Jos et pidä seksuaalisesta huomiosta, niin miksi pukeudut siten, että tissivakosi näkyy?
Pari tuttua ylipainoista naista valittaa aina silloin tällöin miehistä, jotka katsovat heitä "ällösti", mutta silti he kulkevat tissit oikein esille aseteltuna ympäri kyliä. Ei varmasti kukaan kiinnittäisi heihin huomiota, jos pitäisivät ne ryntäät vaatteiden sisäpuolella. Tuntuu, että he pikemminkin janoavat huomiota miehiltä.
Kommentit (39)
Jokaisen huomio ei ole tervetullutta.
Ulipetteri poistatti viestini jossa sanoin että EI on EI. Kävikö itsetunnolle, häh?
Ai luoja että ottaa älälle tällanen! Minä olen nainen! Minulla on tissit!! Minun ei tarvitse niitä hävetä,ei pyytää anteeksi,ei piilotella!!! Ja sinulla ei ole oikeus niitä seksualisoida tai mustamaalata! Minulla on isot rinnat,se ei tarkoita että minulla pitää olla lakana päällä! Ja vaikka ne näkyy ei kellään ole oikeus niitä kuolata. Piste!
Naisena olen ihmetellyt samaa.
Itselläni on c-kupin rinnat, joista kyllä vaon saisi aikaan, mutten koskaan esittele sitä julkisesti.
Jos 20 vuotta sitten nainen olisi muualla kuin uimarannalla ja ehkä iltajuhlissa näyttänyt tissivakoa, hänen olisi ajateltu olevan aivan sekaisin. Rintavako ei silloin kerta kaikkiaan kuulunut päiväpukeutumiseen.
Minusta se ei kuulu nytkään ns. päiväpukeutumiseen. Vasta olin työpalaverissa viisikymppisen naisen kanssa, jolta rinnat pursusivat kaula-aukosta. Rinnat olivat ehkä c-kokoa, joten olisi varmaan muunalaisiakin puseroita löytynyt. Kokonaisuuden kruunasi hyvin lyhyt hame. Voin kuvitella, että heteromiestyökaverillani oli hieman tukalaa.
En tarkoita, että säkki päällä pitäisi kulkea, mutta töissä naisten rintavakojen ja reisilihojen (hameen helma peittää juuri ja juuri pakarat ja pimpsan) katselu ei kyllä kiinnosta.
Tiedän, että jos on todella suuririntainen, puseroiden löytäminen on vaikeaa ja silloin voin vähän vilahtaa esim. kumartuessa.
Ja tiedän, että kukin saa pukeutua kuten haluaa. En silti ymmärrä paljastelua.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän naiset saa käyttää ihan mitä vaatteita haluavat ilman että pitää likaisesti tuijotella. Katsoa saa mutta kun jotkut ihan pokkana saattaa jäädä tuijottamaan niin vähemmästäkin tulee kylmät väreet. Eikä se pukeutuminen edelleenkään ole välttämättä miehiä varten.
Se 'likaisuus' on kyllä ihan siellä omassa päässäsi, ei kenenkään katseesta oikeasti mitään likaa synny .Tule sinuksi naiseutesi kanssa,ei sinun myöskään tarvitse jäädä niitä kenenkään katseita tuijottamaan. Sellaisia hulluja on harvassa ,jotka käsiksi (varsinkaan julkisella paikalla) käyvät. Naisena saisit silloin kyllä heti apua. Kyllä ne poikien katseet siitä aikaa myöten vähenevät ja ongelmasi helpottuu huomattavasti. Kuuskymppisenä kukaan ei sitten vilkaisekaan. Ei nuoret eikä vanhat. That's life.
Mä ostan T-paitoja miesten osastolta, ihan niitä perusmallisia. Istuu hyvin, paremmin kuin naisten vastaavat ja ovat halvempia. Suosittelen.
Mullakin isot ryntäät, mutta osaan ostaa vaatteita niin ettei mikään vilku tai roiku.
Juhlavaatteet sitten erikseen joutuu miettimään, mutta mulla ei todellakaan ole mitään intressiä vilautella.
Inhoan rintojani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kiksejä kukaan saa tissivaosta? Mikä se juttu on? Haluan tietää?
Se on ihan uus juttu, tuli muotiin 2016 syksyllä. Ei varmaan kestä kauaa
Ei se kyllä ole. Mä olen nyt 45 v ja aina on tissivaosta puhuttu innoissaan kuola pienesti suusta valuen. Kukaan ei vaan ole vielä mulle vastannut kysymykseen. Sinäkään.. En edelleenkään tiedä mitä kiksejä kukaan saa tissivaosta.
Tissien tarkoitus on houkuttaa miehiä. Tärkeä kriteeri puolisoa valittaessa.
