Jättäisitkö työsi, jos kaikki velkasi maksettaisiin viikonlopun aikana? Asuntolainasta luottokortteihin - kaikki.
Minä jättäisin työni. Elettäisiin miehen tuloilla, koska mies haluaa olla töissä töiden vuoksi, eikä rahan. Minä olen vain ja ainoastaan rahan takia töissä.
Kommentit (25)
Jättäisin tässä tilanteessa. 11v lapsi oireilee pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin jäisin. Elettäisiin miehen tuloilla suht kivasti, jos ei tarvitstsi maksaa lainanlyhennyksiä
Tuntuu että maamme on jossain määrin taantunut sukupuolten välisen tasa-arvon osalta: Vielä minun nuoruudessani muista vanhempien naisten muistuttaneen nuorempia naisia, että vastaavat omasta taloudestaan, pärjäävät vaikka omillaankin...
Mies sai "ylimääräistä" rahaa ja heti maksoi as.lainan pois. Muuta lainaa ei enää ollutkaan. Ja otti lopputilin.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin jäisin. Elettäisiin miehen tuloilla suht kivasti, jos ei tarvitstsi maksaa lainanlyhennyksiä
Miksei sun mies suostu maksamaan koko lainaa itse, jos kerran on valmis elättämään sinut lainan jälkeen? Aika törkee tyyppi. Voisit jäädä heti kotiin, jos olisit valinnut paremman miehen.
En jättäisi. Voisin nytkin maksaa loput velat pois heti seuraavana pankkipäivänä. Elämää on vielä jopa 50v jäljellä... kävis aika pitkäksi ja syödäkin pitää.