Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jättäisitkö työsi, jos kaikki velkasi maksettaisiin viikonlopun aikana? Asuntolainasta luottokortteihin - kaikki.

Vierailija
02.06.2017 |

Minä jättäisin työni. Elettäisiin miehen tuloilla, koska mies haluaa olla töissä töiden vuoksi, eikä rahan. Minä olen vain ja ainoastaan rahan takia töissä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oitis.

Vierailija
2/25 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Pelkästään asunnon hoito- ja rahoitusvastikkeisiin menee kuukaudessa 340€. Laskut+ruuat+kaikki muu. En todellakaan alkaisi vapaaehtoisesti kituuttaa työttömyyskorvauksella, jota sitten pitkän karenssin jälkeen alkaisin saada ja heittäytyä byrokratian pomputeltavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
4/25 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan. Ei mulla kyllä kovin paljoa töitä olekaan. Vaikka lainat yhtäkkiä maksettaisiin taianomaisesti niin ei tuo omaisuus vielä loppuiäksi riittäisi.

Vierailija
5/25 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työn jättäminen olisi ehtona velan maksulle niin jättäisin ja ajan saatossa etsisin jotain uutta tekemistä.

Mutta en jättäs työtä jos ei pakko. Sitten vaan olisi enemmän mahdollisuuksia matkustaa tai nauttia kulttuurista, kyllä kelpais.

Voisin myös tehdä osa-aika työtä ja vapaaehtoistyötä.

Vierailija
6/25 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, pidän työstäni ja työkavereistani todella paljon.

Vierailija
7/25 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Ei ole lainaa, asunto on maksettu. Luottokortin saldon nollaan joka kuukausi. 

Vierailija
8/25 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä saanut niin paljon palkaa että olisin voinut velkaantua luottoyhtiöille tai pankille.

Vierailija
9/25 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on luottokorttivelkaa noin 50€, jonka maksan eräpäivänä pois. jos joku maksaisi sen pois enne eräpäivää, säästäisin 50€. Että en jäis loppuelämäks sillä köllöttelemään vielä. Kyllä töissä olisi käytävä jatkossakin.

Vierailija
10/25 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain asuntolainani maksettua pari kuukautta sitten, eikä minulla ole muutakaan lainaa. En todellakaan ole jättänyt työtäni, vaikka minäkin teen töitä lähinnä rahan takia. Pelkkä miehen palkka ei millään riittäisi sellaiseen elintasoon, jonka haluan säilyttää (hyvä ruoka, matkustelu jne.), enkä edes haluaisi elää hänen rahoillaan. Lisäksi haluan sijoittaa palkkatulojani niin, että voin jäädä eläkkeelle ennen kuin täytän 70 vuotta.

Vierailija
11/25 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, eikä minulla ole velkaa.

Vierailija
12/25 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon jo vaihtamassa ikävästä työstäni pois, niin toki! Irtisanomisajalla ollaan ja syksyllä parempaan päin.

Vierailija
13/25 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole velkaa. Miehellä hyväpalkkainen työ ja pääomatuloja jonkin verran. En kuitenkaan halua olla kotirouva ja omat tulot täytyy pitää.

Vierailija
14/25 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnossa 0€ velkaa ja luottokorttilasku 365€. En jättäisi. Millä sitten eläisin?!

Vierailija
15/25 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole kuin yksi Klarnan lasku, taitaa olla jotain reilu satanen. Eli en jättäisi noin pienen summan takia.

Vierailija
16/25 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ainoo velka on luottokortti huimat ~700 e ehkä. Että eipä tuo nyt vielä motivoi :D

Vierailija
17/25 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole velkaa, eli mua ei auttaisi tämä. Mutta jo puoli milliä vaikka arpajaisvoittoa auttaisi asiaa. Jättäisin työt välittömästi. Pidän kyllä työstäni, mutta enemmän pidän huolettomasta vapaa-ajasta.

Vierailija
18/25 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jättäisin työni. Elettäisiin miehen tuloilla, koska mies haluaa olla töissä töiden vuoksi, eikä rahan. Minä olen vain ja ainoastaan rahan takia töissä.

Maksaako mies myös loput tulevasta eläkkeestäsi vaikka sattuisitte eroamaan tai hän vaikka kuolemaan?

Vierailija
19/25 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jättänyt työni ja minulla on vielä vähän velkaa. Pystyn sen helposti maksamaan, koska minulla on hyvä eläke.

Vierailija
20/25 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin jäisin. Elettäisiin miehen tuloilla suht kivasti, jos ei tarvitstsi maksaa lainanlyhennyksiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi