Poikaystävä ilmoitti etten saa enää ensi vuonna hakea yliopistoon
Tulokset eivät vielä tulleet, mutta lähdin sosiaalitieteiden pääsykokeesta tunnin jälkeen itkien kun eivät sattuneet kysymykset osumaan kohdalle. Miten saan selitettyä poikkikselle, että koulutus on kannattava investointi? Hän on itse ainoastaan off set -painaja.
Kommentit (94)
Häh, oletko se sama, jonka poikkis ei tule yo-juhliisi?
Tottakai haet uudestaan jos niin haluat.
Poikaystävä saa sanoa mitä ihan mitä vain, ei sinun haut hänelle kuulu.
Monta kertaa olet hakenut ja kuinka vanha olet? Vaikka haet tietysti niin monesti kuin haluat.
Ei sellaisia offset painajia Suomessa enää ole. Eikä kiertäviä tinureita.
Vierailija kirjoitti:
Monta kertaa olet hakenut ja kuinka vanha olet? Vaikka haet tietysti niin monesti kuin haluat.
Olen 25-vuotias. Olen nyt hakenut neljä kertaa, mutta eka kerta oli vain kokeen katselua ja toka kerta meni sairastaessa. Nyt on ollut vain tosi huono tsägä kysymyksissä ja aineistoissa. Tiedän, että sopisin hyvin alalle.
AP
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä että poikaystäväni on harmisssaan, sillä hän tavallaan elättäää minua, mutta olen yrittänyt selittää että koulutus nostaa tulija tulevaisuudessa.
AP
Ei kuulu poikaystävälle mihin ja monestiko haet.Jos on noin kannustava mies niin olisiko tuollaisen heivaaminen järkevä päätös?
Miksi ihmiset oikeasti vastailee tälläisiin selviin trolleihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä että poikaystäväni on harmisssaan, sillä hän tavallaan elättäää minua, mutta olen yrittänyt selittää että koulutus nostaa tulija tulevaisuudessa.
AP
Mitä varten et voi mennä töihin kunnes saat opiskelupaikan? Itsekin olin töissä lähikaupan kassalla silloin kun hain lääkikseen. Kun motivaatio on kunnossa, niin kyllä iltaisinkin ehtii hyvin lukea pääsykokeisiin. Tosin kuulostaa vähän oudolta tuo, että ensimmäisenä vuotena mennään vaan katselemaan koepaperia. Kyllä kannattaa hakea aina tosissaan jos sisään haluaa. Jos ei halua, niin sitten täytyy kehittää toinen suunnitelma.
Mitä olet tehnyt kaikki välivuodet? Kai nyt edes syksyisin voi tehdä töitä vaikka keväällä keskittyisikin lukemaan? Ärsyttäisi muakin elättää vuosikaudet toista eikä sillä hetkellä paljon lohduta, että tilanne on toisin ehkä kymmenen vuoden päästä
Sinä ilmoitat poikaystävällesi, että se on ohi nyt. Ansaitset parempaa.
Olit trolli tai et, mutta mikset käy avoimen puolelta tarvittavaa kurssimäärää ja hae sitten erillishaussa
Vierailija kirjoitti:
Sinä ilmoitat poikaystävällesi, että se on ohi nyt. Ansaitset parempaa.
Lukeminen ohi vai parisuhde
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Mitä varten et voi mennä töihin kunnes saat opiskelupaikan? Itsekin olin töissä lähikaupan kassalla silloin kun hain lääkikseen. Kun motivaatio on kunnossa, niin kyllä iltaisinkin ehtii hyvin lukea pääsykokeisiin. Tosin kuulostaa vähän oudolta tuo, että ensimmäisenä vuotena mennään vaan katselemaan koepaperia. Kyllä kannattaa hakea aina tosissaan jos sisään haluaa. Jos ei halua, niin sitten täytyy kehittää toinen suunnitelma.
Herttileijaa! En tiedä paljon tiedät yliopistosta mutta noihin kokeisiin tulee valmistautua huolella, ei oikein työn teko luonnistu samalla..
Vierailija kirjoitti:
Olit trolli tai et, mutta mikset käy avoimen puolelta tarvittavaa kurssimäärää ja hae sitten erillishaussa
Huoh en ole trolli. Haluan kuitenkin opiskella ihan oikeassa yliopistossa..
AP
sosiaalitiede ei ole mitään rakettitiedettä. joten, jos et muutamalla yrittämällä et ole päässyt läpi, niin suosittelen unohtamaan yliopiston. ei tule mieleen yhtään helpompaa tieteen alaa, johon voisit pyrkiä.
Yritä nyt ensin päästä edes off set painajaksi. Epäilen että sun lahjoilla et pääse edes siihen hommaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh en ole trolli. Haluan kuitenkin opiskella ihan oikeassa yliopistossa..
AP
Jaa no tämä viimeistään paljasti että olet trolli. Next!
Heh, jätähän nulikka ja satsaa opintoihin. Saatat myöhemmin löytää fiksun kumppanin.
Jos poikaystävä käskee sinua hypätä sillalta, teetkö niin?