Hrrr, roikkuvat auringonpolttamat ryppyiset utareet, joissa on venymisarpia ja helteellä hiki kelluu tissivaossa, niin tiukaksi paketiksi tuokin eräs "tuttava" on lollottimensa kaulan alle survonut...kaikenlaista sitä. Sitten jos joku järkyttyneenä vilkaisee niin saa pahaa silmää.
Sivusta kommentoin et kyllä syntyy likaa katseesta, jos likainen katse. Tulee kohteelle likainen olo.
Uskokaa nyt jo, tekin jotka pukeudutte niin että kaikki näkyy. Ei kaikki ole teille kateellisia...
Itse en ajattele kenenkään vaatteista yhtään mitään. Miksi ajattelisin?
Vierailija kirjoitti:
Mutta joidenkin on ja erittäin lämpimästikin, eikö vain ?
Kaikilla näkevillä nyt kuitenkin on näkevät silmät ja kaikki se mikä näkyy,näkyy.
Miten siihen näkemäänsä suhtautuu,vai suhtautuuko mitenkään,se riippuu siitä joka näkee.
(huom. En kyllä ole koskaan kuullut naisesta,joka vaikkapa esim. meikkaisi puoli tuntia ennen ystävättärensä kanssa autolla marjareissulle, tai sieniä syksyiseen metsään poimimaan lähtiessään.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta joidenkin on ja erittäin lämpimästikin, eikö vain ?
Kaikilla näkevillä nyt kuitenkin on näkevät silmät ja kaikki se mikä näkyy,näkyy.
Miten siihen näkemäänsä suhtautuu,vai suhtautuuko mitenkään,se riippuu siitä joka näkee.
(huom. En kyllä ole koskaan kuullut naisesta,joka vaikkapa esim. meikkaisi puoli tuntia ennen ystävättärensä kanssa autolla marjareissulle, tai sieniä syksyiseen metsään poimimaan lähtiessään.)
Kaikki silmät näkee, mut kaikki ei ole ärsyttäviä adhd kyyliä. On myös häveliäitä ihmisiä.
Parikymppisenä sinkkuna saatoin pukeutua hyvinkin "antavasti", nyt en enää. Vaikka rinnat ovat isot eivätkä (vielä) roiku, pidän ne oman mieheni ilona.
Jos nainen kokee, että rinnat ovat hänen vartalonsa kaunein kohta, saa kai niitä korostaa. Kukapa sitä laittaisi jenkkakahvojaan esille ja samalla littaisi tissit kainaloden alle teipillä, ettei vaan joku toinen nainen paheksuisi. Sitä paitsi: muilta naisilta saisi paheksuntaa silloinkin.
Onneksi ei sentään meidän tarvitse pukeutua miesten takia burkhaan tms. Iloitaan siitä, että jokainen saa itse valita pukeutumisensa!
Yliopistollamme on naispuolinen professori, jolla on aika isot rinnat. Vaikka hän pukeutuisi miten, ei tämä asia jää huomaamatta. Hän pukeutuu tyylikkäästi ja korostaa alavartaloaan kirkkaila väreillä tms. Silti miespuoliset opiskelijat puhuvat hänen rinnoistaan.
Rinnat ovat joillekin miehille tärkeö juttu. Onnneksi sitten toisille ovat peppu tai sääret. Ja kaikille miehille loppupeleissä tärkeintä on persoonallisuus ja kyky luoda onnistunut parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kiksejä kukaan saa tissivaosta? Mikä se juttu on? Haluan tietää?
Se on ihan uus juttu, tuli muotiin 2016 syksyllä. Ei varmaan kestä kauaa
Ei se kyllä ole. Mä olen nyt 45 v ja aina on tissivaosta puhuttu innoissaan kuola pienesti suusta valuen. Kukaan ei vaan ole vielä mulle vastannut kysymykseen. Sinäkään.. En edelleenkään tiedä mitä kiksejä kukaan saa tissivaosta.
Tissien tarkoitus on houkuttaa miehiä. Tärkeä kriteeri puolisoa valittaessa.
Rintarauhasten tarkoitus evoluutiossa on kyllä ravinnon kehittyminen erittäminen niistä syntyneelle jälkikasvulle.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ajattele kenenkään vaatteista yhtään mitään. Miksi ajattelisin?
Totta, ihmisethän kaikkialla ovat aina pukeutuneet vain säänäkökohdat ja käytännölisyysseikat huomioonottaen.
(Mihinkä muuhun vaatteita nyt tarvittaisikaan ?)
Kankaan kestävyyshän käytössä on tärkeintä, sekä helposti puettavuus ja vaatteiden lämpimyys.
Sitä vartenhan vain pukeudumme, voi hyvänen aika miten hölmö pitää olla,jos joku jotain muuta tehtävää nyt vaatteilla ajatteleekaan olevan ...
No mutta olet varmasti kompensoinut asian treenaamalla aivan jäätävät kyykky-beban, jota esittelet niin kireissä farkuissa, joiden päälle vetämiseen menee minuuttia aikaa. Niin minä ainakin tekisin.