kaikilta onnistuu.

Vierailija
17/29 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla tuntuu puristus sormessa vaikken mitään tekisikään. Tosin olen tiukka luonnostani enkä ole synnyttänyt. Synnytys ei kuitenkaan välttämättä ole se, mistä tiukkuus tai löysyys johtuu, miehen kanssa on juteltu avoimesti ja kertoi exänsä olleen löysä jo nuorena ennen synnytyksiä kun taas synnyttäneissä on ollut exäänsä tiukempia. Itse en ole muita naisia kokeillut, mutta olen saanut aina tiukkuudestani kommentteja ja mulle sopii vaatimattomammin varusteltu mies (mitä nykyinen ei ole).

Vierailija
18/29 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystytkö pyristamaan yhtä sormea seisaaltaan, tietyissä asennoissa varmasti kaikilta onnistuu.

Kävin kokeilemassa, noloa ja huvittavaa:)

Eli seisoessa en tietenkään yllä sormellani kovin syvälle.. Mutta puristaessani lihaksilla tunnen etusormen ympärillä kevyen puristuksen. En mitenkään napakkaa puristusta. Etu-taka suunnassa on tiukempaa kuin sivuttais-suunnassa.

Kun ajattelen tuota lelo-juttua mistä joku sanoi sen olevan kokoluokaltaan 4X7 cm tuntuu se ajatuksena aika isolta työntää värkkiin tekemään taikojaan..

Vierailija
19/29 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseseksi on ratkaisu

Vierailija
20/29 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin kokeilemassa, noloa ja huvittavaa:)

Eli seisoessa en tietenkään yllä sormellani kovin syvälle.. Mutta puristaessani lihaksilla tunnen etusormen ympärillä kevyen puristuksen. En mitenkään napakkaa puristusta. Etu-taka suunnassa on tiukempaa kuin sivuttais-suunnassa.

Kun ajattelen tuota lelo-juttua mistä joku sanoi sen olevan kokoluokaltaan 4X7 cm tuntuu se ajatuksena aika isolta työntää värkkiin tekemään taikojaan..

Samalta kuulostat kuin minä 3 synnyttänyt. Ei toi lelo varmaan 4 xm paksu ole mut jotain vajaa 2 sormea leveä. Painoa siinä on jokin verran et jos on ihan löysä ni ei pysy päivän touhuissa. Kakalle kun menin niin meinas tipahtaa yleiseen veskiin, just sain kiinni :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän